abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 16:13:50 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206762615
Vandaag gaat het echt beginnen. Gisteren een kansloos opwarmertje, nu in ieder geval wat serieuzer werk. Vandaag komen twee landen die tot de beteren in Europa horen in actie. Eerst Engeland en straks ook nog Nederland, wat een weelde. Engeland speelt tegen Iran, dat is dus uitkijken voor de drones boven het stadion. Ook een waardeloos land, maar dat zal niemand meer verbazen. Religie is daar de belangrijkste bijzaak in het leven, dan weet je genoeg. Maar goed, laat ik me niet te veel politiek uitlaten, sport en politiek zijn immers gescheiden, hahaha!

Engeland had geen lastige kwalificatie. Met Polen, Albanië en Hongarije een paar stugge oostbloklanden, Hongarije dat in de Nations League overigens wel sterk voor de dag kwam. De Hongaren hielden Engeland op Wembley op 1-1 en Lewandowski zette in de slotseconden in Polen datzelfde resultaat op het bord. De andere acht werden gewonnen. Toch is niet alles perfect, in de Nations League werd gedegradeerd. Ja het is een B-competitie en de groep was sterk met Duitsland en, nouja, twee landen die het WK niet eens haalden: Italië en Hongarijë. Maar geen overwinning en twee nederlagen tegen Hongarije is toch wel pijnlijk.

De vraag Is football coming home? is dus te beantwoorden met "nee, niet waarschijnlijk". Tegen toplanden heeft Engeland het sinds het afgelopen EK niet meer laten zien. Toen werd Duitsland nog opzij gezet. Daarna kregen ze de simpele kant van het schema cadeau. Ik verwacht niet dat dat geluk er nog een keer in zal zitten.

Topspelers heeft Engeland op zich wel. Harry Kane is een van de beste spitsen ter wereld. Op rechtsback kunnen ze een heel elftal opstellen. En ze halen natuurlijk iedereen uit de eigen competitie. Behalve één man, misschien wel de beste speler van de groepsfase Champions League.

Jude Bellingham. In topvorm. Moet wat mij betreft spelen en als dat niet zo is gaan we muiten. En als hij wel speelt zal hij de belangrijkste speler van Engeland worden. Daar geloof ik in.

Iran kennen we inmiddels wel. Er eigenlijk altijd bij want in de AFC kunnen maar vijf landen voetballen. Maar goed, Iran versloeg toch Zuid-Korea in de laatste groep, al gaan ook de nummers twee door. En onderling verloren ze. Beste speler lijkt me Taremi, van Porto. Ook aardig op schot in de Champions League.

Wordt het spannend? Nee. Gaan we kijken? Misschien niet, want de tijd is echt waardeloos. Engeland zal wel winnen voor het oog van die drie mensen die wel gaan kijken. En ik kijk alweer uit naar het schuimbekken om wat knielende mensen. Het is maar waar je mee zit, jeetje. Als Engeland niet wint zou het een daverende verrassing zijn, in ieder geval.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 21 november 2022 @ 16:14:11 #2
842 Zorro
Z
pi_206762622
De wedstrijd van 14:00 uur is afgelopen om bijna 16:15 _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 21 november 2022 @ 16:14:14 #3
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_206762623
GEEN NABESCHOUWING
Ik vind dit een goede nieuw regel. 27m extra tijd _O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_206762629
Genoten. Goede pot. Lekker lang ook.
pi_206762635
Louis god
pi_206762638
troostpingel
pi_206762648
Zuivere speeltijd ho maar.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206762650
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2022 16:14 schreef Zorro het volgende:
De wedstrijd van 14:00 uur is afgelopen om bijna 16:15 _O_
Goed dat ze steeds drie uur tussen de wedstrijd hebben.

In de eredivisie kan dit niet met 12.15/14.30/16.45
  maandag 21 november 2022 @ 16:19:42 #10
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_206762701
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:15 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Goed dat ze steeds drie uur tussen de wedstrijd hebben.

In de eredivisie kan dit niet met 12.15/14.30/16.45
Denk dat het dan onverstandig is om het volgende Eredivisie seizoen in Qatar te spelen
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 21 november 2022 @ 16:20:00 #11
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_206762703
Jammer, nabeschouwing is interessanter dan voorbeschouwing.
pi_206762793
Niveautje hoor. En dan willen ze 48 teams met meer van dit soort campingelftallen.
  Redactie Sport maandag 21 november 2022 @ 16:33:51 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206762968
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:03 schreef wimderon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dat mis ik dan kennelijk :?

Voor Stones die om z'n middel gepakt wordt kun je 'm ook al geven trouwens.
Ik keek naar Stones, Maguire is een pingel ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206767823
Ik zou als Iraanse voetballer nu niet terug durven te gaan naar Teheran ;( o|O

a. niet meegezongen met volkslied
b. 6-2
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties