Een warenhuis, zo te lezen.quote:Op zondag 20 november 2022 22:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En maar roken…
Wat fikt er eigenlijk?
Dit is nu de vierde keer dat het gemeld word? Eerst zienquote:
4 keer is scheepsrechtquote:Op zondag 20 november 2022 23:09 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dit is nu de vierde keer dat het gemeld word? Eerst zien
Ik geloof het niet. Terugsturen is nog steeds niet mogelijk in Duitsland voor zover ik weet. Of hebben ze haar overgedragen aan Oekrainequote:
Altijd Mariia checken als het over Yuliya gaatquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 07:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Vanmorgen, om vijf over zeven: Fijne dag voor luchtlandingstroepen #ЗСУ .
Jij bent altijd de eerste! Je bent waar het het moeilijkst is. Bedankt aan elke parachutist voor zijn dienst en trouw aan zijn eed. Ik ben trots en vertrouw op je!
Ik buig mijn hoofd voor degenen wier bloed voor altijd in de kleur van je baretten is gegoten.
Glorie voor DSHV!
Eer aan Oekraïne!
[ twitter ] Commander-in-Chief of the Armed Forces of Ukraine
OOR / Een eigen topic voor een Generaal.quote:Op maandag 21 november 2022 07:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Jij bent altijd de eerste! Je bent waar het het moeilijkst is. Bedankt aan elke parachutist voor zijn dienst en trouw aan zijn eed. Ik ben trots en vertrouw op je!
Ik buig mijn hoofd voor degenen wier bloed voor altijd in de kleur van je baretten is gegoten.
Glorie voor DSHV!
Eer aan Oekraïne!
Klopt, maar dan hebben we het over Duitsland dat Nederland binnenvalt en bezet houdt, en later weer terug trekt.quote:Op zondag 20 november 2022 21:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja wij zijn ook een germaans volk , en die stalen ook onze fietsen in de tweede wereldoorlog
Volgens mij heeft Nederland Duitsland niet gebombardeerd..quote:Maar zoals de Russen Oekraine vernietigd hebben dat deden zelfs de Duitsers niet hier, op Rotterdam na dan , maar we hebben ze dubbell en dwars teruggepakt in Dresden en Berlijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah nu gaat het deporteren blijkbaar wel heel makkelijk.quote:Op maandag 21 november 2022 07:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Altijd Mariia checken als het over Yuliya gaatDe slet zit waarschijnlijk dus nog in Duitsland
[ twitter ]
Ik denk dat Oekraïne haar voortdurend bestaan als onafhankelijk land voor een groot deel aan deze man te danken heeft en aan het werk dat hij de afgelopen jaren heeft verzet in het opbouwen en trainen van de Oekraïense strijdkrachten.quote:Op maandag 21 november 2022 07:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Glorie voor DSHV!
Eer aan Oekraïne!
Dat is omdat jij weet dat het een zinloze oorlog is.quote:Op maandag 21 november 2022 09:22 schreef Raw85 het volgende:
Man man wat zou ik bang zijn als ik daar als Rus naar toe zou worden gestuurd voor een of andere zinloze kutoorlog
Ik denk dat je als gemobiliseerde al snapt dat alles niet al te best gaat als je in een dergelijk kamp terecht komt:quote:Op maandag 21 november 2022 09:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is omdat jij weet dat het een zinloze oorlog is.
Het domme volk aldaar krijgt op de staats TV alleen maar te horen hoe geweldig het allemaal gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |