Haha. Ik moest ook lachen. Dealtje midden in de nacht op een parking. Dan verwacht je niet dit.quote:
Waarom koop je zoiets midden in de nacht op een parkeerplaatsquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha. Ik moest ook lachen. Dealtje midden in de nacht op een parking. Dan verwacht je niet dit.
Ja truequote:Op dinsdag 29 november 2022 21:21 schreef praadje het volgende:
Net wat die agent zei. Waarschijnlijk zwarte handel.
Dat is naar. Hopelijk is het snel over.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kramp van de antipsychotica. Erg irritant /klacht
Ja lieverd, sorry voor de afwezigheid.quote:Op maandag 28 november 2022 19:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Dag lieverd, wat leuk dat je er weer eens bent
Wat heerlijk om te horen dat alles weer lekker op de rit is. En nieuwe meid? Wat leukquote:Op woensdag 30 november 2022 07:55 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja lieverd, sorry voor de afwezigheid.
Zaakjes in m'n leven weer een beetje op orde. Niet dat het dramatisch was, maar gewoon veel dingen in korte tijd gebeurd denk ik.
Nu weer nieuwe goede baan, nieuwe meid en familiezaken eindelijk opgelost.
Zit weer wat beter in m'n vel.
Hoe gaat het met jou?
Hoe gaat het met iedereen?
Gelukkig heb je alles weer op orde. Heftig alles andersquote:Op woensdag 30 november 2022 07:55 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja lieverd, sorry voor de afwezigheid.
Zaakjes in m'n leven weer een beetje op orde. Niet dat het dramatisch was, maar gewoon veel dingen in korte tijd gebeurd denk ik.
Nu weer nieuwe goede baan, nieuwe meid en familiezaken eindelijk opgelost.
Zit weer wat beter in m'n vel.
Hoe gaat het met jou?
Hoe gaat het met iedereen?
Met liefde schatje, met liefdequote:Op woensdag 30 november 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve schatten,
Hier vanavond Het Perfecte Plaatje
vandaag weinig gedaan, was niet zo lekker (hoofdpijn, oorpijn snot), niet echt ziek. Alleen december is druk, dus even een dagje vrij genomen. Morgen heb ik het druk met alles. Advent, opdrachten van mezelf, workshopje inhalen en nog wat leuke dingetjes. Dus vandaag niks
Oh en een challenge start morgen. Elke dag een schrijfopdracht en dat versieren. Zo leuk!
@:Praadje wat fijn! En bedankt voor de lijst weer. Ik waardeer het enorm dat je dat elke avond weer doet.
Ja zeker, daarom vandaag niks gedaan en het zijn allemaal hobbykamer dingenquote:Op woensdag 30 november 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Met liefde schatje, met liefdeDenk je wel een beetje aan jezelf lieverd
![]()
Arme jijquote:Op donderdag 1 december 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
België naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |