Hey Child, welkomquote:
Oh sorry ik was je voorquote:Op maandag 21 november 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, een nieuw subforum voor u hobby
Hopelijk maken jullie er flink gebruik van en kunnen wij mee genieten van al het moois.
Lieve groet van mij
Hoezo je was mij voor? Je deed wat mij betreft niets iets verkeerd hoor?quote:Op maandag 21 november 2022 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry ik was je voorwas niet de bedoeling
Ik ga zeker actief zijn op dit mooie subforum
Je welkomsberichtjequote:Op maandag 21 november 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo je was mij voor? Je deed wat mij betreft niets iets verkeerd hoor?
Hey Donnaquote:
Ik kwam daar nooitquote:Op maandag 21 november 2022 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond natuurlijk al een beetje vreemd in MLN sinds Lego tegenwoordig hipper dan ooit is
Ja daarom, beetje het verloren kindje, je moest weten dat het daar stond anders wist je niet dat het topic überhaupt bestondquote:
Nee dat schijnt met meerdere spellen te hobbys te zijn, ze staan verspreid over het forum.quote:Op maandag 21 november 2022 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, beetje het verloren kindje, je moest weten dat het daar stond anders wist je niet dat het topic überhaupt bestond
Hobbits zijn een imaginair volkje in Midden-aarde, ontsproten aan de fantasie van de Engelse schrijver J.R.R. Tolkien. Ze vertonen veel gelijkenis met kabouters.quote:Op maandag 21 november 2022 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe noemen we de users van HOB?
Hobbits?
Helaas Marcb . Danny heeft besloten dat onder HOB ook lego valtquote:
Nou ik voel me soms best een hobbit, dus jepquote:Op maandag 21 november 2022 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hobbits zijn een imaginair volkje in Midden-aarde, ontsproten aan de fantasie van de Engelse schrijver J.R.R. Tolkien. Ze vertonen veel gelijkenis met kabouters.
Dat denk ik dus maar niet
quote:Op maandag 21 november 2022 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik voel me soms best een hobbit, dus jepTerechte naam
Nou, de dwarves van Tolkien lijken heel wat meer op kaboutersquote:Op maandag 21 november 2022 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hobbits zijn een imaginair volkje in Midden-aarde, ontsproten aan de fantasie van de Engelse schrijver J.R.R. Tolkien. Ze vertonen veel gelijkenis met kabouters.
Dat denk ik dus maar niet
Die zit aan het gebak denk ik op zijn werkquote:Op maandag 21 november 2022 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:Koen66 heeft nog niet in deze SC gepost. Dat kan natuurlijk niet.
In de VBL SC doen we dagelijks https://woordle.nl/quote:Op maandag 21 november 2022 12:44 schreef Cyan9 het volgende:
Tijd voor een potje Qwirkle om het te vieren.
Dat ziet er zeer ingewikkeld uit, dat kan ik niet aan op de maandag.quote:Op maandag 21 november 2022 13:01 schreef Coco het volgende:
[..]
In de VBL SC doen we dagelijks https://woordle.nl/
Valt wel mee is een soort lingo, klik op het vraagteken voor uitleg.quote:Op maandag 21 november 2022 13:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer ingewikkeld uit, dat kan ik niet aan op de maandag.
Morgen is er weer een dagquote:Op maandag 21 november 2022 13:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer ingewikkeld uit, dat kan ik niet aan op de maandag.
Is dat inclusief vrouw met doorrookte stem die alles voorleest?quote:Op maandag 21 november 2022 13:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Valt wel mee is een soort lingo, klik op het vraagteken voor uitleg.
Die doe ik ook elke dag. Zowel de 5- als 6-letterversiequote:Op maandag 21 november 2022 13:01 schreef Coco het volgende:
[..]
In de VBL SC doen we dagelijks https://woordle.nl/
Oh ik niet, maar dat is best leuk!quote:Op maandag 21 november 2022 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die doe ik ook elke dag. Zowel de 5- als 6-letterversie.
Aws domme Lingoquote:Op maandag 21 november 2022 17:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik niet, maar dat is best leuk!
Ik heb me ook ooit opgegeven voor Lingo(maar mocht niet meedoen
)
Hobby's of hobbits?quote:
The Prancing Pony ontvangt kleine en grote gastenquote:Op maandag 21 november 2022 19:02 schreef eudaemonia het volgende:
Ik en @:Faxie passen heul niet in die veels te lage hobbitstamkroeg.
quote:Op maandag 21 november 2022 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou ben ik anders nog nooit ergens tegengekomen hoor.
soms kom ik hoekjes tegen waar zelfs ik nooit komquote:
Hobbits sparen is nog 1 van de hobby's waar ik nog niet aan toegekomen ben.quote:
tadaaquote:Op maandag 21 november 2022 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:Koen66 heeft nog niet in deze SC gepost. Dat kan natuurlijk niet.
Koen!quote:
Vergeet de rum nietquote:Op maandag 21 november 2022 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slowchatten is zijn grootste hobby, volgens mij.
En hij heeft verzamelt SC’squote:Op maandag 21 november 2022 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slowchatten is zijn grootste hobby, volgens mij.
soort bungalijst?quote:Op maandag 21 november 2022 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En hij heeft verzamelt SC’s![]()
[HOB SC] is zijn nieuwste aanwinst.
Hey.quote:
Hey Koen. Kunnen we nog meer koffie drinkenquote:
Gezelligquote:
In FEE ben je nog welkom!quote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef Koen66 het volgende:
maar mag ik nu niet meer in KSC, 40+, ESF, SEX, R&P, VIV , MEN en KPD SC komen ?
Mensen met tijd teveelquote:Op maandag 21 november 2022 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe noemen we de users van HOB?
Hobbits?
Zouden er ook mensen zijn die niet van hobbys houden?quote:
Ik ken iemand die zonder hobby's zit en de vraag of je hobby's hebt haatquote:Op maandag 21 november 2022 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen zijn die niet van hobbys houden?
Wat doet die dan in z'n vrije tijd?quote:Op maandag 21 november 2022 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zonder hobby's zit en de vraag of je hobby's hebt haat
Ik ken ook zo'n iemand. Lijkt me een vrij leeg bestaan.quote:Op maandag 21 november 2022 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zonder hobby's zit en de vraag of je hobby's hebt haat
Netflix ook niet vaak, ze heeft niet veel vrije tijd, en als ze vrij is, is ze moeder. Dus tja... geen flauw idee?quote:Op maandag 21 november 2022 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat doet die dan in z'n vrije tijd?
Netflixen kun je tegenwoordig toch ook al een hobby noemen?
Ik word al depri bij de gedachtequote:Op maandag 21 november 2022 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n iemand. Lijkt me een vrij leeg bestaan.
Beetje een Stephen King personage dus. Zou zijn alle huisvrouwen in zijn boekenquote:Op maandag 21 november 2022 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken dus een collega die kijkt dus alleen maar tv in zijn vrije tijd. En heeft een schoon huis.
Hoe is het met jou naaiwerk`? Nog veel dingen gemaaakt?quote:Op maandag 21 november 2022 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken dus een collega die kijkt dus alleen maar tv in zijn vrije tijd. En heeft een schoon huis.
Het laatste is een rokje zie naai topicquote:Op maandag 21 november 2022 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou naaiwerk`? Nog veel dingen gemaaakt?
Ik ga ff glurenquote:Op maandag 21 november 2022 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het laatste is een rokje zie naai topic
Deze snap ik even niet?quote:Op maandag 21 november 2022 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Incl. regenjas en krant met gaten erin geknipt?
Echt geen idee maar geloof je gelijk 😉quote:Op maandag 21 november 2022 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zo werden vroeger toch spionnen uitgebeeld, bij kinderen en zo
quote:Op maandag 21 november 2022 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt geen idee maar geloof je gelijk 😉
Onderschat niet hoe belangrijk een schoon huis is, en als schoonmaken je hobby is...quote:Op maandag 21 november 2022 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Een speciaal paletje? Of gewoon zoiets als de faber-castell boxen? (ken ze alleen van de potloden, maar denk daardoor dat hun verf misschien ook wel goed is)quote:Op maandag 21 november 2022 22:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hobby's zijn wel dingen waar je discipline voor moet hebben. Wil heeeeeeeeel graag een paletje waterverf hebben, maar dat gaan we niet doen. Rondkomen in december en januari is altijd een challenge (januari ivm verjaardagen in de familie en mijn eigen risico van de zorgverzekering moet dan betaald worden) (december is logisch). Het lukt wel, maar dubbeltjes omdraaien, dus geen paletje verfmaar die komt wel later, of niet
In februari ben ik altijd ineens rijk
Speciaal paletje, twaalf napejs en niet zo duur als Faber Castellquote:Op maandag 21 november 2022 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een speciaal paletje? Of gewoon zoiets als de faber-castell boxen? (ken ze alleen van de potloden, maar denk daardoor dat hun verf misschien ook wel goed is)
Oh, ben wel nieuwsgierig, linkjes plaatsen mag niet? Faber Castell is ook niet zo duur met hun waterverf, iig niet in vergelijking met hun polychromos potlodenquote:Op maandag 21 november 2022 23:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Speciaal paletje, twaalf napejs en niet zo duur als Faber Castell.
Alleen de kleuren zijn heel mooi, helder en zacht tegelijk. In love
Het leven is gemakkelijk voor me nu https://www.becreativesho(...)-set-van-12-kleuren/ uitverkochtquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ben wel nieuwsgierig, linkjes plaatsen mag niet? Faber Castell is ook niet zo duur met hun waterverf, iig niet in vergelijking met hun polychromos potloden
Je zit in de SC he, daar mag wel het een en anderquote:Op dinsdag 22 november 2022 05:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het leven is gemakkelijk voor me nu https://www.becreativesho(...)-set-van-12-kleuren/ uitverkocht
Ik heb al van dat merk de pastel dreams (macaron) set en Tropical gespaard in de loop der tijd en de kleurafgifte is zo goed. Ik ben een beetje voorzichtig geworden met goedkope verf. Dat is tot nu toe altijd een miskoop geweest (brokkelverf)
Maar dit hoort in CRE, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |