Mijn tuin is nu mijn koelkast.quote:Op maandag 21 november 2022 15:28 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Bier blijft wel mooi op temperatuur op buiten nu.
Ik hoorde het ook jaquote:Op maandag 21 november 2022 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iran tegen Iran werd 1-1 vorig WK, aldus Grueter.
Rot opquote:Op maandag 21 november 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
derde plaats wedstrijden vind ik erg leuk. Van mij mogen ze plaats 5 tot 8 ook bepalen
De verliezers van de kwartfinale spelen tegen elkaar. De winnaars spelen om plaats 5. De verliezers spelen om plaats 7
Natuurlijk, welke sadist wil nou niet naar een wedstrijd kijken waarbij beide teams net niet goed genoeg waren om de hoofdprijs binnen te halen?quote:Op maandag 21 november 2022 15:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af; zijn er nou echt mensen die ruim van te voren hiervoor een kaartje kopen?
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 21 november 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
derde plaats wedstrijden vind ik erg leuk. Van mij mogen ze plaats 5 tot 8 ook bepalen
De verliezers van de kwartfinale spelen tegen elkaar. De winnaars spelen om plaats 5. De verliezers spelen om plaats 7
Ik kijk erg uit naar de wedstrijd om de 47e plaats op het volgende WK.quote:Op maandag 21 november 2022 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
bro , het is een "grapje"quote:
Mods met grapjesquote:Op maandag 21 november 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
bro , het is een "grapje"
Oezbekistan - Albanië altijd leuk!quote:Op maandag 21 november 2022 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk erg uit naar de wedstrijd om de 47e plaats op het volgende WK.
Ze ze zeggen dat Iran in het wit speelt.quote:Op maandag 21 november 2022 15:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vraag me af hoe de iraanse TV dit gaat verdoezelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |