Ik zou bijna kapen...quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
Gelukkig zijn jullie allemaal ook traag
Traag? Wij waren in slaap gevallen zo lang duurde hetquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
quote:
Man echtquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Traag? Wij waren in slaap gevallen zo lang duurde het
Waarschijnlijk kijk je er vriendelijk bij als je het verteltquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het grappig als ik dingen op papier zet vaak te horen krijg dat het best pittig klinkt
En als ik dan zeg dat het precies is wat ik ze al verteld had dat we moeten doen krijg ik te horen dat als ik het mondeling meld het veel vriendelijker overkomt
Ow dan begreep ik de afbeelding uit de OP verkeerdquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Niemand ik zag ineens die rode eindstreep
Juist niet. Heb 6 jaar bij de landmacht gezeten. Daar was elkaar de mantel uitvegen juist vrij normaal. Ook toen weigerde ik daar aan mee te doen. Door mensen met respect te behandelen kreeg ik veel meer van ze gedaan.quote:
Ja die vent was een Matthijsje avant la lettrequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dan begreep ik de afbeelding uit de OP verkeerd
Oh dear, how sad, never mind.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
Iedereen jankend naar huisquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die vent was een Matthijsje avant la lettre
Aannamequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
Ja hij terroriseerde de boel daarquote:
Mee eens hoor...quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Juist niet. Heb 6 jaar bij de landmacht gezeten. Daar was elkaar de mantel uitvegen juist vrij normaal. Ook toen weigerde ik daar aan mee te doen. Door mensen met respect te behandelen kreeg ik veel meer van ze gedaan.
Het is gewoon niet OK om mensen zo te tiranniseren. Dan deug je totaal niet als leider.
Ik had al weer drie posts in dit topic voor jullie snurkers wakker werdenquote:
Ik was vanmorgen om 6 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had al weer drie posts in dit topic voor jullie snurkers wakker werden
Dankzij die powernap heb jij de OP opgeknap.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had al weer drie posts in dit topic voor jullie snurkers wakker werden
Jij kan rijmen in dichtenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dankzij die powernap heb jij de OP opgeknap.
Je hebt nu een warm bed als het goed isquote:
Ik heb geen electrieken deken dus tis nog best frisjes daar ...quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt nu een warm bed als het goed is
Warmt snel op als je er in ligt als het goed isquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen electrieken deken dus tis nog best frisjes daar ...
Neem wel een kruikje meequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warmt snel op als je er in ligt als het goed is
Met zijn tweeën is beter. Dan wordt het snel heter.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warmt snel op als je er in ligt als het goed is
Ik heb niks met die schoen. Zit gewoon wat melig te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
Jullie doen nog aan Sinterklaas .... dan staat vandaag vast jullie schoen
Is Koen jouw kloon?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik vaatje van naast mn bed staan ja
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100046554_dd8f25cdquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, niet iedereen heeft iets met Sint en Piet.
Dit heeft niks met Sint en Piet te maken. Dit zijn idioten die van het padje raken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100046554_dd8f25cd
Sint en zijn schandknaapjes zijn idd redelijk van het padje afquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit heeft niks met Sint en Piet te maken. Dit zijn idioten die van het padje raken.
En? Rum gekregen?quote:
ik vier m'n verjaardag pas zometeen he ;-)quote:
Ook je kinderen (met aanhang) ?quote:Op zondag 20 november 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vier m'n verjaardag pas zometeen he ;-)
vandaag wel wezen uit-eten met m'n demente moeder erbij
we waren met z'n 5-enquote:Op zondag 20 november 2022 00:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook je kinderen (met aanhang) ?
Lekker, waar heb je gegeten?quote:Op zondag 20 november 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vier m'n verjaardag pas zometeen he ;-)
vandaag wel wezen uit-eten met m'n demente moeder erbij
een geserveerd All you can eat tent hier in Zoetermeer.quote:
Dan blijf je langer en drink je meerquote:Op zondag 20 november 2022 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een geserveerd All you can eat tent hier in Zoetermeer.
Wel geklaagd, want het was VRESELIJK traag. soms een half uur wachten voordat je je (kleine) gerechtje had.
Hoeven ze minder uit te delen, zo werden wij eens steeds overgeslagen in een restaurant in Groningen. Klootzakkenquote:Op zondag 20 november 2022 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een geserveerd All you can eat tent hier in Zoetermeer.
Wel geklaagd, want het was VRESELIJK traag. soms een half uur wachten voordat je je (kleine) gerechtje had.
zoonlief werd narrig (die had op 2.5 uur gerekend, daarna had ie een andere afspraak), dus de gezelligheid werd matig.quote:Op zondag 20 november 2022 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan blijf je langer en drink je meer
Nou wat nu, mailen met je klacht?quote:Op zondag 20 november 2022 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief werd narrig (die had op 2.5 uur gerekend, daarna had ie een andere afspraak), dus de gezelligheid werd matig.
hebben daar geklaagd, eigenaar kwam praten, uiteindelijk kunnen we een ker terugkomen met 50% korting.quote:
Merkte je dan gestreste werknemers en weinig daarvan? Dat hoor je idd heel veel de laatste tijd.quote:Op zondag 20 november 2022 00:30 schreef Koen66 het volgende:
hij zei niets over personeelsgebrek trouwens maar dat zal wel een reden zijn
neuh gestresst leken ze nietquote:Op zondag 20 november 2022 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Merkte je dan gestreste werknemers en weinig daarvan? Dat hoor je idd heel veel de laatste tijd.
Je ziet het ook niet altijd, wel jammer als dat aan de hand is.quote:Op zondag 20 november 2022 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh gestresst leken ze niet
alleen erg traag
yep, moet alleen nog ff bedenken of we m'n moeder weer meenemen. Want zelfs iets als een restaurant wordt ook knap moeizaamquote:Op zondag 20 november 2022 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Je ziet het ook niet altijd, wel jammer als dat aan de hand is.
Dus je gaat binnenkort nog een keer voor de herkansing?
Woont ze nog steeds op zich zelf?quote:Op zondag 20 november 2022 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, moet alleen nog ff bedenken of we m'n moeder weer meenemen. Want zelfs iets als een restaurant wordt ook knap moeizaam
Snap ik heel goed, maar mooi dat ze nu wel mee was.quote:Op zondag 20 november 2022 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, moet alleen nog ff bedenken of we m'n moeder weer meenemen. Want zelfs iets als een restaurant wordt ook knap moeizaam
semi, eigen appartement, maar wel faciliteiten als samen lunchen, schoonmaak etcquote:
En 24/7 toezicht ?quote:Op zondag 20 november 2022 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
semi, eigen appartement, maar wel faciliteiten als samen lunchen, schoonmaak etc
OK... Het wordt er niet beter op ... Mijn moeder zat uiteindelijk op een gesloten afdeling, maar wist desondanks naar buiten te komen en werd pas uren later een paar kilometer verderop in de stad gevonden .. niets wetend van hoe en wat ..quote:
oei dat is minder.quote:Op zondag 20 november 2022 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Het wordt er niet beter op ... Mijn moeder zat uiteindelijk op een gesloten afdeling, maar wist desondanks naar buiten te komen en werd pas uren later een paar kilometer verderop in de stad gevonden .. niets wetend van hoe en wat ..
Mijn moeder is gelijk naar gesloten omgeving gezet ... Toen ze nog op zichzelf woonde en nog auto reed en zo ... was ze gewoon lost on the road de weg kwijt ..quote:Op zondag 20 november 2022 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oei dat is minder.
Was ik wel vorig jaar een tijd bang voor toen ze nog in d'r normale huis woonde en zo bang was voor de benedenbuurvrouw......
quote:Op zondag 20 november 2022 10:17 schreef D. het volgende:
Gefeliciteerd @:koen67
Ow, kennelijk nog onder zijn oude naam; @:koen66
Ook mario gefeliciteerd danquote:Op zondag 20 november 2022 12:03 schreef chufi het volgende:
Die zal wel weer te laat thuis zijn gekomen nadat zn team gewonnen heeft
quote:Op zondag 20 november 2022 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hockeymeisjes zien eruit alsof het koud is
quote:
Ik heb gisteren ook een mooi paar wollen wandel sokken gekochtquote:Op zondag 20 november 2022 13:34 schreef drakin het volgende:
Ik heb dikke sokken aan vandaag en ja de verwarming werkt ook weer goed.
Ha mooi en nog niet weggeroestquote:Op zondag 20 november 2022 14:24 schreef D. het volgende:
Crosspost uit het F1 topic
[..]
Heb laatst wel een andere Alfa gekocht
[ afbeelding ]
Haha ik keek nu wat beterquote:
Model van mijn allereerste auto. Had bedacht dat ik mijn ex-wagenpark wel ook kon gaan verzamelenquote:
das wel een oudjequote:Op zondag 20 november 2022 14:24 schreef D. het volgende:
Crosspost uit het F1 topic
[..]
Heb laatst wel een andere Alfa gekocht
[ afbeelding ]
In ieder geval een nichtjequote:
In Urk zijn boeren vissersquote:Op zondag 20 november 2022 15:03 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rzaakt-onrust-in-urk
Kunnen we die kut reli boeren niet gewoon afstoten
Same samequote:
In ieder geval iemand die ik niet heel vaak hoef te horen pratenquote:
guten tagquote:Op zondag 20 november 2022 12:03 schreef chufi het volgende:
Die zal wel weer te laat thuis zijn gekomen nadat zn team gewonnen heeft
Goed gezopen?quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het was wel gezellig .. en gewonnen
Die hebben niet gespeeld dit weekendquote:Op zondag 20 november 2022 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Weet je ook de uitslag van Banana FC tegen Bristol Bees FC??
Week of 3 terug welquote:Op zondag 20 november 2022 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben niet gespeeld dit weekend
Dus ze heeft geen corona , maar is wel ziek?quote:Op zondag 20 november 2022 16:38 schreef mario390 het volgende:
mutti nervt me betje, haar teztergebnnis iz naar me
gekomen daar staat niet positiv maar zij gelooft niet nu
gaat ze morgen weer naar de dokter
Naja beter safe dan sorry?quote:Op zondag 20 november 2022 16:38 schreef mario390 het volgende:
mutti nervt me betje, haar teztergebnnis iz naar me
gekomen daar staat niet positiv maar zij gelooft niet nu
gaat ze morgen weer naar de dokter
Ah ja, op de duur krijg je datquote:Op zondag 20 november 2022 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn korte termijn geheugen laat me wel eens in de steek
Nee joh, 13 januari pasquote:Op zondag 20 november 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Maar het WK staat op punt van beginnen ...
0 - 0quote:Op zondag 20 november 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Maar het WK staat op punt van beginnen ...
Ja die neemt rustquote:Op zondag 20 november 2022 17:13 schreef mario390 het volgende:
de wat benzema goalgetter getippt hebben
moeten en andere nehmen
Dat zou je wel denken...quote:Op zondag 20 november 2022 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nog een kans , maar denk dat er meer gescoord wordt
0-2 ... 1 punt dan maarquote:Op zondag 20 november 2022 17:24 schreef mario390 het volgende:
bei sieg is ook 1 punt
bij richtige ergebnis 3
Lekker warmquote:Op zondag 20 november 2022 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een mooi paar wollen wandel sokken gekocht
Wacht je nou nog steeds?quote:
Hoe kan dat nou? Ze hebben 26 oefenduels gespeeldquote:
En miljarden in kasquote:Op zondag 20 november 2022 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ze hebben 26 oefenduels gespeeld
Mjah, met geld ga je dit niet oplossen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ze hebben 26 oefenduels gespeeld
Wat voetbal weet je het nog niet,quote:Op zondag 20 november 2022 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat voetbal betreft niet. Hele atmosfeer er omheen wel ja.
Dit zal wel niet toonzettend zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voetbal weet je het nog niet,
als dit toonzettend is ..........
Best wel ja.quote:Op zondag 20 november 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
lach er maar ok ... het is te triest voor woorden
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 20 november 2022 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel oranje volk er morgen zit
Ze krijgen er toch voor betaald?quote:Op zondag 20 november 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden er mensen echt zo gek zijn om daar voor de lol te gaan supporteren ?
ja iets van 50 of zo, maar dan moeten ze wel positieve social media posten ..... anders ...quote:Op zondag 20 november 2022 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze krijgen er toch voor betaald?
Vast wel.quote:Op zondag 20 november 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden er mensen echt zo gek zijn om daar voor de lol te gaan supporteren ?
FiFa is de hoofdschuldige van dit hele gedoe.quote:Op zondag 20 november 2022 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, en de fifa gaat voor racisme blijkbaar ...............
https://www.voetbalprimeu(...)love-band-op-wk.html
Yep, maar volgens Infantino zeikt europaquote:Op zondag 20 november 2022 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
FiFa is de hoofdschuldige van dit hele gedoe.
Gaat alleen maar om geld.quote:Op zondag 20 november 2022 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, maar volgens Infantino zeikt europa
Dus hij kijkt nu naar een volgend wk in Saoudi Arabie
Welke gelen?quote:Op zondag 20 november 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
Hahaha die gelen waren ook niet blij meer
Ja meestal op zo'n openingsdag ... eerst zou Nederland openen, maar omdat Qatar is er geswitchedquote:
Mjah, let er nooit zo op hoeveel wedstrijden het zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja meestal op zo'n openingsdag ... eerst zou Nederland openen, maar omdat Qatar is er geswitched
Morgen iig Nederlandquote:Op zondag 20 november 2022 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, let er nooit zo op hoeveel wedstrijden het zijn.
Heb 1,5 minuut gezien ofzo.
Ergens van de week vast een mogelijk leuke wedstrijd.
Zie morgen wel of ik dat wil zien ...quote:
Ja dat is goedquote:Op zondag 20 november 2022 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie morgen wel of ik dat wil zien ...
Zit eens door het speelschema te gaan, maar echte 'grote' wedstrijden zie ik nog nietquote:
Ik heb er ook zin inquote:Op zondag 20 november 2022 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh gutjes gaat het hier ook over het wk?
Ik wil meer zien als ze wat ouder zijnquote:
Heb je het geluid aan gehad?quote:Op zondag 20 november 2022 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil meer zien als ze wat ouder zijn
Filmpje is al vrij oud volgens mij.quote:Op zondag 20 november 2022 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil meer zien als ze wat ouder zijn
Nou ja zijn maar 4 weekjesquote:
Ja maar dat was wel skattigquote:
Ja klopt nu zie je ze niet meerquote:
Ja lachend is het leuk. Jankend wat minder. Dat is wat minderquote:
4 tegelijk helemaalquote:Op zondag 20 november 2022 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lachend is het leuk. Jankend wat minder. Dat is wat minder
Mijn zus heeft een tweeling. Dat was best wel hard werken.Dat waren er nog maar tweequote:
Heb je wat anders?quote:
Uhm wijn dat al meer dan een jaar niet is aangeraakt, 1 flesje kant en klaar gin-tonic. Kraanwater.quote:
Maakt niet uit. Kijken we samen naar het WKquote:Op zondag 20 november 2022 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm wijn dat al meer dan een jaar niet is aangeraakt, 1 flesje kant en klaar gin-tonic. Kraanwater.
Uhm naar het WK kijken? Ik ga liever gewoon dood.quote:Op zondag 20 november 2022 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Kijken we samen naar het WK
Grapje muisquote:Op zondag 20 november 2022 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm naar het WK kijken? Ik ga liever gewoon dood.
Daarvoor hebben we andere topics op FOK!quote:
Die wedstrijd die Mario aanhaalde heeft dan ook helemaal niks met het WK in Qatar te maken..quote:Op zondag 20 november 2022 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee. Verbod op WK. Hier doen we namelijk wel aan mensenrechten.
Nou dan mag het.quote:Op zondag 20 november 2022 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die wedstrijd die Mario aanhaalde heeft dan ook helemaal niks met het WK in Qatar te maken..
Hihaquote:
Waarquote:Op zondag 20 november 2022 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor alles mag ..
Alweer het Oostenrijks volkslied
Vergeet het maarquote:
Nee, maar dat hebben we hier al gemeldquote:Op zondag 20 november 2022 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus jullie vinden het oke om dat er mensenrechten geschonden worden voor jullie vermaak?
Bestel je wel eens iets uit China of zo?quote:Op zondag 20 november 2022 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus jullie vinden het oke om dat er mensenrechten geschonden worden voor jullie vermaak?
Nee eigenlijk niet rechtstreeks.quote:Op zondag 20 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bestel je wel eens iets uit China of zo?
Hoezo niet?quote:Op zondag 20 november 2022 20:51 schreef engine het volgende:
Ik heb niemand opdracht gegeven om mensenrechten te schenden in ieder geval.
Niemand luistertquote:
Dus je hebt het wel gezegd, maar niemand heeft geluisterd?quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel gezegd, maar niemand heeft geluisterd?
Vooral onhandig dan dat je geen miljardair bentquote:Op zondag 20 november 2022 21:07 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben ook geen sjeik natuurlijk.
Wat is er zo mis aan die berichten? Staat hier genoeg meuk die ik niet lezen wil, en dat negeer ik dus.quote:Op zondag 20 november 2022 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom ook hier over WK hebben als je nog een heel subforum hebt?
Dan kunnen de mensen die er niet zoveel mee hebben ook gewoon lekker posten zonder beladen worden met WK berichten.
Daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 20 november 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral onhandig dan dat je geen miljardair bent
En ook geen harem waarschijnlijk....
Eerst dat miljard, dan heb je die harem zoquote:
Ooit een collega gehad die dat kon bevestigen. Die hield heel strak zijn uitgaven bij, en nadat hij een vriending kreeg gingen die hard omhoog.quote:Op zondag 20 november 2022 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou iets meer dan een miljard doen. Vrouwen zijn duur.
Ja duh die vriendin moet eten en ook warm gehouden worden.quote:Op zondag 20 november 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit een collega gehad die dat kon bevestigen. Die hield heel strak zijn uitgaven bij, en nadat hij een vriending kreeg gingen die hard omhoog.
Het kan ook omgekeerd hoorquote:Op zondag 20 november 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit een collega gehad die dat kon bevestigen. Die hield heel strak zijn uitgaven bij, en nadat hij een vriending kreeg gingen die hard omhoog.
Nou ja, je gaat er toch een beetje vanuit dat ze voor zichzelf zorgen kan. Zeker zolang ze niet samenwonen etc.quote:Op zondag 20 november 2022 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja duh die vriendin moet eten en ook warm gehouden worden.
Ze zeggen altijd dat je met geld geld kunt maken dus iets meer is dan ook geen probleem.quote:Op zondag 20 november 2022 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou iets meer dan een miljard doen. Vrouwen zijn duur.
Wat kost dat meer dan?quote:Op zondag 20 november 2022 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar daten en latten kost gewoon meer geld dan voorheen. Geldt ook voor de vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |