166 ton is wel heel veelquote:Op zondag 20 november 2022 17:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus als Max 7 keer was uitgevallen (de races die hij niet gewonnen heeft) dan was ie alsnog WK met 375 punten én was z'n licentie 166 ton goedkoper
Dan hadden Leclerc en Perez vast ook meer gescoord?quote:Op zondag 20 november 2022 17:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus als Max 7 keer was uitgevallen (de races die hij niet gewonnen heeft) dan was ie alsnog WK met 375 punten én was z'n licentie 166 ton goedkoper
maar had hij nog steeds 375quote:Op zondag 20 november 2022 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden Leclerc en Perez vast ook meer gescoord?
quote:Op zondag 20 november 2022 16:57 schreef SiGNe het volgende:
Als Max elke keer dat ie niet op P1 gefinished was uitgevallen was dan had ie alsnog het WK binnen gehaald, hij heeft alleen uit z'n overwinningen al 375 punten.
Nee, die races zou Latifi gewonnen hebbenquote:Op zondag 20 november 2022 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden Leclerc en Perez vast ook meer gescoord?
ja, de hoogste zit nu op 308quote:Op zondag 20 november 2022 17:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, Max wel, maar de rest scoort dan meer dan nu
Wat is dan de gedachte erachter dat een licentie duurder wordt als je meer gescoord hebt? Lijkt me niet heel logisch..quote:Op zondag 20 november 2022 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mijn weten 10.400 euro startgeld en 2100 euro per punt
Vraag ik me ook af, maar het is wel zo..quote:Op zondag 20 november 2022 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat is dan de gedachte erachter dat een licentie duurder wordt als je meer gescoord hebt? Lijkt me niet heel logisch..
Oké, dat is wel duidelijk dan jaquote:Op zondag 20 november 2022 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, de hoogste zit nu op 308
454- 375
79
ja dan zouden al die punten die max nu mist door 1 persoon moeten zijn binnen gehengeld, maar ja dan zijn ze de originele punten uit die races kwijt
ja mijn hoofdrekenen is nog niet zo slechtquote:
Manier van de FIA om geld te harkenquote:Op zondag 20 november 2022 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat is dan de gedachte erachter dat een licentie duurder wordt als je meer gescoord hebt? Lijkt me niet heel logisch..
plus hoezo max die niet hielp? hij bleef korter voor perez rijden zodat perez een eventuele tow kon nemen. (moest ie wel sneller gaan rijden)quote:Op zondag 20 november 2022 17:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kon niet kijken maar twitter en facebook en zulks gaan weer los op Max omdat ie Perez niet hielp. Kom op zeg, van wat ik er van mee kreeg reed Max zowat in een ander postcode gebied. Wat een onzin. As Perez 2e had willen worden, had ie over het hele jaar beter moeten rijden. Zijn teammaat rijd in dezelfde auto iedereen de moeder en is gefinished met de meeste wins en de meeste punten in een seizoen ooit, terwijl hij de auto de helft van de tijd niet eens op het podium krijgt.....
Max had zich moeten laten zakken tot achter Leclerc, dan een kabel uitwerpen om Perez op sleeptouw naar P2 te trekken. Op een andere manier was het Perez niet gelukt.quote:Op zondag 20 november 2022 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus hoezo max die niet hielp? hij bleef korter voor perez rijden zodat perez een eventuele tow kon nemen. (moest ie wel sneller gaan rijden)
hij kon op het laatst niet meer helpen omdat hij dan leclerc een drs zou geven. dit is ook door checo's eigen deel van het team aan hem gemeld dat dat echt niet zou gaan werken als max sjors op zou gaan proberen te houden
euh ja en op die manier was het ook nooit gelukt natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2022 17:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Max had zich moeten laten zakken tot achter Leclerc, dan een kabel uitwerpen om Perez op sleeptouw naar P2 te trekken. Op een andere manier was het Perez niet gelukt.
Oftewel, Perez verdient geen P2. Zo simpel is het.
naast het stuk met vettel verloor hij ook veel tijd bij lewis door zn eigen gestuntelquote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Perez had wat pech met de achterblijvers in de slotfase, maar verloor ook kostbare tijd door een fout bij de inhaalactie op Vettel.. geloof niet dat Max hem had kunnen helpen vandaag (Perez kwam zelf nooit in de DRS), behalve door hem misschien voor te laten bij de start en daarna Leclerc op te houden. Maar dat kun je ook weer niet van hem vragen..
Terwijl Max het kampioenschap al opgaf na Australiëquote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef SiGNe het volgende:
Ook best knap van Red Bull dit jaar, slechts 5 races niet gewonnen, alleen Bahrein en Brazilie niet op het podium gestaan.
Wat heeft Nyck eigenlijk magere beentjesquote:
Dat duurde ook te lang inderdaad.. terwijl Perez na vorig jaar wel weet hoe dat gaatquote:Op zondag 20 november 2022 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
naast het stuk met vettel verloor hij ook veel tijd bij lewis door zn eigen gestuntel
ja die knul mag echt wel meer spiermassa op die benen kwekenquote:Op zondag 20 november 2022 17:39 schreef SiGNe het volgende:
Wat heeft Nyck eigenlijk magere beentjes
Toen had ie al een overwinning achter de rug maar Ferrari leek aan het begiun van het seizoen erg sterk, die zaten er meteen bij maar hebben daarna verkeerde keuze gemaakt denk ik, mogelijk te laat met upgrades begonnen.quote:Op zondag 20 november 2022 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl Max het kampioenschap al opgaf na Australië
Begin van het jaar had ik ook zulke beentjes maar toen woog ik ook nog maar 41 kilo... (inmiddels een mooie 68)quote:Op zondag 20 november 2022 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die knul mag echt wel meer spiermassa op die benen kweken
Is dat nog nav het gedoe van vorig jaar ja?quote:Op zondag 20 november 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Nu al zin in het cringe FIA gala, zonder Mercedes (omdat ze niet mogen, niet omdat ze niet willen)
Lewis die naar binnen dringt en vervolgens door de beveiliging de tent uitgedragen wordquote:Op zondag 20 november 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Nu al zin in het cringe FIA gala, zonder Mercedes (omdat ze niet mogen, niet omdat ze niet willen)
Heeft ze een oortje zodat ze kan reageren op zijn antwoorden of gaat ze alleen een lijstje vragen af?quote:Op zondag 20 november 2022 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Kijken jullie ook allemaal uit naar het eindejaarsinterview van Max door Ember?
Fia Gala is voor winners, MB is dat nietquote:Op zondag 20 november 2022 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat nog nav het gedoe van vorig jaar ja?
Volgens de Britjes en de Mexicaantjes wel.quote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Perez had wat pech met de achterblijvers in de slotfase, maar verloor ook kostbare tijd door een fout bij de inhaalactie op Vettel.. geloof niet dat Max hem had kunnen helpen vandaag (Perez kwam zelf nooit in de DRS), behalve door hem misschien voor te laten bij de start en daarna Leclerc op te houden. Maar dat kun je ook weer niet van hem vragen..
Tettel?quote:
Al zou ze een stripact opvoeren nog niet.quote:Op zondag 20 november 2022 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Kijken jullie ook allemaal uit naar het eindejaarsinterview van Max door Ember?
Vooruit, mijn fout danquote:Op zondag 20 november 2022 18:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nope, volgens mij heb ik die ook gepost
Max zijn towtruck capaciteiten onderschattenquote:Op zondag 20 november 2022 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ja en op die manier was het ook nooit gelukt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |