gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Sinds dinsdag is hier een baby meisje in huis
En de borstvoeding komt weer als een malle op gang. Lola Ferrari modus hier. Mijn hemel.
Nou, tot nu toe houdt het nog niet over hier.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:25 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Heel veel baby's slapen juist goed na de vaccinatie. Die van mij was ineen keer zo weg dat ik die avond drie keer heb gecheckt of ze nog ademde. 😂
Dat gezegd hebbende: Pukje kan natuurlijk anders zijn. Succes met de vaccinatie!
Nachten dag, want overdag is en drinkt ze niet anders dan normaal.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Sinds dinsdag is hier een baby meisje in huis
En de borstvoeding komt weer als een malle op gang. Lola Ferrari modus hier. Mijn hemel.
gefeliciteerdquote:Op maandag 26 december 2022 16:11 schreef TommyL0204 het volgende:
Hier sinds een week papa. Bijzondere mix van emoties (blij, angst, moe). Onze zoon doet het erg goed en we lopen over van liefde! Zo grappig dat ik nu al juich als ik 2 uur achter elkaar kan slapen. Dat had je me vorig jaar niet aan moeten doen haha. Maar het went snel
Lekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 06:50 schreef June. het volgende:
OMG, mijn baby heeft voor het eerst in bijna 7 maanden doorgeslapen![]()
Vervelend van de spruw @:Lokasenna . Geen tips hier behalve de standaarddingen die je zelf waarschijnlijk ook al hebt opgezocht.
Heeft ze een breedspectrum antibioticum gehad, augmentin bv? Dat is funest voor de darmflora dus dat kan best nog een tijd duren voordat die weer hersteld is.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Heerlijk June!![]()
En wat vervelend Lokasenna! Hopelijk zijn jullie er snel weer vanaf.
Pfff de poepluiers van Blossom ruiken me toch een partij zuur.. ik dacht eerst dat het te maken had met de antibioticakuur die ze toen had vanwege haar teentje (die helemaal goed is genezen trouwens) maar daar is ze al een tijdje mee klaar maar het stinkt nog steeds zo erg! De melk die ze uitspuugt trouwens ook.
Ze zit ook constant met twee vingers in haar mond, aan haar haar/oor te trekken en te kwijlen, dus misschien komen er wel tandjes aan?
C&A verkoopt dat maatjequote:Op woensdag 28 december 2022 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Heeft iemand tips voor kleine sokjes / slofjes voor een meisje met maat 44?
Ik heb onwijs veel Kruidvat sokken, maar die zijn door broerlief al gedragen of sowieso al te groot.
Maar die sokken... We zijn ze telkens kwijt haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |