quote:
Er zei iemand dat Vincent Janssen mondjes ging snoeren.quote:Op maandag 21 november 2022 17:17 schreef JaapKroket het volgende:
Ben al weer helemaal klaar met Vincent janssen shitpasses slechte aannames e.d.
heb je je haar in de kleur van Nederland gedaanquote:Op maandag 21 november 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja ik zet het geluid uit, ben dit spuugzat.
Mondje van z'n moeder misschien.quote:Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zei iemand dat Vincent Janssen mondjes ging snoeren.
Ja 90% aanstelleritis en fluitjes en dan 2 goals per wedstrijdquote:Op maandag 21 november 2022 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk is voetbal absoluut geen leuke kijksport.
Maken jouw vogels niet een teringherrie?quote:Op maandag 21 november 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja ik zet het geluid uit, ben dit spuugzat.
Als we niet tegen VVV of RKC spelen wordt het voor Gakpo allemaal te ingewikkeld.quote:Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gakpo staat als nummer 10 helemaal aan rechterkant. Erg raar.
De vraag is waarom jij radionl luistertquote:Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoorde dit nummer vandaag op radionl langskomen hopelijk brengt het jullie ook in de sfeer.
De wedstrijd is nog lang!quote:Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zei iemand dat Vincent Janssen mondjes ging snoeren.
De Guus Til van Oranje.quote:Op maandag 21 november 2022 17:17 schreef JaapKroket het volgende:
Ben al weer helemaal klaar met Vincent janssen shitpasses slechte aannames e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |