voor RBR hoop ik dat LEC zn banden gewoon echt naar de kloten gaanquote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of Charles zijn bandjes nog kan heelhouden tot het einde
leclerc zijn banden kunnen ook aan gort zijn de laatste 5 rondenquote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
1 seconde per ronde harder rijden dan Leclerc zal helaas niet gaan.
En voor Ferrari dat Lewis nog moet stoppenquote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor RBR hoop ik dat LEC zn banden gewoon echt naar de kloten gaan
vroeger welquote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef Nizno het volgende:
inmiddels kan hij een lesje nemen bij Max?
Wanneer was PER beter dan Max met zn banden dan?
Dat is gewoon tegen lewisquote:Op zondag 20 november 2022 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En voor Ferrari dat Lewis nog moet stoppen
Precies. Welke idioot kijkt er nou naar een sport in de woestijn die geen enkele geschiedenis met die sport heeft en alleen maar de boel wilt sportwashen . En een hele grote zak pegels op tafel gooit om de cup finale te mogen organiserenquote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Precies. Welke idioot kijkt er nou naar een sport in de woestijn die geen enkele geschiedenis met die sport heeft en alleen maar de boel wilt sportwashen
Perez wordt vaak bandenfluisteraar genoemdquote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef Nizno het volgende:
inmiddels kan hij een lesje nemen bij Max?
Wanneer was PER beter dan Max met zn banden dan?
Exactquote:Op zondag 20 november 2022 15:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Precies. Welke idioot kijkt er nou naar een sport in de woestijn die geen enkele geschiedenis met die sport heeft en alleen maar de boel wilt sportwashen . En een hele grote zak pegels op tafel gooit om de cup finale te mogen organiseren
tja, ze noemen HAM een goat, zien we ook nooit wat vanquote:Op zondag 20 november 2022 15:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Perez wordt vaak bandenfluisteraar genoemd
quote:Op zondag 20 november 2022 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja, ze noemen HAM een goat, zien we ook nooit wat van
Dan gaan ze ook doen als het nodig is.quote:Op zondag 20 november 2022 15:16 schreef Middelpunt het volgende:
Max is pas lief als hij nu ff van z'n gas gaat om Leclerc op te houden.
of allebei in de muur na een mislukte inhaalpogingquote:Op zondag 20 november 2022 15:16 schreef Drekkoning het volgende:
Die banden van Leclerc gaan straks hard bergafwaarts, dit wordt een P2 Peer
Dat kan later ook nog wel.quote:Op zondag 20 november 2022 15:16 schreef Middelpunt het volgende:
Maar dan geef je Leclerc ook DRS.quote:Op zondag 20 november 2022 15:16 schreef Middelpunt het volgende:
Ja, dat doet Max zodra hij een ronde voor Leclerc rijd.quote:Op zondag 20 november 2022 15:16 schreef Middelpunt het volgende:
Heeft hij niks aan als Max hem gewoon van de baan beuktquote:Op zondag 20 november 2022 15:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar dan geef je Leclerc ook DRS.
dat risico ga je dan idd krijgen, LEC op 1 laten eindigen lijkt me ook niet handigquote:Op zondag 20 november 2022 15:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Breaktest is altijd een optiequote:Op zondag 20 november 2022 15:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bij topsport is niemand lief, dat soort dingen zie je alleen op de kartbaan bij een feestje van een gemiddelde bouwbedrijf.quote:Op zondag 20 november 2022 15:16 schreef Middelpunt het volgende:
of tuinmannenquote:Op zondag 20 november 2022 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij topsport is niemand lief, dat soort dingen zie je alleen op de kartbaan bij een feestje van een gemiddelde bouwbedrijf.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heeft hij niks aan als Max hem gewoon van de baan beukt
Toen ik voor eerst ging karten dacht dat ik expres botsen mocht omdat er van die randen om zo een kart zitten, stond er vent met zwarte vlag naar me te zwaaien, wist ik veel, dacht dat het de vlag was: Pas op opkomend verkeer.quote:Op zondag 20 november 2022 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij topsport is niemand lief, dat soort dingen zie je alleen op de kartbaan bij een feestje van een gemiddelde bouwbedrijf.
Ferrari hoort ook gewoon de radioberichten van Red bull. die bandjes houden het.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toen ik voor eerst ging karten dacht dat ik expres botsen mocht omdat er van die randen om zo een kart zitten, stond er vent met zwarte vlag naar me te zwaaien, wist ik veel, dacht dat het de vlag was: Pas op opkomend verkeer.
max is beter in banden sparen dan Lecquote:Op zondag 20 november 2022 15:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ferrari hoort ook gewoon de radioberichten van Red bull. die bandjes houden het.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toen ik voor eerst ging karten dacht dat ik expres botsen mocht omdat er van die randen om zo een kart zitten, stond er vent met zwarte vlag naar me te zwaaien, wist ik veel, dacht dat het de vlag was: Pas op opkomend verkeer.
Lets go Latifiquote:Op zondag 20 november 2022 15:19 schreef ZaZoe het volgende:
51/58
Safetycar zou nu alles overhoop gooien
allemaal de schuld van Maxquote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef Predator40 het volgende:
Perez gewoon (weer) te langzaam..........
Het nog steeds niks had uitgemaakt.quote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef SiGNe het volgende:
misschien dat leclerc nog een lekke band gaat krijgen maar Perez komt er waarschijnlijk niet voorbij.. en dat betekent dat als Max Perez had voorgelaten vorige race....
Ditquote:Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het nog steeds niks had uitgemaakt.
ja.. dan waren ze hier gelijk geeindigtquote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef SiGNe het volgende:
misschien dat leclerc nog een lekke band gaat krijgen maar Perez komt er waarschijnlijk niet voorbij.. en dat betekent dat als Max Perez had voorgelaten vorige race....
Had niet uitgemaaktquote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef SiGNe het volgende:
Max had hem gewoon vorige week die punten moeten geven. Want je ziet wel die twee punten had hij hard nodigquote:
Hij nog steeds punten tekort kwamquote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef SiGNe het volgende:
Tuurlijk welquote:Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had ie 8 punten meer gehad, toch?quote:Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had het nog niet uitgemaakt.quote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef SiGNe het volgende:
en dan nu gelijk eindigen?quote:Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max had hem gewoon vorige week die punten moeten geven. Want je ziet wel die twee punten had hij hard nodig
Had niks uitgemaaktquote:Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max had hem gewoon vorige week die punten moeten geven. Want je ziet wel die twee punten had hij hard nodig
Maakte geen reet uit. Verschil tussen die posities was 2 punten.quote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef SiGNe het volgende:
Ga eens rekenen man in plaats van constant van dit soort posts te maken. Wat is het verschil in punten tussen 2 en 3 en hoeveel punten had Perez meer gehad als Max hem voorbij had gelaten?quote:
ow ja sorry ik was de smily vergeten, was sarcasmequote:
Niet voor het eerstquote:Op zondag 20 november 2022 15:22 schreef tripel7 het volgende:
Hamilton heeft problemen met binnen de lijntjes kleuren
Had ie harder moeten rijden.quote:Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Was het nog niet genoeg geweestquote:Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Slechts 2quote:
Beetje laatquote:
ja ja ik zei al, smily vergeten, was sarcastische post van mequote:
Jup, en dan had Leclerc er nog boven gestaan omdat die meer overwinningen heeftquote:
3, en als RB hier niet had gefaald met die stompzinnige pitstop van Perez om nog een keer naar de harde band te gaan, was de situatie sowieso al anders.quote:Op zondag 20 november 2022 15:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ga eens rekenen man in plaats van constant van dit soort posts te maken. Wat is het verschil in punten tussen 2 en 3 en hoeveel punten had Perez meer gehad als Max hem voorbij had gelaten?
Perez gaat één kans krijgen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik blijf er bij, perez gaat het niet redden
je verwacht t niet van Ferrariquote:Op zondag 20 november 2022 15:24 schreef LTVDK het volgende:
Maar dan gaat Leclerc straks P2 pakken op strategie
En een punt meer, want verschil tussen P2 en P3 is 3 punten.quote:Op zondag 20 november 2022 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, en dan had Leclerc er nog boven gestaan omdat die meer overwinningen heeft
Zoveel reacties dat hij het niet gaat redden. En aangezien fok er meestal naast zit, denk ik dat het wel lukt.quote:
Lol. Max houd me opquote:
Hij zei toch: We should have stopped. Neemt het veel te letterlijk die knulquote:
gefeliciteerd @DerRabbit met de 2de plek voor Leclercquote:Op zondag 20 november 2022 15:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik blijf er bij, perez gaat het niet redden
Niemand haptquote:Op zondag 20 november 2022 15:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Fijn dat Verstappen Leclerc even ophoudt. Egoist.
uhu...ja ik help hem wel volgende racequote:Op zondag 20 november 2022 15:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Fijn dat Verstappen Leclerc even ophoudt. Egoist.
MrBeanmeme.jpgquote:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Fijn dat Verstappen Leclerc even ophoudtDRS geeft. Egoist.
zou mooi zijn en dan meteen 2 strAfpuntenquote:
Ongekendquote:Op zondag 20 november 2022 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari strategisch goed? Wat is deze
quote:Op zondag 20 november 2022 15:31 schreef daNpy het volgende:
Perez is te langzaam. Feiten liegen niet.
Ik zet graag de trol voor lulquote:Op zondag 20 november 2022 15:31 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jawel, jij. Niet happen is volledig negeren.
ze hebben een keertje gelukquote:Op zondag 20 november 2022 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari strategisch goed? Wat is deze
Wie van de huidige racers wel om naast Max te rijden?quote:Op zondag 20 november 2022 15:32 schreef StephanL het volgende:
Perez gewoon niet goed genoeg, of verkeerde band.
Latifi natuurlijk. Die heeft Max zijn eerste kampioenschap gegevenquote:Op zondag 20 november 2022 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie van de huidige racers wel om naast Max te rijden?
Ja hoe moet danquote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] VERGEET NIET OM VIAPLAY OP TE ZEGGEN. [ afbeelding ]
Vooral Perez zelf. Fout in duel tegen Vettel en daarna nog de mislukte aanval op Hamilton. Dat is de tijd die hij nu tekort komt.quote:Op zondag 20 november 2022 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Gasly heeft net het verschil gemaakt.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Latifi natuurlijk. Die heeft Max zijn eerste kampioenschap gegeven
Het kartel staat hem op te wachtenquote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max straks gelyncht door Mexicaanse fans
ligt er aan hoe je het hebt lopen, via een provider er tussen of rechtstreeksquote:
Waarom?quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max straks gelyncht door Mexicaanse fans
Dadelijk meteen doen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Zipportal het volgende:
Nee, dat was gewoon harde banden die nog koud waren.quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Vooral Perez zelf. Fout in duel tegen Vettel en daarna nog de mislukte aanval op Hamilton. Dat is de tijd die hij nu tekort komt.
Hij vloog over een kerb toen-ie met Carlos aan het stoeien was en verloor daarna een hoop pace.quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Watskeburt met Hamilton eigenlijk, heb het begin van de race niet gezien
Ja, Perez had die twee punten goed kunnen gebruiken om maar één punt achter Leclerc te eindigenquote:
Heb het volgens mij via ziggo, moet ik die dan gewoon bellen?quote:Op zondag 20 november 2022 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je het hebt lopen, via een provider er tussen of rechtstreeks
Neem nog een heerlijk glaasje azijn om het te vieren.quote:
I approve of this messagequote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Zipportal het volgende:
En dan? Leclerc gaat niet aan de kant hoor.quote:Op zondag 20 november 2022 15:32 schreef SiGNe het volgende:
De race had net een ronde langer moeten duren voor Perez
quote:Op zondag 20 november 2022 15:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Neem nog een heerlijk glaasje azijn om het te vieren.
kijk uit dat ze je sarcasme wel goed lezenquote:Op zondag 20 november 2022 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Perez had die twee punten goed kunnen gebruiken om maar één punt achter Leclerc te eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |