Lief van je. Ik kon het niet, het voelde zo definitief.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Ps. heb een In Memoriam tag voor hem aangevraagd bij Viv.
Ik wilde niet dat die in de vergetelheid raakt. Nooit bij ons natuurlijk, alleen ik zou niet weten waar die elders rondhing op dit forumquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Lief van je. Ik kon het niet, het voelde zo definitief.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Demnquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zijn laatste post in TV sc.
[..]
Zijn laatste post ooit.
Ik heb het nieuws 21 juli net aan gemist maar ik had al een vermoeden over Snowsquall.
Een bijzondere lieve user![]()
Ik zal hem in de memorial topics plaatsen, mits dit nog niet gebeurd is, want die las ik wel en zag zijn naam niet.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik wilde niet dat die in de vergetelheid raakt. Nooit bij ons natuurlijk, alleen ik zou niet weten waar die elders rondhing op dit forum
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik wilde niet dat die in de vergetelheid raakt. Nooit bij ons natuurlijk, alleen ik zou niet weten waar die elders rondhing op dit forum
Half jaar alweer wat gaat de tijd toch snelquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:44 schreef Oostblokkert het volgende:
quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 4 december 2022 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Goed geslapen zonder slaappilletjes. En ik kon vanochtend wakker worden. En er lag een beetje sneeuw op de daken. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje
quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Goed geslapen zonder slaappilletjes. En ik kon vanochtend wakker worden. En er lag een beetje sneeuw op de daken. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje
Morgenquote:
quote:Op zondag 4 december 2022 10:00 schreef praadje het volgende:
Lap zeg. Ben ik speculaas/appeltaarten aan het bakken, zijn de vormen te groot voor mijn oven. Bummer
Opgelost. Een bakt vriendin zelf (die zit al in die vorm) en die andere heb ik in een kleinere vorm gedaan.quote:
Mooi dat het is opgelostquote:Op zondag 4 december 2022 10:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Opgelost. Een bakt vriendin zelf (die zit al in die vorm) en die andere heb ik in een kleinere vorm gedaan.
Hij is al klaarquote:Op zondag 4 december 2022 10:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat het is opgelost![]()
Veel bakplezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2022 11:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij is al klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2022 11:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij is al klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |