Ik ook niet. Amusement was ook niet m'n sterkste onderdeel.quote:Op zondag 20 november 2022 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij Triviant had ik vroeger nooit een sportvraag goed
Ja, die tijd kun je ook beter besteden.quote:Op zondag 20 november 2022 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Sport is ook meer iets voor de pleebs
Daarom. Jij begrijpt het. Ik ben niet voor niets geëvolueerdquote:Op zondag 20 november 2022 22:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die tijd kun je ook beter besteden.Bijvoorbeeld door lamlendig op internet te hangen.
Jij bent gewoon het best aangepast voor deze tijden. Als je nou nog wat kinderen zou nemen, zouden je genen heel succesvol zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. Jij begrijpt het. Ik ben niet voor niets geëvolueerd
Hahaha nee.quote:Op zondag 20 november 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het best aangepast voor deze tijden. Als je nou nog wat kinderen zou nemen, zouden je genen heel succesvol zijn.
Misschien moet je je eigen DNA sequencen en ergens opslaan. Dan kunnen ze later terugkijken en je genen bewonderen.quote:Op zondag 20 november 2022 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gun de mensheid mijn genen niet
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 20 november 2022 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen DNA sequencen en ergens opslaan. Dan kunnen ze later terugkijken en je genen bewonderen.
Verontrustend. Als er een nieuw virus opduikt daar bij jou in de buurt, weet ik wat er aan de hand is.quote:
Rabies.quote:Op zondag 20 november 2022 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Verontrustend. Als er een nieuwe virus opduikt daar bij jou in de buurt, weet ik wat er aan de hand is.
Moet wel. Uiterst besmettelijk op grote afstand. Menselijke contact is iehl.quote:
5 meter afstand houden. Poetin gaf het goede voorbeeld met die tafel.quote:Op zondag 20 november 2022 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet wel. Uiterst besmettelijk op grote afstand. Menselijke contact is iehl.
5 meter is niet genoeg.quote:Op zondag 20 november 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
5 meter afstand houden. Poetin gaf het goede voorbeeld met die tafel.
Zou wel lekker rustig zijn eigenlijk.quote:Op zondag 20 november 2022 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 meter is niet genoeg.
Eenzame opsluiting is het enige wat werkt.
Corona was al een goede eerste poging. Veel mensen willen al niet meer naar kantoor.quote:Op zondag 20 november 2022 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Van iedereen introverte mensschuwe sporthatende FOK!kers maken. Dat is het ultieme doel. Staat op agenda 2030
Klopt. Of hebben tegenwoordig smetvrees. Oh en laten boodschappen bezorgen want supermarkt is eng.quote:Op zondag 20 november 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Corona was al een goede eerste poging. Veel mensen willen al niet meer naar kantoor.
Waarschijnlijk doen jullie dit allemaal om de wolf terug te laten komen.quote:Op zondag 20 november 2022 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
En alleen ik en een paar van mijn beste matties hebben toegang tot de natuur
Doe ze de groeten!quote:Op zondag 20 november 2022 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik zal mijn evil plannen verder afstemmen met WEF, Kaag, Swab en tha gang
Aber naturlichquote:Op zondag 20 november 2022 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen jullie dit allemaal om de wolf terug te laten komen.
Dan word je gewoon opgegeten als je met je mountainbike door de natuur aan het crossen bent.quote:Op zondag 20 november 2022 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aber naturlich
Zoveel wolven dat niemand meer buiten durft te komen. Daarna gaan we ook beren uitzetten
Je hebt het helemaal door.quote:Op zondag 20 november 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan word je gewoon opgegeten als je met je mountainbike door de natuur aan het crossen bent.
Ja, behoorlijk.quote:Op maandag 21 november 2022 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg. Hoe maandag is jullie maandag?
Voelde ik het toch goed aan op deze afstand.quote:
Zal wel een combinatie zijn van weer, werk, maandag en mijn kat. Het beest wil de hele tijd op schoot, zodat ik niet rustig kan zitten.quote:Op maandag 21 november 2022 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voelde ik het toch goed aan op deze afstand.
Is het weer? Is het werk? Is het gewoon de maandag?
Maar kattenquote:Op maandag 21 november 2022 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Zal wel een combinatie zijn van weer, werk, maandag en mijn kat. Het beest wil de hele tijd op schoot, zodat ik niet rustig kan zitten.
Na twee uur heb je het wel een keer gezien hoor. Ik word gewoon als bed gebruikt eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2022 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar kattenen zo poezelig op schoot
Je bent lekker warmquote:Op maandag 21 november 2022 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Na twee uur heb je het wel een keer gezien hoor. Ik word gewoon als bed gebruikt eigenlijk.
Ik snap wat je bedoelt.quote:
Daar wil ze niet op zitten natuurlijk. Ik heb een elektrisch matje voor haar.quote:Op maandag 21 november 2022 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Jezelf vervangen door een object dat lekker warm is zoals een warmtekussen.
Zucht kattenquote:Op maandag 21 november 2022 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar wil ze niet op zitten natuurlijk. Ik heb een elektrisch matje voor haar.
Ligt dat niet goed waar het nu ligt?quote:Op maandag 21 november 2022 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een stapel van 2 a 3 weken schoon wasgoed opruimen
quote:Op maandag 21 november 2022 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze is nu heel zielig ergens onder gaan zitten. Beetje op m'n gevoel werken.
Ik verplaatst het steeds van bed naar vloer, van vloer naar bed.quote:Op maandag 21 november 2022 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt dat niet goed waar het nu ligt?
quote:Op maandag 21 november 2022 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk. Ze bespeeld je alsof je een pop bent.
Dance for me puppets![]()
Komt ook al van Louise van Bob's Burgers.
Klinkt als een prima strategie.quote:Op maandag 21 november 2022 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verplaatst het steeds van bed naar vloer, van vloer naar bed.
Ik moet minder Bob's Burgers kijkenquote:
Is dat nog op Cartoon Network? Dat heb ik al jaren niet gekeken.quote:Op maandag 21 november 2022 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet minder Bob's Burgers kijken
Disney+quote:Op maandag 21 november 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat nog op Cartoon Network? Dat heb ik al jaren niet gekeken.
Oh, dat heb ik niet. Ik kan eigenlijk Netflix ook wel eens opzeggen, dat kijk ik ook nauwelijks.quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Slechte invloed dit LENIE LUISTER NIET!!!
Ja, gewoon laten liggen. Mijn sokken doen het ook prima op de rand van de wasmand.quote:Op maandag 21 november 2022 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Of zal ik het laten liggen? Ik moet mijn kledingkast ook nog opruimen
Ik vind dit wel beste idee van de dagquote:Op maandag 21 november 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gewoon laten liggen. Mijn sokken doen het ook prima op de rand van de wasmand.
Ik moet eigenlijk mijn dekbedden aan elkaar maken. Ik heb nu het dikke dekbed in de hoes en daar los op het dunne dekbed en dat valt er steeds af 's nachts. Geen zin in.quote:Op maandag 21 november 2022 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dit wel beste idee van de dag
Ik heb ze altijd los van elkaar. Met 2 overtrekken. Vind ik leuker staan en kan ik nog eens wat van me afslaan als het warm wordt.quote:Op maandag 21 november 2022 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mijn dekbedden aan elkaar maken. Ik heb nu het dikke dekbed in de hoes en daar los op het dunne dekbed en dat valt er steeds af 's nachts. Geen zin in.
Dan moet je twee keer zoveel dekbedhoezen wassen.quote:Op maandag 21 november 2022 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd los van elkaar. Met 2 overtrekken. Vind ik leuker staan en kan ik nog eens wat van me afslaan als het warm wordt.
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2022 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je twee keer zoveel dekbedhoezen wassen.
Met dit weer heb je het niet snel te warm toch? Als het weer warmer wordt, doe ik dat tweede dekbed gewoon niet meer in de hoes.quote:Op maandag 21 november 2022 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee joh. Vind ik van niet. Brengt zoveel meer comfort met zich mee
Ah, dit triggert @TillyB helemaal, denk ik.quote:Op maandag 21 november 2022 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik toch wel even wat kleding opgeruimd. Niet alles.
Het heet alleen iets anders elke keerquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:11 schreef Recce het volgende:
Ik las wel dat we onze eigen SC houden.
Dat lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Het heet alleen iets anders elke keer
Ja, ik zie het! Het nummertje achter de # wordt steeds hoger.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:17 schreef chufi het volgende:
Je hebt gelijk.. er zit wel een trend in .
[ afbeelding ]
Hoi Recce!quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef Recce het volgende:
@:scrutinizer, we zijn samengevoegd met 40+! Te wapen!
Ja, klopt. Goed dat je dat even navraagt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Recce!
Waarschijnlijk kunnen sacha en Scrutinizer hier niet posten, want 40+, ik ga het even navragen achter.
Ik heb de rechten aan laten passen, dus zij kunnen hier gewoon posten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klopt. Goed dat je dat even navraagt.
Ah, dat is snel geregeld.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de rechten aan laten passen, dus zij kunnen hier gewoon posten.
Afwassen een optie?quote:Op maandag 21 november 2022 21:38 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, hoe maak ik een metalen pan schoon waar ik vaak aardappels in kook? Er ontstaat zo'n ring waar het waterniveau staat.
Wanneer de rest???quote:Op maandag 21 november 2022 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik toch wel even wat kleding opgeruimd. Niet alles.
Joh...quote:
Het is allemaal de schuld van de rabobankquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Houden zo! En hiero s'il vous plee!@![]()
Laters Rekstra
rekstraquote:Op woensdag 23 november 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen föhn. Is ook niet nodig.
De overgeblevenen hebben het nog wel eens over Matthijs, denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:13 schreef sacha het volgende:
[..]
rekstra
je gaat mij toch niet vertellen dat er geen haar op je hoofd is die hier aan denkt?
toch?
Ja sorry ik heb dat nog nooit gehad. Heb je al een oplossing gevonden? Ik snap niet hoe dat kan blijven staan, je water zit maar heel even in de pan dan giet je het weer af. Hoe krijg je het voor mekaar?quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doe ik natuurlijk al. Ik ga wel op internet zoeken dan.
Nee, nog niet. Het is ook pas de laatste tijd aan het ontstaan, nu ik vaak krieltjes in schil kook.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb dat nog nooit gehad. Heb je al een oplossing gevonden? Ik snap niet hoe dat kan blijven staan, je water zit maar heel even in de pan dan giet je het weer af. Hoe krijg je het voor mekaar?
bahquote:Op donderdag 24 november 2022 14:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het is ook pas de laatste tijd aan het ontstaan, nu ik vaak krieltjes in schil kook.
Jij wast aardappelen zeker in zoutzuur na het schillen.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
met skil. Je pan vindt het ook bah
Rekkie is de Technovikingquote:Op donderdag 24 november 2022 00:13 schreef sacha het volgende:
[..]
rekstra
je gaat mij toch niet vertellen dat er geen haar op je hoofd is die hier aan denkt?
toch?
quote:Op donderdag 24 november 2022 15:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wast aardappelen zeker in zoutzuur na het schillen.
Ik moet sowieso kledingkast opruimen want vanaf donderdag heb ik de kleding met gaten en vlekken natuurlijk niet meer nodigquote:
Wat gebeurt er dan, dat je die niet meer nodig hebt? En waar had je ze eerst wel voor nodig?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet sowieso kledingkast opruimen want vanaf donderdag heb ik de kleding met gaten en vlekken natuurlijk niet meer nodig
Van lab naar kantoor hè?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan, dat je die niet meer nodig hebt? En waar had je ze eerst wel voor nodig?
Man3, dan wil ik wel betaald worden hoor!quote:Op donderdag 24 november 2022 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn tegenwoordig zo laat met reageren en dat vind ik stom.
Heb ik niets te doen op werk, heb ik ook nog eens geen vermaak.
Ahhh, die kleding had je onder je labjas aan? En nu moet je netjes zonder gaten in je kleding verschijnen?quote:
Zo werkt dat niet hè?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, dan wil ik wel betaald worden hoor!
Nouja denk niet dat het iemand boeit behalve ik. Maar ik ben meer van de rokjes en jurkjes. Dus die kan ik dan eindelijk aanquote:Op donderdag 24 november 2022 17:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahhh, die kleding had je onder je labjas aan? En nu moet je netjes zonder gaten in je kleding verschijnen?
quote:Op donderdag 24 november 2022 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nouja denk niet dat het iemand boeit behalve ik. Maar ik ben meer van de rokjes en jurkjes. Dus die kan ik dan eindelijk aan
Gaten van de chemicaliën? Beetje zoutzuur gemorst?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar in de kleding die ik nu heb zitten wel gaten en vlekken van de chemicaliën ja
Salpeterzuur vooralquote:Op donderdag 24 november 2022 17:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaten van de chemicaliën? Beetje zoutzuur gemorst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bezemkastgast is soort van nog steeds geïnteresseerd ondanks dat hij een vriendin heeftquote:Op donderdag 24 november 2022 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien krijg je nieuwe fans op kantoor nu.
Misschien is-ie polyamoreus?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bezemkastgast is soort van nog steeds geïnteresseerd ondanks dat hij een vriendin heeft
Jawel maar je moet toch wel eens wat verplaatsen enzo. Ach risico van het vak.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlijk. Moet je geen zuurkast gebruiken?
Ach, zolang je het niet onverdund als oogdruppels gebruikt, zal het allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel maar je moet toch wel eens wat verplaatsen enzo. Ach risico van het vak.
Ja, nou ja, jullie komen niet echt meer in de bezemkast, toch? Ik vind het een beetje halfjes van 'm.quote:
Ik ben niet van de ongelukjes met zuur. Daar heb ik andere collega's voorquote:Op donderdag 24 november 2022 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, zolang je het niet onverdund als oogdruppels gebruikt, zal het allemaal wel meevallen.
Ik heb hem gezegd dat ik geen 3e wiel aan de wagen benquote:Op donderdag 24 november 2022 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nou ja, jullie komen niet echt meer in de bezemkast, toch? Ik vind het een beetje halfjes van 'm.
Is er al eens iemand naar de eerste hulp vervoerd?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet van de ongelukjes met zuur. Daar heb ik andere collega's voor
Misschien moet je hem laten kiezen. Je moet je dan ook heel labiel gedragen, zodat-ie zich op allerlei manieren zorgen gaat maken.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hem gezegd dat ik geen 3e wiel aan de wagen ben
Wel ambulance langs gekomen. Iemand had zwavelzuur over zich heen gegooidquote:Op donderdag 24 november 2022 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er al eens iemand naar de eerste hulp vervoerd?
Moest-ie onder de douche?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel ambulance langs gekomen. Iemand had zwavelzuur over zich heen gegooid
Ja zeker en daarna verband met dingen enzo. Persoon heeft nog steeds littekensquote:
Heb al meerdere keren voor zijn neus lopen janken hoor. Hij weet meer dan zou moetenquote:Op donderdag 24 november 2022 17:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je hem laten kiezen. Je moet je dan ook heel labiel gedragen, zodat-ie zich op allerlei manieren zorgen gaat maken.
Oh, dat is wel heftig. Ook in het gezicht?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker en daarna verband met dingen enzo. Persoon heeft nog steeds littekens
Ik weet ook niet of dat een hele goede basis voor een relatie is.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb al meerdere keren voor zijn neus lopen janken hoor. Hij weet meer dan zou moeten
Jups al moet je wel echt weten waarquote:Op donderdag 24 november 2022 18:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heftig. Ook in het gezicht?
We zijn nu gewoon goede collega's/ vrienden.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat een hele goede basis voor een relatie is.
Maar misschien biedt het kantoor nieuwe kansen!quote:Op donderdag 24 november 2022 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zijn nu gewoon goede collega's/ vrienden.
Een lekkere IT gast aan de haak slaanquote:Op donderdag 24 november 2022 18:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar misschien biedt het kantoor nieuwe kansen!
Bestaan die dan?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een lekkere IT gast aan de haak slaan
Spannend! Waarschijnlijk zijn ze daar ook allemaal helemaal nerveus. Zo gaat dat met IT-gasten.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee. Ga ik vanzelf merken.
Er komt een vrouw op de afdelingquote:Op donderdag 24 november 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend! Waarschijnlijk zijn ze daar ook allemaal helemaal nerveus. Zo gaat dat met IT-gasten.
Ja, dat worden zware tijden voor ze. En daarna gaan ze proberen indruk op je te maken door allerlei bullshitverhalen te vertellen.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er komt een vrouw op de afdeling![]()
Ze draagt een rokje![]()
Die komen niet van achter hun bureau
Over bomen en jaarringen enzoquote:Op donderdag 24 november 2022 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat worden zware tijden voor ze. En daarna gaan ze proberen indruk op je te maken door allerlei bullshitverhalen te vertellen.
Er was iemand die jouw studie had gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vind ik dan wel interessant
Nee. Ik moest ze opzoeken en nu wil ik zequote:Op donderdag 24 november 2022 22:57 schreef sacha het volgende:
@:ieniminimuis heb jij ook Maileg muizen?
Oh. Ja. Leuk. Beste studie ever.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Er was iemand die jouw studie had gedaan.
Waarom ben jij geen dendrochronoloog geworden?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Ja. Leuk. Beste studie ever.
Omdat ik dat toen niet als een carrière zagquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen dendrochronoloog geworden?
Hoe was het op kantoor?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik dat toen niet als een carrière zag
PRIZZLEEEEEEquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:17 schreef Prisha het volgende:
@:Recce Ik ben in Enschede vanavond![]()
Concert van Antimatter. Ken je die?
Dat komt wel heel dichtbij zo!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:17 schreef Prisha het volgende:
@:Recce Ik ben in Enschede vanavond![]()
Concert van Antimatter. Ken je die?
Kurvaaaaaaaaaaquote:
Ik heb ze op een prog festival in Valkenburg gezien afgelopen zomer. Ik vond het zeker de moeite waard om een “echt” concert van ze mee te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:37 schreef Recce het volgende:
Hmm, Antimatter is wel redelijk serieus.
Wel echte toewijding dat je er helemaal voor naar Enschede komt. Ik ben nog nooit in dat nieuwe Metropool geweest.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze op een prog festival in Valkenburg gezien afgelopen zomer. Ik vond het zeker de moeite waard om een “echt” concert van ze mee te maken.
Ik woon nu sinds 2 weken iets dichterbij Enschedequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel echte toewijding dat je er helemaal voor naar Enschede komt. Ik ben nog nooit in dat nieuwe Metropool geweest.
5 km zeker?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik woon nu sinds 2 weken iets dichterbij Enschede
Gelukkig wisten we al dat je een beetje raar was, anders was dit toch wel een schok.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een beetje raar. Ik wil een jurk kopen die ik echt zoveel beter zelf kan maken.
tot in de eindeloos voor mij
Ja dat valt dan nog mee. Voor jullie danquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig wisten we al dat je een beetje raar was, anders was dit toch wel een schok.
Zijn ze op het kantoor geschrokken van je aanwezigheid?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat valt dan nog mee. Voor jullie dan
Volgende week pas!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn ze op het kantoor geschrokken van je aanwezigheid?
Ah, dan mag je dus ook thuiswerken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Moest vandaag nog paar uurtjes alleen lab draaien.
Aankomende donderdag gaat het gebeuren. Ik krijg een laptop en alles
Ja maar ik heb niet echt een werkplek. Dus ik ga liever naar kantoor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dan mag je dus ook thuiswerken.
Gewoon vanuit je nest werken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet echt een werkplek. Dus ik ga liever naar kantoor.
Nee nee. Zeker de eerste weken lekker naar kantoor. Routine enzoquote:
Weet je al waar je gaat zitten?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Zeker de eerste weken lekker naar kantoor. Routine enzo
Verrassing. Al is er wel een projectruimte gereserveerd voor dit project.quote:
Ik heb m'n waterkoker en senseo ontkalkt. De pannen werden weer mooi blinkend met schoonmaakazijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga @:tillyb trots maken en mijn kledingkast opruimen.
Tilly is trots op ons. Ik voel het.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb m'n waterkoker en senseo ontkalkt. De pannen werden weer mooi blinkend met schoonmaakazijn.
Nah, ze begint vast weer over m'n sokken. Het is nooit goed genoeg.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tilly is trots op ons. Ik voel het.
Wat is er met je sokken?quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ze begint vast weer over m'n sokken. Het is nooit goed genoeg.
Senseo? Lust je geen koffie?quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb m'n waterkoker en senseo ontkalkt. De pannen werden weer mooi blinkend met schoonmaakazijn.
Die sorteer ik nooit en laat ik na het wassen over de rand van de wasmand liggen tot de volgende was.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Senseo? Lust je geen koffie?
muisjes in doosjesquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik moest ze opzoeken en nu wil ik ze
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is wat je noemt, een koffiedrank.
Ik ben benieuwd welke schade het kantoor gaat opleveren.quote:Op zondag 27 november 2022 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna al mijn broeken hebben vlekken dan wel gaten van het lab.
Dat was de conclusie wel van het opruimen.
Papercuts, RSI, ruwe knieënquote:Op zondag 27 november 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke schade het kantoor gaat opleveren.
It's a jungle out there!quote:Op zondag 27 november 2022 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Papercuts, RSI, ruwe knieën
En kapotte pantys natuurlijk
Wij hopen met je mee.quote:Op zondag 27 november 2022 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik het overleef
Dat is wel een voordeel natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2022 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb dus al meer dan 5 jaar mij niet fatsoenlijk hoeven te kleden voor werk
Tja, dat kun je nu gaan testen. Verschillende dingen uitproberen en dan opmerkingen turven.quote:Op zondag 27 november 2022 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doe ik dat mezelf leuk aankleden?
En betekend dat ik dan die stapel rokjes mag aanspreken in mijn kast?
ongeveer 45 minuten rijden dichterbijquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
5 km zeker?
Hoe gaat het met het drummen? Kan dat daar? Ik ben gitaar aan het prutsen.
Gezellig!quote:Op maandag 28 november 2022 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ongeveer 45 minuten rijden dichterbij![]()
Drummen staat even stil. Drumstel staat even in de garage. Ik moet even dozen ordenen en opruimen en dan zou het misschien wel in de garage kunnen. In de garage is aan aparte "kamer" gebouwd, als ik die wat geluidsdichter kan maken......
Speel je gitaar? Leuk!!!
ja matten inderdaad. Schijnt beter te werken dan de eirerdoosjes.quote:Op maandag 28 november 2022 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig!
Je hebt van die matten die je aan de muur kunt hangen tegen het geluid. Of heel veel eierdoosjes.
Ja, ben net met een gitaar begonnen en heb nu zere vingers.
Was echt helemaal supergaaf!quote:
Ja, nou, ik hoop dat toch een beetje te vermijden.quote:Op maandag 28 november 2022 11:16 schreef Prisha het volgende:
Hey maar gaaf! Zere vingers is minder maar dat hoort erbij. Ik heb wel eens foto's van Tonya gezien waarbij de vellen eraf hingen
Oh, cool!quote:Op maandag 28 november 2022 11:19 schreef Prisha het volgende:
Was echt helemaal supergaaf!
En wat nog helemaal tof was...ik heb de zangerontmoet en gesproken voor de show!
Ik ben altijd erg ruim van te voren zodat ik zo ver mogelijk vooraan kan staan, anders zie ik niks.
We waren er als eerste en ik sta bij de deuren van de zaal en kijk de gang in, en daar staat gewoon de zanger een beetje op zijn phone te rommelen en om zich heen te kijken. Ben er naar toegegaan, hij was echt super benaderbaar. Heel aardig en enthousiast. Echt zo leuk! Ik deed een beetje fan-girlen
Met corona zou je daar ook naartoe gaan toch? Ging dat toen niet door?quote:Woensdag ga ik naar Within Temptation/Evanessence. Erg benieuwd!
Ik kan me voorstellen dat dat heel gaaf is.quote:Op maandag 28 november 2022 11:21 schreef Prisha het volgende:
Oh, @:Recce, ik was twee weken terug naar Opeth....holy fuck dat was gaaf![]()
![]()
Ze deden in deze tour voor de allereerste keer Black Rose Immortal live. 20 minuten...was zó mooi!!!![]()
Ja twee selfies gemaakt. Eentje met hem en mij alleen, en eentje met mijn twee mede concertgangers er ook op.quote:Op maandag 28 november 2022 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, cool!Ja, jij moet natuurlijk wel vooraan staan.
Heb je ook een selfie gemaakt en zo? Was de zaal ook een beetje in orde trouwens? Ik ben daar nog nooit geweest.
[..]
Met corona zou je daar ook naartoe gaan toch? Ging dat toen niet door?
Heb je al een hele collectie concertselfies? Je gaat echt vaak naar optredens.quote:Op maandag 28 november 2022 11:25 schreef Prisha het volgende:
Ja twee selfies gemaakt. Eentje met hem en mij alleen, en eentje met mijn twee mede concertgangers er ook op.
We zaten in de kleine zaal? Ik denk dat er twee zalen zijn, dit was een kleine zaal, heel knus en intiem wel.
Haha, het wordt een keer tijd dat het doorgaat dan.quote:Ja dit is een inhaal concert van WTHij is maar liefst DRIE keren verzet. Nu is het eindelijk zover.
Niet veel selfies eigenlijk. Weinig. Alleen nu was het heel leuk vanwege die zanger die we spraken.quote:Op maandag 28 november 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een hele collectie concertselfies? Je gaat echt vaak naar optredens.
[..]
Haha, het wordt een keer tijd dat het doorgaat dan.
Hou je ook ergens bij waar je allemaal geweest bent?quote:Op maandag 28 november 2022 11:55 schreef Prisha het volgende:
Niet veel selfies eigenlijk. Weinig. Alleen nu was het heel leuk vanwege die zanger die we spraken.
Ik maak wel altijd in elk geval 1 foto op de avond. En vaak vind ik mezelf ook terug of foto's van fotografen die daar zijn. Dat is wel leuk.
Wel fijn dat het allemaal weer kan nu. Het moet echt lastig geweest zijn voor de bands, dat coronagedoe. Ik heb ook een hele Leprousperiode gehad.quote:Ha ja heel veel concerten de afgelopen tijd. Antimatter kwam er zo ineens tussendoor.
Opeth was ook twee keer verzet vanwege het corona gebeuren.
Ik heb dit jaar nog twee staan, WT en Ronnie James Dio memorial concert.
Dan ben ik effe klaar. Volgend jaar heb ik Karnivool, Camel en Leprous staan. Leprous is wel mijn nieuwe fave
Nee, de laatste jaren nooit. Ik ga nu wel weer redelijk vaak naar lezingen, dus het kan zijn dat ik mezelf over een tijdje opgewerkt heb naar wel live concerten kijken.quote:Jij gaat nooit naar live dingen toch?
ehhmmmm...quote:Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hou je ook ergens bij waar je allemaal geweest bent?
[..]
Leprous heb ik binnen 1 week 2x live gezien dit jaar. OMG zó geweldig. En die drummer, waaaaaaahh. Voor de ranking van dit jaar de onbetwiste nummer 1. En op nummer twee, heel verrassend, de Von Hertzen Brothers. Ik kende maar 1 liedje van ze, en toen kwam het concert en dat was zó waanzinnig fantastisch!!quote:Wel fijn dat het allemaal weer kan nu. Het moet echt lastig geweest zijn voor de bands, dat coronagedoe. Ik heb ook een hele Leprousperiode gehad.Daarna een The Gatheringperiode en nu ben ik wat aan het zweven en nieuwe bands aan het zoeken.
[..]
Misschien iets kleinschaligs eerst? Deze van Antimatter in die kleine zaal was perfect. Ik was een paar weken terug ook in Hengelo, maar dat was iets totaal anders. Dat was Van Gogh in Me, met het Nederlandse Kamerkoorquote:Nee, de laatste jaren nooit. Ik ga nu wel weer redelijk vaak naar lezingen, dus het kan zijn dat ik mezelf over een tijdje opgewerkt heb naar wel live concerten kijken.Dan moet ik eerst maar weer eens in Enschede of Hengelo een concert bezoeken. Beetje op de agenda loeren af en toe.
Opeth douze points!quote:Op maandag 28 november 2022 13:01 schreef Prisha het volgende:
ehhmmmm...ik heb een Excel sheet met concert en dan de punten die ik er aan geef en aan het einde van het jaar een eindranking.
Gewoon twee keer gegaan.quote:Op maandag 28 november 2022 13:01 schreef Prisha het volgende:
Leprous heb ik binnen 1 week 2x live gezien dit jaar. OMG zó geweldig. En die drummer, waaaaaaahh. Voor de ranking van dit jaar de onbetwiste nummer 1. En op nummer twee, heel verrassend, de Von Hertzen Brothers. Ik kende maar 1 liedje van ze, en toen kwam het concert en dat was zó waanzinnig fantastisch!!
Red Alert in The Blue Forest, vooral de eerste 5 nummers. Denk dat 1, 4 en 5 mijn faves zijn.
Wie heb je nu een beetje in het vizier? Wel progrock? Ik was een paar weken terug naar Porcupine Tree. Steven Wilson is wel een baas hoor
Ja, eerst maar eens iets kleinschaligs.quote:Misschien iets kleinschaligs eerst? Deze van Antimatter in die kleine zaal was perfect. Ik was een paar weken terug ook in Hengelo, maar dat was iets totaal anders. Dat was Van Gogh in Me, met het Nederlandse Kamerkoor
Die namen die je noemt ga ik zien of heb ik gezienquote:Op maandag 28 november 2022 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Opeth douze points!![]()
[..]
Gewoon twee keer gegaan.Von Hertzen Brothers ken ik niet, ga ik proberen. Het is altijd wel moeilijk ergens in te komen. Dat kost soms tijd, vooral met die prog dingen die we luisteren. Ik was nu weer veel Ayreon/Star One aan het luisteren. Haken en Symphony X luister ik ook. Riverside is ook mooi. Steven Wilson heb ik laatst ook weer bijna alles van geluisterd.
Soms wel heel depri, maar prachtig. Hoe was dat optreden van Porcupine Tree? Steven Wilson is echt heel goed in het goed laten klinken van muziek, vind ik. Hij helpt Opeth daar ook mee toch?
[..]
Ja, eerst maar eens iets kleinschaligs.Een Kamerkoor is wel iets heel anders dan metal/rock inderdaad.
Oh ja, Lunatic Soul had je het eerder ook over. Dat midsommer prog is vast gaaf.quote:Op maandag 28 november 2022 21:22 schreef Prisha het volgende:
Die namen die je noemt ga ik zien of heb ik gezien
Twee of drie maanden terug naar Riverside geweest, in de Melkweg Amsterdam . Hartstikke tof! En dat side project van die zanger, Lunatic Soul is ook tof.
Haken ga ik in Juni zien. Ik heb tickets voor het midsommer prog festival. Vrijdags komt Haken als headliner
En Von Hertzen Brothers komt zaterdag. De headliner van zaterdag is nog niet bekend.
Ik heb ook kaartjes voor Ayreon volgend jaar.
Ik moet de nieuwe CD van Porcupine Tree nog iets vaker luisteren, maar ik vind Steven Wilson zelf geloof ik interessanter dan Porcupine Tree.quote:Porcupine Tree was wel gaaf. Vooral Train was erg mooi. Alleen, mijn plekje was iets minder waardoor de beleving anders was.
En ja, Wilson heeft inderdaad bij Opeth eea gedaan, die album Damnation bijvoorbeeld. En de side project Storm Corrosion van Akerveldt en Wilson samen.
Maar even kijken wat er verder nog langskomt.quote:Antimatter was eigenlijk perfect voor jou geweest, kleinschalig, dichtbij en heerlijk dark.
Ik speel nog bijna niets.quote:Wat speel je op de gitaar dan? Gene elektrisch gitaar, of wel?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga @:tillyb trots maken en mijn kledingkast opruimen.
Grote meid en knul. Tante is trotsquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2022 13:01 schreef Prisha het volgende:
ehhmmmm...ik heb een Excel sheet met concert en dan de punten die ik er aan geef en aan het einde van het jaar een eindranking.
fotoow van tha bomb boom!quote:Op woensdag 30 november 2022 10:49 schreef mootie het volgende:
Voor het eerst weer een kerstboom! Eindelijk hangen de keramieken hangertjes van Vlie waar ze horen.
quote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg een fles champagne van bezemkastgast voor het vieren van de nieuwe baan
Oh, dat wordt dan vast de nieuwe nummer 1. Is ze niet voor niets gestorven. Wel jammer dat Matthijs het niet meer presenteert, dat geeft het net iets minder glans.quote:
Het zal geheid fors stijgen, maar nr 1, neuhquote:Op woensdag 30 november 2022 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat wordt dan vast de nieuwe nummer 1. Is ze niet voor niets gestorven. Wel jammer dat Matthijs het niet meer presenteert, dat geeft het net iets minder glans.
Weet niet? En nee niet samen opdrinken.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]Gaat dat niet een beetje ver? Gaan jullie 'm samen opdrinken?
Ik ben niet deskundig op dit gebied, maar ik zie dat Danny Vera in 2020 op nummer 1 stond. Dan is alles mogelijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal geheid fors stijgen, maar nr 1, neuh
Wat ga je er dan mee doen?quote:Op donderdag 1 december 2022 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet? En nee niet samen opdrinken.
Avondje lekker door zuipen en vervelend zijn op Fok ja.quote:
Ben je van plan wakker te worden met een streepje door je naam dan?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Avondje lekker door zuipen en vervelend zijn op Fok ja.
Ik ben leuk dan. Hoogstens irritant omdat ik mijn hele songtekst collectie ga delen.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je van plan wakker te worden met een streepje door je naam dan?
Ja, je vindt jezelf leuk dan.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben leuk dan. Hoogstens irritant omdat ik mijn hele songtekst collectie ga delen.
En zeuren waarom er niemand post
En mss dat ik er wat flirts uitgooitquote:
Heb je bezem op WhatsApp? Dat is wel gevaarlijk dan.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mss dat ik er wat flirts uitgooit
Neuh dat gaat wel goed.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je bezem op WhatsApp? Dat is wel gevaarlijk dan.
Tja, dat is ook weer jammer inderdaad. Maar begint het kantoorproject niet vandaag?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij is leuk voor een keertje maar om daar nou een relatie voor kapot te maken. Neuh.
Ja ik zit al op kantoor. Heb nog geen vaste werkplek. Dus nu zit ik toevallig op kantoor van een manager die er niet is.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, dat is ook weer jammer inderdaad. Maar begint het kantoorproject niet vandaag?
Oh, dat klinkt wel saai. Is het project een beetje interessant?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik zit al op kantoor. Heb nog geen vaste werkplek. Dus nu zit ik toevallig op kantoor van een manager die er niet is.
Doe nu een tik klusje. Er waren verslagen naar klanten verkeerd gestuurd dus die ben ik aan het corrigeren. Achja zo leer een beetje bij en het moet toch gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel saai. Is het project een beetje interessant?
En je hebt minder risico op gaten in je broek.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe nu een tik klusje. Er waren verslagen naar klanten verkeerd gestuurd dus die ben ik aan het corrigeren. Achja zo leer een beetje bij en het moet toch gebeuren
Rokje aan vandaag enzoquote:Op donderdag 1 december 2022 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
En je hebt minder risico op gaten in je broek.
Je moet zeggen dat je de nieuwe manager bent en dat ze op kantoor moeten komen om uit te leggen waarom ze niet direct ontslagen zouden moeten worden.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je dan ineens een rokje aan hebt gaat gelijk iedereen vragen of je een andere functie hebt.
Grensoverschrijdend gedragquote:Op donderdag 1 december 2022 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je de nieuwe manager bent en dat ze op kantoor moeten komen om uit te leggen waarom ze niet direct ontslagen zouden moeten worden.
Maar hoe doe je het dan als iedereen mee kan kijken op je scherm?quote:Op donderdag 1 december 2022 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen is het vrijdag, dan hoef je sowieso niets te doen op kantoor.
Kun je stiften? Dat kaartspel?quote:Op donderdag 1 december 2022 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen mensen eigenlijk op kantoor?
Ik kreeg de opdracht om me maar in te lezen en mensen te ontmoeten de komende dagen
Dat kun je wel vergeten op kantoor.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet vooral dat ik veel moet doen in 4 maanden tijd
Ja maar het project moet af voor 1 april. Keiharde deadlinequote:Op donderdag 1 december 2022 19:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kun je wel vergeten op kantoor.
Hij is nog niet klaar. Moet nog naar zolder!quote:
Ik zou vast een verantwoordelijke voor het mislukken zoeken.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar het project moet af voor 1 april. Keiharde deadline
Mootsel!quote:Op donderdag 1 december 2022 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is nog niet klaar. Moet nog naar zolder!
Maar ik kan gewoon enorm blij worden als ik dan de doos met dingetjes bekijk en dan ineens die poppetjes uit Vlie zie.
Moet iedereen dekking zoeken dan?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het weekend ben ik de leukste
Sowiesoquote:
In welk subforum ga je je vermaken dan?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso
Die mods, pfoe hebben er een nachttaak aan
Ik open meestal een aantal SC's en dan ga ik los.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
In welk subforum ga je je vermaken dan?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik open meestal een aantal SC's en dan ga ik los.
Geen idee, maar je kunt toch ook gewoon uit de fles drinken?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog wel een champagne coupe kopen voor dit weekend. Zou de kringloop wat hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |