Haha ja.quote:Op zondag 4 december 2022 07:37 schreef Zusje123 het volgende:
Meer die hun partner wel kunnen schoppen als die 's nachts slaapt, terwijl jij al een uur lang met een wakker kind loopt? 🫡
In daglicht lijkt alles anders, maar vannacht, de derde op rij... 🤬
Ja, dat heb ik me ook al regelmatig afgevraagd: Hoe?!?quote:Op zondag 4 december 2022 08:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha ja.
Wel jaloers soms hoe hij erdoorheen kan slapen op een halve meter afstand.
+1 incl hoesten, snelle ademhaling.. we houden m goed in de gaten, beetje bang voor RS welquote:
Hier ook hoesten, maar ademhaling normaal gelukkig. Mijn straalkacheltje ligt nu in haar eigen bedje te slapen, ben benieuwd voor hoe lang deze keer.quote:Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
+1 incl hoesten, snelle ademhaling.. we houden m goed in de gaten, beetje bang voor RS wel
hier net zo, zelfs als ie doodziek is is die boy dolgelukkigquote:Op maandag 5 december 2022 05:38 schreef GotC het volgende:
Ah beterschap voor de zieke baby’s!
Hier vermoed ik ook RSV, maar lijkt over het hoogtepunt te zijn bij L. Ik heb wel paar keer op het punt gestaan om de HAP te bellen: hij had een piepende ademhaling, zijn huid rondom de ribben trok hij naar binnen tijdens ademhaling..
Enige wat me tegenhield was dat hij best blij en alert was 🧐.
Ben iig blij dat hij wat beter is nu.
Dit.quote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
Aww.
Hier ook wel eens midden in de nacht een klaarwakkere, breeduit lachende baby. Soms weet ik niet zo goed of ik er nou om moet lachen of huilen.
Ah. Hier is het ook al een paar dagen (nachten) op rij raak. Een uurtje of vier: babbelen. En lachen. En feesten.quote:Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
Aww.
Hier ook wel eens midden in de nacht een klaarwakkere, breeduit lachende baby. Soms weet ik niet zo goed of ik er nou om moet lachen of huilen.
quote:Op maandag 5 december 2022 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier net zo, zelfs als ie doodziek is is die boy dolgelukkigzat tijdens de buikgriep ook breed lachend in zn verse kots te slaan
Het is de eerste nacht nog wel leuk, maar daarna...quote:Op maandag 5 december 2022 18:48 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ah. Hier is het ook al een paar dagen (nachten) op rij raak. Een uurtje of vier: babbelen. En lachen. En feesten.
Wel lekker hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:52 schreef Bami het volgende:
![]()
Pukje sliep om half 12. Geeft een kik om kwart voor 6 waar ik wakker van word maar slaapt zelf door. Ik kan daarna de slaap niet zo makkelijk vatten dus doe steeds hazenslaapjes, plus ik ben volledig doorgelekt met ploftetten. Kind meldt zich pas om half 8.
Maar dat heb ik dus niet volledig kunnen benutten, haha.
Huuuu ik ben daar zo bang voor altijd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Had ik het laatst niet over die fijne postpartum haaruitval? Nou, we hebben het geweten.
Donderdagochtend toen ik Blossom verschoonde zag ik ineens dat haar kleine teentje paars aan het worden was, bleek dus dat er een haar van mij super strak om haar kleinste drie teentjes gewikkeld zat, voornamelijk de allerkleinste. Uiteindelijk op de eerste hulp is de haar verwijderd, maar gemakkelijk was het niet. Ze hebben een kleine incisie moeten maken (die gehecht is) om de haar eraf te krijgen, zo strak zat het. Haartourniquetsyndroom heet het blijkbaar.
Ik voel me zo ontzettend schuldig want ik heb geen idee hoelang die haar er al zat![]()
. Ik ben sinds een tijdje begonnen met nachtluiers dus ik verschoon haar ‘s nachts meestal alleen als ze heeft gepoept of als de luier echt vol zit, anders leg ik haar vaak na het voeden direct terug. Als ik haar die nacht wel had verschoond had ik het misschien eerder opgemerkt, hoewel ik ook niet altijd haar sokjes uit doe bij het verschonen.. Ik heb er nooit bij stilgestaan om dat te checken op haren oid.
Maargoed, als als als.. daar hebben we nu natuurlijk niets aan. Hoogstwaarschijnlijk zal het allemaal weer goed genezen maar ik had er niet veel later achter moeten komen. Voor nu dus lekker panisch constant alle sokken/slaapzakken/etc checken voor haren.
hier twee luid brullende jongensquote:Op zondag 11 december 2022 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
Het lijkt goed te genezen en ze is gelukkig haar gewone, vrolijke zelf. Maar het was wel even echt schrikken ja!
Ik vind het zo grappig om de verschillen te zien tussen de twee meiden. Bubbles was met 4 maanden echt al best “spraakzaam” en produceerde best veel geluid terwijl Blossom wel veel lacht maar het allemaal redelijk geluidloos is. Hoe is dat bij jullie baby’s?
Hier ook, veel gebabbel. Een tijdje was ze helemaal fan van een hele hoge toon die ze ontdekte. Die deed serieus pijn aan je oren! Gelukkig heeft ze nu veel meer geluiden 🤣quote:Op zondag 11 december 2022 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
Het lijkt goed te genezen en ze is gelukkig haar gewone, vrolijke zelf. Maar het was wel even echt schrikken ja!
Ik vind het zo grappig om de verschillen te zien tussen de twee meiden. Bubbles was met 4 maanden echt al best “spraakzaam” en produceerde best veel geluid terwijl Blossom wel veel lacht maar het allemaal redelijk geluidloos is. Hoe is dat bij jullie baby’s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |