Terecht... Als FIFA moet je gewoon vanmiddag nog een persbericht uit doen dat iedereen die op welke manier dan ook protesteert geel krijgt... Vindt de machthebber daar niet leukquote:Op maandag 21 november 2022 14:45 schreef onlogisch het volgende:
Ook hier worden de protesten met harde hand neergeslagen.
GOALMORNING AMERICA!quote:Op maandag 21 november 2022 14:46 schreef RipCity het volgende:
Over 4 jaar wel midden in de nacht neem ik aan?
Als ze om 6 uur spelen in LA of Vegas is het al 3 uur hier. Maar zal wel later zijn door de hitte dus misschien 21:00 dus 6am dan.
Hoe was dat in '94?quote:Op maandag 21 november 2022 14:46 schreef RipCity het volgende:
Als ze om 6 uur spelen in LA of Vegas is het al 3 uur hier. Maar zal wel later zijn door de hitte dus misschien 21:00 dus 6am dan.
Daar gaat echt wel rekening gehouden worden met Europa. Maar dat het kuttijden zullen worden daar is iedereen het wel over eens.quote:Op maandag 21 november 2022 14:46 schreef RipCity het volgende:
Eurosportgoden.quote:Op maandag 21 november 2022 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
GOALMORNING AMERICA!
voor de oudjes.
Toen speelden ze gewoon met 37 graden en 90% humidity op het heetst van de dag in Orlando. Ik zie Koeman nog afzien haha, stukje vetklep.quote:
zou grueter Argentinië doen.quote:Op maandag 21 november 2022 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat Snoeks er niet meer is. Een hoop mensen hier op FOK! haten Snoeks.
Deze mensen hebben een zeer kleine penis.
Nee dat Iraans gas gaat Engeland echt niet teruggeven deze winter.quote:Op maandag 21 november 2022 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou wat gas terug en dan in de tweede helft nog 1x het netje bollen aub
Vgm 14!quote:Op maandag 21 november 2022 14:50 schreef Zorro het volgende:
Weet iemand misschien hoeveel tijd erbij komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |