Ik kom net terug uit Duitsland half uurtje door rijden in Duitsland en het is rustig. Alleen aan de grens is het megadruk. Zelfs bij 2 vuurwerkwinkels geweest waar het goed te doen was en nog veel voorraad was van de leuke merken zoals Funke, Argento, Blackboxx enzovoort.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:59 schreef GereDathan het volgende:
Zie hierboven de reden waarom ik tijdig richting België ga elk jaar
België is dan ook het vuurwerk het gehele jaar verkrijgbaar een een STUK duurder dan Duitsland.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:59 schreef GereDathan het volgende:
Zie hierboven de reden waarom ik tijdig richting België ga elk jaar
Geen file bij grensovergang?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:03 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Duitsland half uurtje door rijden in Duitsland en het is rustig. Alleen aan de grens is het megadruk. Zelfs bij 2 vuurwerkwinkels geweest waar het goed te doen was en nog veel voorraad was van de leuke merken zoals Funke, Argento, Blackboxx enzovoort.
Vertel eens iets nieuws?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
België is dan ook het vuurwerk het gehele jaar verkrijgbaar een een STUK duurder dan Duitsland.
Nee en bij Venlo de grens over. Arnhem is altijd een drama daarzo dus daar kom ik sowieso niet blijkt ook controle te staan op dit moment. Eerst naar deze zaak gegaan in Kalderkichen. https://www.instagram.com/feuerwerk_megastore/ dat is net over de grens. Maar de Aldi en Lidl die daar ook zitten waren al om 6uur open gegaan dus om 6.30 toen ik er aankwam was het rustig. Maar toen ik 7.00 de Aldi uitkwam was het wel goed druk. Maar bij die vuurwerkwinkel rustig veel mensen gaan alleen maar naar de Aldi en Lidl. Toen door gereden naar Moers. Daar was het bij alle supermarkten rustig en nog even bij deze zaak langs geweest https://www.xpyro.de/ daar was het ook goed te doen. Daarna de Trinkgut voor wat drank en terug naar huis nergens file gehad op wegwerkzaamheden na.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen file bij grensovergang?
Welke dorp(jes) ben je geweest?
Ik ga nooit halverwege het jaar naar België en vergelijk niets en geef enkel aan dat ik dat soort drukte omtrent vuurwerk verafschuw.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je een trip naar Belgie halverwege het jaar dan met eentje naar Duitsland?
Je vergelijkt het wel slimpie, je geeft de drukte in Duitsland als reden om tijdig naar België te gaan.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ga nooit halverwege het jaar naar België en vergelijk niets en geef enkel aan dat ik dat soort drukte omtrent vuurwerk verafschuw.
Nou zo te zien half nederlandquote:Op donderdag 29 december 2022 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Lol wie koopt er nu vuurwerk met de huidige weersverwachting
Ik heb enkel de drukte aangewezen als reden. En tijdig is niet "halverwege het jaar" bij mij.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergelijkt het wel slimpie, je geeft de drukte in Duitsland als reden om tijdig naar België te gaan.
Prima, moet jij weten maar in Duitsland is het dermate goedkoop, dat het niet te vergelijken is met België, tevens ben je in Duitsland (zonder kvk) gebonden aan de laatste 3 dagen van het jaar.
Zucht….quote:Op donderdag 29 december 2022 15:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb enkel de drukte aangewezen als reden. En tijdig is niet "halverwege het jaar" bij mij.
Voor de rest weer niets nieuws te melden over Duitsland? Iets wat ik niet weet bijvoorbeeld.
droog, met een beetje wind, primaquote:Op donderdag 29 december 2022 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Steek je toch later af..lekker boeiendquote:Op donderdag 29 december 2022 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hier vooral kutweer (regen) oudjaarsochtend/middag, vanaf 15u droog. Die windkracht 4-5 is wel te doen.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Man en dochter in Bad Bentheim vanmiddag, was ook prima te doen!quote:Op donderdag 29 december 2022 16:00 schreef Donna het volgende:
Wij waren in Nordhorn, viel echt mee met de drukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |