Ik zou bijna kapen...quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
Gelukkig zijn jullie allemaal ook traag
Traag? Wij waren in slaap gevallen zo lang duurde hetquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
quote:
Man echtquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Traag? Wij waren in slaap gevallen zo lang duurde het
Waarschijnlijk kijk je er vriendelijk bij als je het verteltquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het grappig als ik dingen op papier zet vaak te horen krijg dat het best pittig klinkt
En als ik dan zeg dat het precies is wat ik ze al verteld had dat we moeten doen krijg ik te horen dat als ik het mondeling meld het veel vriendelijker overkomt
Ow dan begreep ik de afbeelding uit de OP verkeerdquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Niemand ik zag ineens die rode eindstreep
Juist niet. Heb 6 jaar bij de landmacht gezeten. Daar was elkaar de mantel uitvegen juist vrij normaal. Ook toen weigerde ik daar aan mee te doen. Door mensen met respect te behandelen kreeg ik veel meer van ze gedaan.quote:
Ja die vent was een Matthijsje avant la lettrequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dan begreep ik de afbeelding uit de OP verkeerd
Oh dear, how sad, never mind.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
Iedereen jankend naar huisquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die vent was een Matthijsje avant la lettre
Aannamequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
Ja hij terroriseerde de boel daarquote:
Mee eens hoor...quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Juist niet. Heb 6 jaar bij de landmacht gezeten. Daar was elkaar de mantel uitvegen juist vrij normaal. Ook toen weigerde ik daar aan mee te doen. Door mensen met respect te behandelen kreeg ik veel meer van ze gedaan.
Het is gewoon niet OK om mensen zo te tiranniseren. Dan deug je totaal niet als leider.
Ik had al weer drie posts in dit topic voor jullie snurkers wakker werdenquote:
Ik was vanmorgen om 6 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had al weer drie posts in dit topic voor jullie snurkers wakker werden
Dankzij die powernap heb jij de OP opgeknap.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had al weer drie posts in dit topic voor jullie snurkers wakker werden
Jij kan rijmen in dichtenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dankzij die powernap heb jij de OP opgeknap.
Je hebt nu een warm bed als het goed isquote:
Ik heb geen electrieken deken dus tis nog best frisjes daar ...quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt nu een warm bed als het goed is
Warmt snel op als je er in ligt als het goed isquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen electrieken deken dus tis nog best frisjes daar ...
Neem wel een kruikje meequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warmt snel op als je er in ligt als het goed is
Met zijn tweeën is beter. Dan wordt het snel heter.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warmt snel op als je er in ligt als het goed is
Ik heb niks met die schoen. Zit gewoon wat melig te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
Jullie doen nog aan Sinterklaas .... dan staat vandaag vast jullie schoen
Is Koen jouw kloon?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik vaatje van naast mn bed staan ja
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100046554_dd8f25cdquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, niet iedereen heeft iets met Sint en Piet.
Dit heeft niks met Sint en Piet te maken. Dit zijn idioten die van het padje raken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100046554_dd8f25cd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |