Verrassing. Al is er wel een projectruimte gereserveerd voor dit project.quote:
Ik heb m'n waterkoker en senseo ontkalkt. De pannen werden weer mooi blinkend met schoonmaakazijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga @:tillyb trots maken en mijn kledingkast opruimen.
Tilly is trots op ons. Ik voel het.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb m'n waterkoker en senseo ontkalkt. De pannen werden weer mooi blinkend met schoonmaakazijn.
Nah, ze begint vast weer over m'n sokken. Het is nooit goed genoeg.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tilly is trots op ons. Ik voel het.
Wat is er met je sokken?quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ze begint vast weer over m'n sokken. Het is nooit goed genoeg.
Senseo? Lust je geen koffie?quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb m'n waterkoker en senseo ontkalkt. De pannen werden weer mooi blinkend met schoonmaakazijn.
Die sorteer ik nooit en laat ik na het wassen over de rand van de wasmand liggen tot de volgende was.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Senseo? Lust je geen koffie?
muisjes in doosjesquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik moest ze opzoeken en nu wil ik ze
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is wat je noemt, een koffiedrank.
Ik ben benieuwd welke schade het kantoor gaat opleveren.quote:Op zondag 27 november 2022 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna al mijn broeken hebben vlekken dan wel gaten van het lab.
Dat was de conclusie wel van het opruimen.
Papercuts, RSI, ruwe knieënquote:Op zondag 27 november 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke schade het kantoor gaat opleveren.
It's a jungle out there!quote:Op zondag 27 november 2022 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Papercuts, RSI, ruwe knieën
En kapotte pantys natuurlijk
Wij hopen met je mee.quote:Op zondag 27 november 2022 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik het overleef
Dat is wel een voordeel natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2022 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb dus al meer dan 5 jaar mij niet fatsoenlijk hoeven te kleden voor werk
Tja, dat kun je nu gaan testen. Verschillende dingen uitproberen en dan opmerkingen turven.quote:Op zondag 27 november 2022 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doe ik dat mezelf leuk aankleden?
En betekend dat ik dan die stapel rokjes mag aanspreken in mijn kast?
ongeveer 45 minuten rijden dichterbijquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
5 km zeker?
Hoe gaat het met het drummen? Kan dat daar? Ik ben gitaar aan het prutsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |