heywoodu

heywoodu

Dat is een serieuze verzamelingquote:Op maandag 21 november 2022 15:07 schreef Faxie het volgende:
Matige foto
Is niet alles, maar wel het grootste deel. Moet ze ook nog eens fatsoenlijk rangschikken maar ben een luie flikker.
[ afbeelding ]

Maar da's wel een uitstervend iets, het groeit niet echt meer aan of zo
 Maar da's wel een uitstervend iets, het groeit niet echt meer aan of zo

Welke postzegels ben je het meest trots op / blij mee? Foto?quote:Op maandag 21 november 2022 20:42 schreef Guppy het volgende:
Ik heb een vrij grote postzegelverzamelingMaar da's wel een uitstervend iets, het groeit niet echt meer aan of zo

Zo dat zijn er heel wat 👍🏻quote:Op maandag 21 november 2022 15:07 schreef Faxie het volgende:
Matige foto
Is niet alles, maar wel het grootste deel. Moet ze ook nog eens fatsoenlijk rangschikken maar ben een luie flikker.
[ afbeelding ]

Oh dat is jammer. Het is wel het winnende recept trouwens: je kunt al je geld uitgeven aan je verzameling en je houdt nog steeds geld overquote:Op maandag 21 november 2022 16:11 schreef Jimbo het volgende:
ik verzamel geld, het gaat alleen nog niet zo goed

Zoveel heb ik er nog lang nietquote:Op maandag 21 november 2022 15:07 schreef Faxie het volgende:
Matige foto
[ afbeelding ]

Ik ben wel hard op weg jaquote:

Bonte koeien?quote:Op woensdag 21 december 2022 10:13 schreef Speedfight het volgende:
Ik spaarde vroeger hondenbeeldjes en die moesten dan ook heel realistisch lijken.
Ik wíl heel graag bonte koeien verzamelen, maar ik vind t altijd net te duur als ik er 1 spot

Ja, ik ga nu twijfelen of het zo heet.quote:

Oh die! Die zie ik ook wel eens staan jaquote:Op woensdag 21 december 2022 11:11 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu twijfelen of het zo heet.
[ link | afbeelding ]
Je hebt ze in allerlei thema's, deze bijvoorbeeld voor Frida Kahlo

Oehquote:Op woensdag 21 december 2022 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh die! Die zie ik ook wel eens staan ja
Vandaag komt mijn nieuwe aanwinst binnen als het goed is
@:Faxie:
[ afbeelding ]

Ik had een zeehondenverzameling, begon na een bezoek aan Ecomare lang lang geledenquote:Op woensdag 21 december 2022 10:13 schreef Speedfight het volgende:
Ik spaarde vroeger hondenbeeldjes en die moesten dan ook heel realistisch lijken.
Ik wíl heel graag bonte koeien verzamelen, maar ik vind t altijd net te duur als ik er 1 spot
 Hoe kom je op honden terecht?
 Hoe kom je op honden terecht?  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |