Het zijn toch ook lib-devs?quote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het antimusk kamp en jij likt je omhoog voor elon of bent ingehuurd van de Twitter webcare. Met je
[..]
Wat precies is daar inconsistent aan?quote:Op maandag 21 november 2022 14:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Simplistisch kampen denken benoemen en dan deze posten
[..]
Ja, niksquote:Op maandag 21 november 2022 14:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat precies is daar inconsistent aan?
Welke?quote:Op maandag 21 november 2022 14:43 schreef BufferOverflow het volgende:
Die reacties van verzuurde linkse gebruikers is hilarisch,
Die linkse mensen zitten allemaal op Mastodon. Ze gluren alleen nog op Twitter.quote:Op maandag 21 november 2022 14:56 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zie op Twitter eigenlijk vooral veel Gerda's die maar niet op kunnen houden over dingen als Kaagedis, linkse oorlogshitsers, vaccinatieschade, Attje Kuiken en meer van die onzin. Ik begrijp dus dat deze gebruikers allemaal links zijn?
Bijvoorbeeld hier in de reactiesquote:
Maar hoe weet jij dan dat ze huilend om hun moeder roepen omdat hun linkse bolwerk afgebroken wordtquote:Op maandag 21 november 2022 14:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Die linkse mensen zitten allemaal op Mastodon. Ze gluren alleen nog op Twitter.
Gefeliciteerd jongen. Je hebt zelf bedacht wat er staat en mij daarmee klem geluld. GG. Fantasie is leuker dan realiteit nietwaar?quote:
Simpele zielen moeten alles herleiden tot zwart/wit, ze kunnen simpelweg niet beter.quote:Op maandag 21 november 2022 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
Wat is dat binair pro- vs anti-Musk geneuzel debiel en simplistisch zeg.
Het gaat om de cultuur binnen Twitter, niet om de gebruikers van het platform. Het platform is zo ingericht dat iedereen wat kan en mag zeggen, maar wel met het eigenwijze vingertje van Twitter. Twitters bias is dus al jaren het grootste kritiekpunt en de reden waarom Musk Twitter heeft gekocht.quote:Op maandag 21 november 2022 14:56 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zie op Twitter eigenlijk vooral veel Gerda's die maar niet op kunnen houden over dingen als Kaagedis, linkse oorlogshitsers, vaccinatieschade, Attje Kuiken en meer van die onzin. Ik begrijp dus dat deze gebruikers allemaal links zijn?
Ja, je hebt gelijk: ik zie inderdaad heel veel kinderlijke reacties over wokies die heel erg ontdaan zouden zijn. De daadwerkelijk ontdane wokies zie ik dan weer amper.quote:Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld hier in de reacties
https://twitter.com/jordanbpeterson/status/1594517100839960578
Maar bij elke Tweet van Musk wemelt het van zure kinderlijke reacties
Twitter bias is vooral fantasie. Maar prima, dan laat je anti-semieten en haat/geweld verspreiders terug op Twitter, zal het vast beter van worden.quote:Op maandag 21 november 2022 15:03 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het gaat om de cultuur binnen Twitter, niet om de gebruikers van het platform. Het platform is zo ingericht dat iedereen wat kan en mag zeggen, maar wel met het eigenwijze vingertje van Twitter. Twitters bias is dus al jaren het grootste kritiekpunt en de reden waarom Musk Twitter heeft gekocht.
Of het nou Musk is of iemand anders die de touwtjes in handen heeft, het gaat erom dat die bias geelimineerd wordt.
Ik zie daar niks bijzonders. Als je dat al zuur noemt ben je aardig snowflake.quote:Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld hier in de reacties
https://twitter.com/jordanbpeterson/status/1594517100839960578
Maar bij elke Tweet van Musk wemelt het van zure kinderlijke reacties
Dat blijkt. Ik ben op zich niet pro- of anti-Musk: ik vond 'm op zich best een toffe peer in de context van wat hij met SpaceX en Tesla probeerde te bereiken. Bij de manier waarop hij z'n bedrijven runde had ik wel wat bedenkingen, net zoals bij zijn marktmanipulatie.quote:Op maandag 21 november 2022 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpele zielen moeten alles herleiden tot zwart/wit, ze kunnen simpelweg niet beter.
quote:Op maandag 21 november 2022 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk: ik zie inderdaad heel veel kinderlijke reacties over wokies die heel erg ontdaan zouden zijn. De daadwerkelijk ontdane wokies zie ik dan weer amper.
Wel grappig, jullie hebben Musk 2 kliks bezorgd op zijn website. Beetje hetzelfde als dat je gaat winkelen bij de buurtsuper, maar wel een teringhekel hebt aan de baas.quote:Op maandag 21 november 2022 15:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie daar niks bijzonders. Als je dat al zuur noemt ben je aardig snowflake.
Door jouw klik is het totale aantal users gestegen. Hierdoor zullen adverteerders een grotere reach kunnen krijgen, waardoor een advertentiepakket meer waard wordt. Wat uiteindelijk weer extra omzet genereerd voor Twitter.quote:Op maandag 21 november 2022 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, werkelijk hilarisch. Geen advertentie gezien dus je kan eerder stellen dat ik hem geld gekost heb dan dat ik hem geld opgeleverd heb.
Buiten dat die linkse hang op geen enkele manier te merken was op twitter of bij de medewerkers er van, is het toch niet de schuld van de 'lib-devs' dat 'rechts' niet kan werken vanwege een gebrek aan skills?quote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het zijn toch ook lib-devs?Wat heeft dit met pro of anti-musk te maken? Als 99% van de Twitter medewerkers libs zijn, is dat niet goed voor een organisatie die een platform biedt wat zowel linkse als rechtse gebruikers heeft.
Er worden weleens screenshots geplaatst op twitter. En blader dit topic even door zou ik zeggenquote:Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dan dat ze huilend om hun moeder roepen omdat hun linkse bolwerk afgebroken wordt.
Jep, zo nog even lachen in het vorige deel waarin je "wokies" er van probeerde te beschuldigen pedofiel te zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 15:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Er worden weleens screenshots geplaatst op twitter. En blader dit topic even door zou ik zeggen
Citeer dan eens een paar van die reacties?quote:Op maandag 21 november 2022 15:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Er worden weleens screenshots geplaatst op twitter. En blader dit topic even door zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |