Eens met allemaal (vooral mdma, krijg er al rillingen van als ik aan de smaak denk :p) behalve wiet, daar kan ik zeker wel genieten van de smaak.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het verschil met alcohol is echter dat een glas goede drank een genot is om te drinken, los van het effect wat het heeft. Een pilletje, een joint of lijn neem je alleen voor het effect, niet voor het genot van het consumeren zelf.
Je weet het toch allemaal zo goed, getuige post#247? Dus waarom vragen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is Hasj eigenlijk nog een dingetje of is het tegenwoordig alleen nog maar wiet?
Er zijn zaken bijgekomen. Zoals eetbare zaken en gevriesdroogde THC.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Beetje overdreven niet? Het smaakt niet viezer dan paracetamol.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:40 schreef Beepboop het volgende:
vooral mdma, krijg er al rillingen van als ik aan de smaak denk
Post 247 was niet van mijquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet het toch allemaal zo goed, getuige post#247? Dus waarom vragen?
Is prima weg te slikken met rode Port.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beetje overdreven niet? Het smaakt niet viezer dan paracetamol.
Dat heb ik nou nooit, dat ik denk, ja, lekker op een paracetamolletjes sabbelen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik bijt ze wel eens door om ze wat kleiner te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit, dat ik denk, ja, lekker op een paracetamolletjes sabbelen.
Ieder z'n ding I guess, ik kan er erg slecht tegen. Ze werden nog wel eens instant poeder bij het door midden bijten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben zelf niet zo van de hasj. Heel soms koop ik het wel eens maar uit de naam (king haze) is mij niet duidelijk waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Maar goed, hebben coffeeshops tegenwoordig nog goede hasj, meer dan alleen de platen maroc? Is rode en zwarte libanon nog een dingetje? Zwarte afgaan?
Bel een coffeeshopquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Maar goed, hebben coffeeshops tegenwoordig nog goede hasj, meer dan alleen de platen maroc? Is rode en zwarte libanon nog een dingetje? Zwarte afgaan?
Naproxen, dát is pas smerig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is ook maar 3 a 4 dagen in het jaar. De overige 361 dagen ben ik een zeikerd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Voor iemand die XTC leuk vind ben je niet echt relaxed
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef potjecreme het volgende:
Parttime junks die hier gaan uitleggen dat drugs oke zijn.
Nee, dat bestaat niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Alcohol wordt vaak enkel voor het effect gedronken. Toen ik student was dronken we regelmatig rode wijn, maar haast niemand vond dat lekker, voor de meesten was een "goede wijn" een wijn die niet té onaangenaam smaakte. En sterke drank als jenever, tequila, vodka etc. drinken was voor de meesten ook geen genot (tenzij het Baileys was, of voor sommigen Amaretto), maar we dronken het wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het verschil met alcohol is echter dat een glas goede drank een genot is om te drinken, los van het effect wat het heeft. Een pilletje, een joint of lijn neem je alleen voor het effect, niet voor het genot van het consumeren zelf.
Andersom in Utrecht heeft nog wel goede hasj, lijkt wel trekdropquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Met de meeste drugs is niks mis mee als je ze met mate gebruikt. En de meeste mensen kunnen dat ook. Ik heb heel wat druggebruikers gekend, maar voor zover ik weet is daar maar één van in problemen geraakt (die was eigenaar van 2 cafés in Leuven toen ie met coke begon. Na twee jaar wild leven had ie niets meer, geen cafés, geen flat, geen geld).quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef potjecreme het volgende:
Typisch een opmerking gemaakt uit een combinatie van onwetenheid en burgerlijkheidquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef potjecreme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |