abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207199691
Mijn baby wilde niet drinken, alleen maar krijsen :')
Pas thuis ging het weer een beetje.
pi_207200746
Oh ja ik heb haar wel thuis pas aangelegd. Ze was bij het CB verrassend snel weer stil! En ondertussen had ze alweer praatjes en lachjes. O+
  vrijdag 23 december 2022 @ 16:53:04 #153
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_207202512
Hoi!
Sinds dinsdag is hier een baby meisje in huis :)
En de borstvoeding komt weer als een malle op gang. Lola Ferrari modus hier. Mijn hemel.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_207203573
Gefeliciteerd en welkom!
Haha, ik heb echt weinig stuwing gehad dus herken zulke verhalen nooit zo. _O- Maar fijn dat het goed op gang komt!
pi_207203989
Gefeliciteerd!

Fijn dat het op gang komt. Beter zo dan andersom ;)
pi_207204860
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
En de borstvoeding komt weer als een malle op gang. Lola Ferrari modus hier. Mijn hemel.
gefeliciteerd O+

en sterkte met de stuwing :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_207209512
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:25 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Heel veel baby's slapen juist goed na de vaccinatie. Die van mij was ineen keer zo weg dat ik die avond drie keer heb gecheckt of ze nog ademde. 😂

Dat gezegd hebbende: Pukje kan natuurlijk anders zijn. Succes met de vaccinatie!
Nou, tot nu toe houdt het nog niet over hier. :O Al lijkt haar gedrag verdacht veel op dat van gisteren, dus heb toch het gevoel dat er iets anders speelt. Maarja, wat dan hè.
pi_207209967
Gefeliciteerd @automatic_ met jullie dochtertje! O+
pi_207210024
Ik ben wel blij met hoe Rosie de laatste weken slaapt. Ze heeft eindelijk door wanneer het nacht is geloof ik. _O-
Nu gewoon een paar nachtvoedingen waarna ze zo weer verder slaapt.
Maar goed ook, want had wel een pauze nodig van elke nacht in de weer met oncomfortabele baby. :')
Ze wordt wel altijd tussen 5 en 6 al wakker in de ochtend ongeacht hoe laat ze op bed ligt, maar goed, ik moet straks toch om 7 uur al beginnen op werk dus we houden het maar zo.
pi_207211144
Ja het is ook maar wat je norm is denk ik. Ik was gewend aan 1 a 2 nachtvoedingen met een eerste blok slaap van 4 a 5 uur. En dan een baby die vrij makkelijk in haar cosleeper te leggen was.
Nu is het eerste blok slaap de laatste dagen max 3 uur, drinkt ze langer, is ze lastiger weg te leggen en heb ik 3 a 4 nachtvoedingen. Dat voelt dan als slechte nachten omdat je anders gewend bent, maar ik lees ook genoeg mensen die na het wakker worden meer dan een uur bezig zijn met de baby terug in slaap krijgen. Dat is dan weer nooit een probleem hier dus qua slaap uren zit ik vaak nog best netjes. Het is allemaal relatief. :+
pi_207212934
Misschien regeldagen?
pi_207221037
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien regeldagen?
Nachten dag, want overdag is en drinkt ze niet anders dan normaal. :D
Maar, behalve wat weg leg drama was het eerste stuk slaap nu weer bijna 4 uur. Wat een verademing is dat dan zeg. Wel nog even afwachten hoe de rest van de nacht gaat, haha.

Edit; wegleggen mislukte de eerste keer, was 20 minuten later wel succesvol maar na 40 minuten slaap spuugde ze zichzelf wakker. :') Dus haar toen maar bij me gehouden en verder prima geslapen, incl nog 1 nachtvoeding.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bami op 25-12-2022 08:51:49 ]
  zondag 25 december 2022 @ 09:21:19 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_207222003
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Gefeliciteerd O+!
pi_207239020
Gefeliciteerd @automatic_ O+

Iedereen een fijne kerst (gehad)?
Wij waren gisteren bij mijn schoonouders, waren 19:00 thuis en vandaag doen we lekker niks. Geen overprikkelde baby, geen overprikkelde kleuter, en dus geen overprikkelde ouders *O*
pi_207241089
Hier sinds een week papa. Bijzondere mix van emoties (blij, angst, moe). Onze zoon doet het erg goed en we lopen over van liefde! Zo grappig dat ik nu al juich als ik 2 uur achter elkaar kan slapen. Dat had je me vorig jaar niet aan moeten doen haha. Maar het went snel
pi_207241239
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 16:11 schreef TommyL0204 het volgende:
Hier sinds een week papa. Bijzondere mix van emoties (blij, angst, moe). Onze zoon doet het erg goed en we lopen over van liefde! Zo grappig dat ik nu al juich als ik 2 uur achter elkaar kan slapen. Dat had je me vorig jaar niet aan moeten doen haha. Maar het went snel
gefeliciteerd :D

ja, het concept slaap verandert van de een op de andere dag voorgoed :'). pakken wat je pakken kan is hier het motto :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_207264097
Hier een onrustige kerst gehad want mijn baby heeft weer spruw, dus drinken is een beetje een drama. Gelukkig vandaag meteen een kuurtje gekregen nadat ik de huisarts had gebeld.
pi_207273649
OMG, mijn baby heeft voor het eerst in bijna 7 maanden doorgeslapen _O_

Vervelend van de spruw @Lokasenna . Geen tips hier behalve de standaarddingen die je zelf waarschijnlijk ook al hebt opgezocht.
Shine bright like a diamond.
pi_207273676
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2022 06:50 schreef June. het volgende:
OMG, mijn baby heeft voor het eerst in bijna 7 maanden doorgeslapen _O_

Vervelend van de spruw @:Lokasenna . Geen tips hier behalve de standaarddingen die je zelf waarschijnlijk ook al hebt opgezocht.
Lekker _O_

Ja het wordt gewoon weer uitzitten
pi_207284253
Heerlijk June! *O*

En wat vervelend Lokasenna! Hopelijk zijn jullie er snel weer vanaf.

Pfff de poepluiers van Blossom ruiken me toch een partij zuur.. ik dacht eerst dat het te maken had met de antibioticakuur die ze toen had vanwege haar teentje (die helemaal goed is genezen trouwens *O* ) maar daar is ze al een tijdje mee klaar maar het stinkt nog steeds zo erg! De melk die ze uitspuugt trouwens ook.

Ze zit ook constant met twee vingers in haar mond, aan haar haar/oor te trekken en te kwijlen, dus misschien komen er wel tandjes aan?
pi_207284313
We waren trouwens laatst bij de pediatrician voor Blossoms 4 maanden afspraak, en ze loopt echt super gelijk op met dr grote zus :D. Die was 6,76 kilo met 4 maanden, Blossom was 6,6 kilo. De spekjes beginnen te komen O+.
pi_207288527
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Heerlijk June! *O*

En wat vervelend Lokasenna! Hopelijk zijn jullie er snel weer vanaf.

Pfff de poepluiers van Blossom ruiken me toch een partij zuur.. ik dacht eerst dat het te maken had met de antibioticakuur die ze toen had vanwege haar teentje (die helemaal goed is genezen trouwens *O* ) maar daar is ze al een tijdje mee klaar maar het stinkt nog steeds zo erg! De melk die ze uitspuugt trouwens ook.

Ze zit ook constant met twee vingers in haar mond, aan haar haar/oor te trekken en te kwijlen, dus misschien komen er wel tandjes aan?
Heeft ze een breedspectrum antibioticum gehad, augmentin bv? Dat is funest voor de darmflora dus dat kan best nog een tijd duren voordat die weer hersteld is.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 28 december 2022 @ 20:07:15 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_207289561
Heeft iemand tips voor kleine sokjes / slofjes voor een meisje met maat 44?

Ik heb onwijs veel Kruidvat sokken, maar die zijn door broerlief al gedragen of sowieso al te groot.
Maar die sokken... We zijn ze telkens kwijt haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 28 december 2022 @ 20:10:51 #174
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207289693
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Heeft iemand tips voor kleine sokjes / slofjes voor een meisje met maat 44?

Ik heb onwijs veel Kruidvat sokken, maar die zijn door broerlief al gedragen of sowieso al te groot.
Maar die sokken... We zijn ze telkens kwijt haha.
C&A verkoopt dat maatje :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 28 december 2022 @ 20:12:41 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207289773
Pakjes en broekjes met voetjes anders?

Of sokjes in de allerkleinste maat van de zeeman, maar eigenlijk blijft er gewoon niks zitten behalve van de kruidvat.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')