Maakte geen reet uit. Verschil tussen die posities was 2 punten.quote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef SiGNe het volgende:
misschien dat leclerc nog een lekke band gaat krijgen maar Perez komt er waarschijnlijk niet voorbij.. en dat betekent dat als Max Perez had voorgelaten vorige race....
Ga eens rekenen man in plaats van constant van dit soort posts te maken. Wat is het verschil in punten tussen 2 en 3 en hoeveel punten had Perez meer gehad als Max hem voorbij had gelaten?quote:
ow ja sorry ik was de smily vergeten, was sarcasmequote:
Niet voor het eerstquote:Op zondag 20 november 2022 15:22 schreef tripel7 het volgende:
Hamilton heeft problemen met binnen de lijntjes kleuren
Had ie harder moeten rijden.quote:Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max had hem gewoon vorige week die punten moeten geven. Want je ziet wel die twee punten had hij hard nodig
Was het nog niet genoeg geweestquote:Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max had hem gewoon vorige week die punten moeten geven. Want je ziet wel die twee punten had hij hard nodig
Slechts 2quote:
Beetje laatquote:
ja ja ik zei al, smily vergeten, was sarcastische post van mequote:
Jup, en dan had Leclerc er nog boven gestaan omdat die meer overwinningen heeftquote:
3, en als RB hier niet had gefaald met die stompzinnige pitstop van Perez om nog een keer naar de harde band te gaan, was de situatie sowieso al anders.quote:Op zondag 20 november 2022 15:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ga eens rekenen man in plaats van constant van dit soort posts te maken. Wat is het verschil in punten tussen 2 en 3 en hoeveel punten had Perez meer gehad als Max hem voorbij had gelaten?
Perez gaat één kans krijgen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik blijf er bij, perez gaat het niet redden
je verwacht t niet van Ferrariquote:Op zondag 20 november 2022 15:24 schreef LTVDK het volgende:
Maar dan gaat Leclerc straks P2 pakken op strategie
En een punt meer, want verschil tussen P2 en P3 is 3 punten.quote:Op zondag 20 november 2022 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, en dan had Leclerc er nog boven gestaan omdat die meer overwinningen heeft
Zoveel reacties dat hij het niet gaat redden. En aangezien fok er meestal naast zit, denk ik dat het wel lukt.quote:
Lol. Max houd me opquote:
Hij zei toch: We should have stopped. Neemt het veel te letterlijk die knulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |