Ik zie hier ook bijzonder weinig Belgische vlaggetjes hangenquote:Op maandag 21 november 2022 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van dit WK, geen oranje straten, wuppies en achterlijke liedjes.
quote:Op maandag 21 november 2022 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beste niet NL-elftal WK wedstrijd ooit was dat, wat een genot.
Dat was bijna 9 jaar geleden en toen verloren we Argentine op pingels.quote:Op maandag 21 november 2022 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zagen we tegen Duitsland idd 7-1 koekoek en van Nederland wint Brazilië vrijwel nooit
VIVA HOLLANDIAquote:Op maandag 21 november 2022 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van dit WK, geen oranje straten, wuppies en achterlijke liedjes.
Nederland heeft op de WK een positieve balans tegen Brazilië.quote:Op maandag 21 november 2022 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zagen we tegen Duitsland idd 7-1 koekoek en van Nederland wint Brazilië vrijwel nooit
Niet voor BNNVARA iig.quote:Op maandag 21 november 2022 15:22 schreef TLC het volgende:
De grote vraag voor vanavond is natuurlijk speelt Matthijs van Nieuwkerk ja of nee ?
Brazilië verliest op wks vrij vaak van Nederland. Opvallend!quote:Op maandag 21 november 2022 15:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat was bijna 9 jaar geleden en toen verloren we Argentine op pingels.
Als een vd weinige denk ikquote:Op maandag 21 november 2022 15:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nederland heeft op de WK een positieve balans tegen Brazilië.
Het is ook gewoon een zomertoernooi. TV in de tuin, koud bier, versierde cafe's (terrassen).quote:Op maandag 21 november 2022 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zie hier ook bijzonder weinig Belgische vlaggetjes hangen
Al zijn die wedstrijden om de 3e plek wel echt kut.quote:Op maandag 21 november 2022 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarna in de kont geneukt door Nederland GENOT
Thee theequote:Op maandag 21 november 2022 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een zomertoernooi. TV in de tuin, koud bier, versierde cafe's (terrassen).
Nu zit iedereen binnen met een kop thee.
Ik pak er wel een biertje bij tijdens Oranje.quote:Op maandag 21 november 2022 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een zomertoernooi. TV in de tuin, koud bier, versierde cafe's (terrassen).
TROOSTFINALEquote:Op maandag 21 november 2022 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn die wedstrijden om de 3e plek wel echt kut.
We hebben een beter winstpercentage dan in de finale.quote:Op maandag 21 november 2022 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af; zijn er nou echt mensen die ruim van te voren hiervoor een kaartje kopen?quote:Op maandag 21 november 2022 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geniet ervanquote:Op maandag 21 november 2022 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pak er wel een biertje bij tijdens Oranje.
Bier blijft wel mooi op temperatuur op buiten nu.quote:Op maandag 21 november 2022 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Worden die tickets niet gewoon weggegeven of verloot?quote:Op maandag 21 november 2022 15:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af; zijn er nou echt mensen die ruim van te voren hiervoor een kaartje kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |