abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206852189
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:03 schreef Prisha het volgende:

[..]
ongeveer 45 minuten rijden dichterbij :P
Drummen staat even stil. Drumstel staat even in de garage. Ik moet even dozen ordenen en opruimen en dan zou het misschien wel in de garage kunnen. In de garage is aan aparte "kamer" gebouwd, als ik die wat geluidsdichter kan maken......

Speel je gitaar? Leuk!!!
Gezellig! *O*
Je hebt van die matten die je aan de muur kunt hangen tegen het geluid. Of heel veel eierdoosjes. :P

Ja, ben net met een gitaar begonnen en heb nu zere vingers. :P
pi_206852239
Hoe was het optreden trouwens?
pi_206852763
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:16 schreef Recce het volgende:

[..]
Gezellig! *O*
Je hebt van die matten die je aan de muur kunt hangen tegen het geluid. Of heel veel eierdoosjes. :P

Ja, ben net met een gitaar begonnen en heb nu zere vingers. :P
ja matten inderdaad. Schijnt beter te werken dan de eirerdoosjes.
Hey maar gaaf! Zere vingers is minder maar dat hoort erbij. Ik heb wel eens foto's van Tonya gezien waarbij de vellen eraf hingen :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_206852783
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:20 schreef Recce het volgende:
Hoe was het optreden trouwens?
Was echt helemaal supergaaf!
En wat nog helemaal tof was...ik heb de zangerontmoet en gesproken voor de show!

Ik ben altijd erg ruim van te voren zodat ik zo ver mogelijk vooraan kan staan, anders zie ik niks.
We waren er als eerste en ik sta bij de deuren van de zaal en kijk de gang in, en daar staat gewoon de zanger een beetje op zijn phone te rommelen en om zich heen te kijken. Ben er naar toegegaan, hij was echt super benaderbaar. Heel aardig en enthousiast. Echt zo leuk! Ik deed een beetje fan-girlen :@

Woensdag ga ik naar Within Temptation/Evanessence. Erg benieuwd!
pi_206852793
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:16 schreef Prisha het volgende:
Hey maar gaaf! Zere vingers is minder maar dat hoort erbij. Ik heb wel eens foto's van Tonya gezien waarbij de vellen eraf hingen :o
Ja, nou, ik hoop dat toch een beetje te vermijden. _O- Langzaam opbouwen maar. :P
pi_206852795
Oh, @Recce, ik was twee weken terug naar Opeth....holy fuck dat was gaaf _O_ _O_
Ze deden in deze tour voor de allereerste keer Black Rose Immortal live. 20 minuten...was zó mooi!!! _O_ _O_
pi_206852819
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:19 schreef Prisha het volgende:
Was echt helemaal supergaaf!
En wat nog helemaal tof was...ik heb de zangerontmoet en gesproken voor de show!

Ik ben altijd erg ruim van te voren zodat ik zo ver mogelijk vooraan kan staan, anders zie ik niks.
We waren er als eerste en ik sta bij de deuren van de zaal en kijk de gang in, en daar staat gewoon de zanger een beetje op zijn phone te rommelen en om zich heen te kijken. Ben er naar toegegaan, hij was echt super benaderbaar. Heel aardig en enthousiast. Echt zo leuk! Ik deed een beetje fan-girlen :@
Oh, cool! *O* Ja, jij moet natuurlijk wel vooraan staan. _O- Heb je ook een selfie gemaakt en zo? Was de zaal ook een beetje in orde trouwens? Ik ben daar nog nooit geweest.

quote:
Woensdag ga ik naar Within Temptation/Evanessence. Erg benieuwd!
Met corona zou je daar ook naartoe gaan toch? Ging dat toen niet door?
pi_206852837
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:21 schreef Prisha het volgende:
Oh, @:Recce, ik was twee weken terug naar Opeth....holy fuck dat was gaaf _O_ _O_
Ze deden in deze tour voor de allereerste keer Black Rose Immortal live. 20 minuten...was zó mooi!!! _O_ _O_
Ik kan me voorstellen dat dat heel gaaf is. _O_
pi_206852839
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:22 schreef Recce het volgende:

[..]
Oh, cool! *O* Ja, jij moet natuurlijk wel vooraan staan. _O- Heb je ook een selfie gemaakt en zo? Was de zaal ook een beetje in orde trouwens? Ik ben daar nog nooit geweest.
[..]
Met corona zou je daar ook naartoe gaan toch? Ging dat toen niet door?
Ja twee selfies gemaakt. Eentje met hem en mij alleen, en eentje met mijn twee mede concertgangers er ook op.
We zaten in de kleine zaal? Ik denk dat er twee zalen zijn, dit was een kleine zaal, heel knus en intiem wel.

Ja dit is een inhaal concert van WT :Y Hij is maar liefst DRIE keren verzet. Nu is het eindelijk zover.
pi_206852896
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:25 schreef Prisha het volgende:
Ja twee selfies gemaakt. Eentje met hem en mij alleen, en eentje met mijn twee mede concertgangers er ook op.
We zaten in de kleine zaal? Ik denk dat er twee zalen zijn, dit was een kleine zaal, heel knus en intiem wel.
Heb je al een hele collectie concertselfies? Je gaat echt vaak naar optredens.

quote:
Ja dit is een inhaal concert van WT :Y Hij is maar liefst DRIE keren verzet. Nu is het eindelijk zover.
Haha, het wordt een keer tijd dat het doorgaat dan. :D
pi_206853230
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2022 11:30 schreef Recce het volgende:

[..]
Heb je al een hele collectie concertselfies? Je gaat echt vaak naar optredens.
[..]
Haha, het wordt een keer tijd dat het doorgaat dan. :D
Niet veel selfies eigenlijk. Weinig. Alleen nu was het heel leuk vanwege die zanger die we spraken.
Ik maak wel altijd in elk geval 1 foto op de avond. En vaak vind ik mezelf ook terug of foto's van fotografen die daar zijn. Dat is wel leuk.

Ha ja heel veel concerten de afgelopen tijd. Antimatter kwam er zo ineens tussendoor.
Opeth was ook twee keer verzet vanwege het corona gebeuren.

Ik heb dit jaar nog twee staan, WT en Ronnie James Dio memorial concert.
Dan ben ik effe klaar. Volgend jaar heb ik Karnivool, Camel en Leprous staan. Leprous is wel mijn nieuwe fave O+

Jij gaat nooit naar live dingen toch?
pi_206853465
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:55 schreef Prisha het volgende:
Niet veel selfies eigenlijk. Weinig. Alleen nu was het heel leuk vanwege die zanger die we spraken.
Ik maak wel altijd in elk geval 1 foto op de avond. En vaak vind ik mezelf ook terug of foto's van fotografen die daar zijn. Dat is wel leuk.
Hou je ook ergens bij waar je allemaal geweest bent?

quote:
Ha ja heel veel concerten de afgelopen tijd. Antimatter kwam er zo ineens tussendoor.
Opeth was ook twee keer verzet vanwege het corona gebeuren.

Ik heb dit jaar nog twee staan, WT en Ronnie James Dio memorial concert.
Dan ben ik effe klaar. Volgend jaar heb ik Karnivool, Camel en Leprous staan. Leprous is wel mijn nieuwe fave O+
Wel fijn dat het allemaal weer kan nu. Het moet echt lastig geweest zijn voor de bands, dat coronagedoe. Ik heb ook een hele Leprousperiode gehad. _O_ Daarna een The Gatheringperiode en nu ben ik wat aan het zweven en nieuwe bands aan het zoeken.

quote:
Jij gaat nooit naar live dingen toch?
Nee, de laatste jaren nooit. Ik ga nu wel weer redelijk vaak naar lezingen, dus het kan zijn dat ik mezelf over een tijdje opgewerkt heb naar wel live concerten kijken. :7 Dan moet ik eerst maar weer eens in Enschede of Hengelo een concert bezoeken. Beetje op de agenda loeren af en toe.
pi_206854184
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Hou je ook ergens bij waar je allemaal geweest bent?
[..]
ehhmmmm... :@ ik heb een Excel sheet met concert en dan de punten die ik er aan geef en aan het einde van het jaar een eindranking.
quote:
Wel fijn dat het allemaal weer kan nu. Het moet echt lastig geweest zijn voor de bands, dat coronagedoe. Ik heb ook een hele Leprousperiode gehad. _O_ Daarna een The Gatheringperiode en nu ben ik wat aan het zweven en nieuwe bands aan het zoeken.
[..]
Leprous heb ik binnen 1 week 2x live gezien dit jaar. OMG zó geweldig. En die drummer, waaaaaaahh. Voor de ranking van dit jaar de onbetwiste nummer 1. En op nummer twee, heel verrassend, de Von Hertzen Brothers. Ik kende maar 1 liedje van ze, en toen kwam het concert en dat was zó waanzinnig fantastisch!!
Red Alert in The Blue Forest, vooral de eerste 5 nummers. Denk dat 1, 4 en 5 mijn faves zijn.

Wie heb je nu een beetje in het vizier? Wel progrock? Ik was een paar weken terug naar Porcupine Tree. Steven Wilson is wel een baas hoor _O_
quote:
Nee, de laatste jaren nooit. Ik ga nu wel weer redelijk vaak naar lezingen, dus het kan zijn dat ik mezelf over een tijdje opgewerkt heb naar wel live concerten kijken. :7 Dan moet ik eerst maar weer eens in Enschede of Hengelo een concert bezoeken. Beetje op de agenda loeren af en toe.
Misschien iets kleinschaligs eerst? Deze van Antimatter in die kleine zaal was perfect. Ik was een paar weken terug ook in Hengelo, maar dat was iets totaal anders. Dat was Van Gogh in Me, met het Nederlandse Kamerkoor :+
pi_206860182
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:01 schreef Prisha het volgende:
ehhmmmm... :@ ik heb een Excel sheet met concert en dan de punten die ik er aan geef en aan het einde van het jaar een eindranking.
Opeth douze points! *O* _O-

quote:
Leprous heb ik binnen 1 week 2x live gezien dit jaar. OMG zó geweldig. En die drummer, waaaaaaahh. Voor de ranking van dit jaar de onbetwiste nummer 1. En op nummer twee, heel verrassend, de Von Hertzen Brothers. Ik kende maar 1 liedje van ze, en toen kwam het concert en dat was zó waanzinnig fantastisch!!
Red Alert in The Blue Forest, vooral de eerste 5 nummers. Denk dat 1, 4 en 5 mijn faves zijn.

Wie heb je nu een beetje in het vizier? Wel progrock? Ik was een paar weken terug naar Porcupine Tree. Steven Wilson is wel een baas hoor _O_
Gewoon twee keer gegaan. :o Von Hertzen Brothers ken ik niet, ga ik proberen. Het is altijd wel moeilijk ergens in te komen. Dat kost soms tijd, vooral met die prog dingen die we luisteren. Ik was nu weer veel Ayreon/Star One aan het luisteren. Haken en Symphony X luister ik ook. Riverside is ook mooi. Steven Wilson heb ik laatst ook weer bijna alles van geluisterd. ;( Soms wel heel depri, maar prachtig. Hoe was dat optreden van Porcupine Tree? Steven Wilson is echt heel goed in het goed laten klinken van muziek, vind ik. Hij helpt Opeth daar ook mee toch?

quote:
Misschien iets kleinschaligs eerst? Deze van Antimatter in die kleine zaal was perfect. Ik was een paar weken terug ook in Hengelo, maar dat was iets totaal anders. Dat was Van Gogh in Me, met het Nederlandse Kamerkoor :+
Ja, eerst maar eens iets kleinschaligs. :Y Een Kamerkoor is wel iets heel anders dan metal/rock inderdaad. :P
pi_206860738
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:54 schreef Recce het volgende:

[..]
Opeth douze points! *O* _O-
[..]
Gewoon twee keer gegaan. :o Von Hertzen Brothers ken ik niet, ga ik proberen. Het is altijd wel moeilijk ergens in te komen. Dat kost soms tijd, vooral met die prog dingen die we luisteren. Ik was nu weer veel Ayreon/Star One aan het luisteren. Haken en Symphony X luister ik ook. Riverside is ook mooi. Steven Wilson heb ik laatst ook weer bijna alles van geluisterd. ;( Soms wel heel depri, maar prachtig. Hoe was dat optreden van Porcupine Tree? Steven Wilson is echt heel goed in het goed laten klinken van muziek, vind ik. Hij helpt Opeth daar ook mee toch?
[..]
Ja, eerst maar eens iets kleinschaligs. :Y Een Kamerkoor is wel iets heel anders dan metal/rock inderdaad. :P
Die namen die je noemt ga ik zien of heb ik gezien :D

Twee of drie maanden terug naar Riverside geweest, in de Melkweg Amsterdam . Hartstikke tof! En dat side project van die zanger, Lunatic Soul is ook tof.
Haken ga ik in Juni zien. Ik heb tickets voor het midsommer prog festival. Vrijdags komt Haken als headliner *O*
En Von Hertzen Brothers komt zaterdag. De headliner van zaterdag is nog niet bekend.
Ik heb ook kaartjes voor Ayreon volgend jaar.

Porcupine Tree was wel gaaf. Vooral Train was erg mooi. Alleen, mijn plekje was iets minder waardoor de beleving anders was.
En ja, Wilson heeft inderdaad bij Opeth eea gedaan, die album Damnation bijvoorbeeld. En de side project Storm Corrosion van Akerveldt en Wilson samen.

Antimatter was eigenlijk perfect voor jou geweest, kleinschalig, dichtbij en heerlijk dark.

Wat speel je op de gitaar dan? Gene elektrisch gitaar, of wel?
pi_206862201
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 21:22 schreef Prisha het volgende:
Die namen die je noemt ga ik zien of heb ik gezien :D

Twee of drie maanden terug naar Riverside geweest, in de Melkweg Amsterdam . Hartstikke tof! En dat side project van die zanger, Lunatic Soul is ook tof.
Haken ga ik in Juni zien. Ik heb tickets voor het midsommer prog festival. Vrijdags komt Haken als headliner *O*
En Von Hertzen Brothers komt zaterdag. De headliner van zaterdag is nog niet bekend.
Ik heb ook kaartjes voor Ayreon volgend jaar.
Oh ja, Lunatic Soul had je het eerder ook over. Dat midsommer prog is vast gaaf. *O* Ayreon live is best bijzonder om live te zien. Die geeft weinig optredens, maar die zijn wel van hele hoge kwaliteit. _O_

quote:
Porcupine Tree was wel gaaf. Vooral Train was erg mooi. Alleen, mijn plekje was iets minder waardoor de beleving anders was.
En ja, Wilson heeft inderdaad bij Opeth eea gedaan, die album Damnation bijvoorbeeld. En de side project Storm Corrosion van Akerveldt en Wilson samen.
Ik moet de nieuwe CD van Porcupine Tree nog iets vaker luisteren, maar ik vind Steven Wilson zelf geloof ik interessanter dan Porcupine Tree.

quote:
Antimatter was eigenlijk perfect voor jou geweest, kleinschalig, dichtbij en heerlijk dark.
Maar even kijken wat er verder nog langskomt. :P

quote:
Wat speel je op de gitaar dan? Gene elektrisch gitaar, of wel?
Ik speel nog bijna niets. :') Ik ben pas net begonnen. Wel elektrische gitaar.

pi_206877489
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga @:tillyb trots maken en mijn kledingkast opruimen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 13:18 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik heb m'n waterkoker en senseo ontkalkt. De pannen werden weer mooi blinkend met schoonmaakazijn.
Grote meid en knul. Tante is trots *;
TEAM BAKSTEEN
pi_206877513
quote:

_O_ LIJSTJES
TEAM BAKSTEEN
pi_206878354
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 08:52 schreef TillyB het volgende:

[..]
_O_ LIJSTJES
Ik wist dat je hier enorm gelukkig van zou worden O+
pi_206878364
Voor het eerst weer een kerstboom! Eindelijk hangen de keramieken hangertjes van Vlie waar ze horen. *O*
pi_206883828
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 08:52 schreef TillyB het volgende:

[..]
_O_ LIJSTJES
:lijstje:
pi_206885352
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:49 schreef mootie het volgende:
Voor het eerst weer een kerstboom! Eindelijk hangen de keramieken hangertjes van Vlie waar ze horen. *O*
fotoow van tha bomb boom! :9~
...
  woensdag 30 november 2022 @ 20:47:39 #248
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_206885924
Ik kreeg een fles champagne van bezemkastgast voor het vieren van de nieuwe baan
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 30 november 2022 @ 20:50:14 #250
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_206885993
Net op tijd voor de top 2000
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: