Terecht... Als FIFA moet je gewoon vanmiddag nog een persbericht uit doen dat iedereen die op welke manier dan ook protesteert geel krijgt... Vindt de machthebber daar niet leukquote:Op maandag 21 november 2022 14:45 schreef onlogisch het volgende:
Ook hier worden de protesten met harde hand neergeslagen.
GOALMORNING AMERICA!quote:Op maandag 21 november 2022 14:46 schreef RipCity het volgende:
Over 4 jaar wel midden in de nacht neem ik aan?
Als ze om 6 uur spelen in LA of Vegas is het al 3 uur hier. Maar zal wel later zijn door de hitte dus misschien 21:00 dus 6am dan.
Hoe was dat in '94?quote:Op maandag 21 november 2022 14:46 schreef RipCity het volgende:
Als ze om 6 uur spelen in LA of Vegas is het al 3 uur hier. Maar zal wel later zijn door de hitte dus misschien 21:00 dus 6am dan.
Daar gaat echt wel rekening gehouden worden met Europa. Maar dat het kuttijden zullen worden daar is iedereen het wel over eens.quote:Op maandag 21 november 2022 14:46 schreef RipCity het volgende:
Eurosportgoden.quote:Op maandag 21 november 2022 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
GOALMORNING AMERICA!
voor de oudjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |