oke ik kijk de live topiques niet terug, thxquote:Op zondag 20 november 2022 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoeft hij niet. Hij wordt ingezet voor sponsorevenementen enzo dan. Banden tests. Niet als reserverijder (dat is Lawson).
[..]
Dat was hier in het topic al te zien eerder vandaag
ja ik zag het nu ook, zit zelf op brave met ubuntu dus moest iets verder inzoomenquote:Op zondag 20 november 2022 22:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je op het plaatje klikt kun je het gewoon lezen
1ste jaar alleen maar crashes, geen grote belofte.quote:Op zondag 20 november 2022 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laten we vooral ook Tsunoda niet overschatten. Ik zie daar toch weinig bijzonders in hoor.
hij heeft nu ook maar 12 punten, iets meer dan de helft van Gasly...quote:Op zondag 20 november 2022 22:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1ste jaar alleen maar crashes, geen grote belofte.
Ik ken 't (voor nu) nog niet. Ken jij De Boardradio van de nu.nl boys? Heeft mij positief verrast en ik luister er graag naarquote:Op zondag 20 november 2022 22:54 schreef Maanvis het volgende:
weer een nieuwe van motorosport.com nl.
beste podcast met analyses vind ik
das toch met ho ping tung? die ken ik wel , maar is mij eigenlijk te lang meestalquote:Op zondag 20 november 2022 23:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken 't (voor nu) nog niet. Ken jij De Boardradio van de nu.nl boys? Heeft mij positief verrast en ik luister er graag naar
minimum snelheid of maximum gedurende de hele race?quote:Op zondag 20 november 2022 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Max was met 304 km/h veruit de langzaamste in de speedtrap. Ocon was met 334 km/h de snelste
Interessantquote:Op zondag 20 november 2022 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Max was met 304 km/h veruit de langzaamste in de speedtrap. Ocon was met 334 km/h de snelste
maximum in de speedtrapquote:Op maandag 21 november 2022 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
minimum snelheid of maximum gedurende de hele race?
thx. scheelt dus een hoop! Weet je ook hoeveel Perez had?quote:
Ocon misschien wat meer drs'en en Max continu 50 meter eerder van het gas af omdat hij niet hoefde te vechten vandaag?quote:Op zondag 20 november 2022 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Hij reed ook met meer downforce dan bv Perez. Zal wel met het oog op de 1-stop strategie zijn geweest.quote:Op zondag 20 november 2022 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Buitencategorie idd.quote:Op maandag 21 november 2022 00:42 schreef Red_85 het volgende:
Echt, wat een genot om races van Max te zien. 15 overwinningen in 1 seizoen, 4 races voor het einde de titel binnen. Niet normaal meer.
Een Fenomeen, dat is hij.
Waarom niet? Het is toch veel te voorbarig om nu al te roepen dat hij Redbull materiaal is? Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij in een AT boven het maaiveld kan steken.quote:Op zondag 20 november 2022 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom twijfel je aan Lawson?
Hoewel het mooi is als er meerdere rijders/teams voor de overwinning strijden, is dat in F1 bijna niet te doen omdat kleine verschillen al grote gaten kunnen veroorzaken.quote:Op maandag 21 november 2022 06:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Buitencategorie idd.
Ben benieuwd naar volgend seizoen, hopelijk haakt Mercedes weer aan voor het kampioenschap en hebben we drie teams die er voor gaan.
Is dit dan haat @opgebaarde of zou je het kwalificeren als ongenoegen?quote:Op maandag 21 november 2022 07:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoewel het mooi is als er meerdere rijders/teams voor de overwinning strijden, is dat in F1 bijna niet te doen omdat kleine verschillen al grote gaten kunnen veroorzaken.
Daarnaast hoop ik dat het derde team in ieder geval niet Mercedes is. Ook dit jaar hebben ze weer enkel op negatieve aandacht kunnen teren en dat is precies waarom ik zo'n grafhekel aan ze heb
Het was heerlijk om de races zonder Mercedes aan de top te bekijken. Geen awkwardness rond de rijders voor/na de race of het podium. Fatsoenlijk racen op het scherpst van de snede met nauwelijks incidenten.
Behalve als Hamilton in de top 5 reed dan, dan was het weer botsingen links en rechts, of George die er een sport van maakt anderen eraf te rammen.
Van mij mogen ze nog wel een jaartje vanuit het middenveld kijken hoe het ook kan. Met hun giftige gedrag.
Het is een objectieve analyse om de balans erin te houdenquote:Op maandag 21 november 2022 07:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit dan haat @:opgebaarde of zou het kwalificeren als ongenoegen?
Zijn gevecht met Max tijdens de sprint in Brazilie was gewoon goed en clean. Kan Lulu nog iets van leren. Van mij mag George gewoon meedoen. Is een uitstekende coureur.quote:Op maandag 21 november 2022 07:14 schreef daNpy het volgende:
of George die er een sport van maakt anderen eraf te rammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |