quote:Op maandag 21 november 2022 15:07 schreef Bugno3 het volgende:
Jew gaat voor 200miljoen naar United l, Antony naar het bankie.
Vergeef me, ik zit onder de zware pijnmedicatie.quote:Op maandag 21 november 2022 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Bellingham is een middenvelder, Antony een rechtsbuiten hans
Nou nou nou nou nou, wij zijn tegen rascisme.quote:Op maandag 21 november 2022 15:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie Lineker, Shearer, Ferdinand en nog een zwarte.
Doe een band om je BBC.quote:Op maandag 21 november 2022 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou, wij zijn tegen rascisme.
Beterschapquote:Op maandag 21 november 2022 15:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vergeef me, ik zit onder de zware pijnmedicatie.
quote:Op maandag 21 november 2022 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar hoeveel Engelsen spelen daar in? De beste competitie hebben heeft geen enkele waarde, wanneer de beste spelers in die competitie niet Engels zijn
Klopt, maar daar zou de FA natuurlijk regels voor kunnen verzinnen als ze zo graag succes willen hebben met het nationale team. Een verplichte investering in de jeugdopleiding bijvoorbeeld, betaald van de bizar hoge TV inkomsten.quote:Op maandag 21 november 2022 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of juist niet omdat je dan minder jeugd de kans geeft omdat je toch makkelijk buitenlanders kan kopen.
Kan je nog beter een Eredivisie hebben.
Om Lineker en Shearer nou zwart te noemen...quote:Op maandag 21 november 2022 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou, wij zijn tegen rascisme.
Spanjequote:Op maandag 21 november 2022 15:10 schreef TLC het volgende:
Het programma van Oranje ; Senegal - Ecuador - Quatar - Wales - Argentinie - Brazilie - Spanje (wraak voor 2010) - van Gaal met pensioen
quote:Op maandag 21 november 2022 15:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar daar zou de FA natuurlijk regels voor kunnen verzinnen als ze zo graag succes willen hebben met het nationale team. Een verplichte investering in de jeugdopleiding bijvoorbeeld, betaald van de bizar hoge TV inkomsten.
Dat zal er vast al wel zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 15:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar daar zou de FA natuurlijk regels voor kunnen verzinnen als ze zo graag succes willen hebben met het nationale team. Een verplichte investering in de jeugdopleiding bijvoorbeeld, betaald van de bizar hoge TV inkomsten.
Ik denk dat het Micah Richards is.quote:Op maandag 21 november 2022 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om Lineker en Shearer nou zwart te noemen...
Hoe goed zou hun derde keeper zijn?quote:Op maandag 21 november 2022 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die keeper van iran was al niet zo supergoed. moeten ze hun reserve keeper erin zetten
Als je dat op die manier inziet, is het mssn wel het beste dat Oranje met de op papier minst ervaren keeper begint.quote:Op maandag 21 november 2022 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die keeper van iran was al niet zo supergoed. moeten ze hun reserve keeper erin zetten
Brazilië keept al 30 jaar met clowns. Das geen probleemquote:Op maandag 21 november 2022 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dat op die manier inziet, is het mssn wel het beste dat Oranje met de op papier minst ervaren keeper begint.
Van der Sar doet toch workshops?quote:Op maandag 21 november 2022 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal er vast al wel zijn.
Moeten ze nog wel de kennis hebben om dat te doen.
Die keepers van Brazilië kan je nu wel geen clowns noemenquote:Op maandag 21 november 2022 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brazilië keept al 30 jaar met clowns. Das geen probleem
we bedanken allah.quote:
nepalenquote:Op maandag 21 november 2022 15:16 schreef JaapKroket het volgende:
Juichende Iran supporters ik bekijk ze nu toch anders.. zijn t wel Iraniërs of gewoon lekker verdienende nepalen
Goed puntquote:Op maandag 21 november 2022 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]in dat land? De FA zal gefileerd en afgebrand wordt als ze het gore lef zouden hebben om maar te impliceren dat Engelse mensen voorrang zouden moeten hebben
Klopt maar een mindere keeper is geen probleemquote:Op maandag 21 november 2022 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die keepers van Brazilië kan je nu wel geen clowns noemen
Nepalen lolquote:Op maandag 21 november 2022 15:16 schreef JaapKroket het volgende:
Juichende Iran supporters ik bekijk ze nu toch anders.. zijn t wel Iraniërs of gewoon lekker verdienende nepalen
Neequote:Op maandag 21 november 2022 15:18 schreef Paul het volgende:
0 punten in mn poule. Dan zal NL ook wel verliezen
Brazillie heeft ook al 30 jaar genoeg talent in de rest van de ploeg zitten om een evt clown in het doel te compenseren.quote:Op maandag 21 november 2022 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brazilië keept al 30 jaar met clowns. Das geen probleem
Dan kan iedereen zijn oranje versiering weer weghalen uit de straat.quote:Op maandag 21 november 2022 15:18 schreef Paul het volgende:
0 punten in mn poule. Dan zal NL ook wel verliezen
Welkequote:Op maandag 21 november 2022 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan iedereen zijn oranje versiering weer weghalen uit de straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |