Dat is een serieuze verzamelingquote:Op maandag 21 november 2022 15:07 schreef Faxie het volgende:
Matige foto![]()
Is niet alles, maar wel het grootste deel. Moet ze ook nog eens fatsoenlijk rangschikken maar ben een luie flikker.
[ afbeelding ]
Welke postzegels ben je het meest trots op / blij mee? Foto?quote:Op maandag 21 november 2022 20:42 schreef Guppy het volgende:
Ik heb een vrij grote postzegelverzamelingMaar da's wel een uitstervend iets, het groeit niet echt meer aan of zo
Zo dat zijn er heel wat 👍🏻quote:Op maandag 21 november 2022 15:07 schreef Faxie het volgende:
Matige foto![]()
Is niet alles, maar wel het grootste deel. Moet ze ook nog eens fatsoenlijk rangschikken maar ben een luie flikker.
[ afbeelding ]
Oh dat is jammer. Het is wel het winnende recept trouwens: je kunt al je geld uitgeven aan je verzameling en je houdt nog steeds geld overquote:Op maandag 21 november 2022 16:11 schreef Jimbo het volgende:
ik verzamel geld, het gaat alleen nog niet zo goed
Zoveel heb ik er nog lang nietquote:Op maandag 21 november 2022 15:07 schreef Faxie het volgende:
Matige foto![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wel hard op weg jaquote:
Bonte koeien?quote:Op woensdag 21 december 2022 10:13 schreef Speedfight het volgende:
Ik spaarde vroeger hondenbeeldjes en die moesten dan ook heel realistisch lijken.
Ik wíl heel graag bonte koeien verzamelen, maar ik vind t altijd net te duur als ik er 1 spot
Oh die! Die zie ik ook wel eens staan jaquote:Op woensdag 21 december 2022 11:11 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu twijfelen of het zo heet.
[ link | afbeelding ]
Je hebt ze in allerlei thema's, deze bijvoorbeeld voor Frida Kahlo
Oehquote:Op woensdag 21 december 2022 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh die! Die zie ik ook wel eens staan ja
Vandaag komt mijn nieuwe aanwinst binnen als het goed is
@:Faxie:
[ afbeelding ]
Ik had een zeehondenverzameling, begon na een bezoek aan Ecomare lang lang geledenquote:Op woensdag 21 december 2022 10:13 schreef Speedfight het volgende:
Ik spaarde vroeger hondenbeeldjes en die moesten dan ook heel realistisch lijken.
Ik wíl heel graag bonte koeien verzamelen, maar ik vind t altijd net te duur als ik er 1 spot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |