Er werd niet voor niks vaak om Huntelaar geroepen met Van Persie in de spits en dat lag niet aan Huntelaar.quote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dan hadden die anderen er maar meer in moeten schieten.
tis me wel een raadsel hoe ie aan dat aantal komt, spelen we meer vriendschappelijke wedstrijden tegen andorra en faroe eilanden tegenwoordig?
Inbrengen in wat?quote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een mening over het eventueel inbrengen van Frimpong?
Nu is je kans!quote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag koffie zetten maar ik ben bang dat er iets gebeurt in de wedstrijd
Nice.quote:Op maandag 21 november 2022 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan willen wij ook graag dat jij koffie gaat zetten.
Hamstring pangquote:Op maandag 21 november 2022 18:31 schreef Toby56 het volgende:
Het gaat niet om de landing, maar om de afzet.
Toen-ie de lucht inging had-ie al pijn.
Het is wachten op de 'deepfake' video van Mikky met een strapon.quote:Op maandag 21 november 2022 18:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gecucked door Mikky denk ik eerder
Ze hebben net zoveel gelijkenissen als Noppert en F. de Jong hebbenquote:Op maandag 21 november 2022 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie Snoop Dogg nou constant ingrijpen maar onze trainers?
Dat zou GENOT zijnquote:Op maandag 21 november 2022 18:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is wachten op de 'deepfake' video van Mikky met een strapon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |