En die andere?quote:Op donderdag 24 november 2022 08:29 schreef Oriente het volgende:
Woordle6 319 3/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩⬛⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
EZ
Ja ik ben altijd prematuur.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Vroegtijdig afhaken genoteerd @:Oriente
Gemis tijdens dit WK.quote:
Ik hoop met een half oog aan te kunnen haken.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:00 schreef Oriente het volgende:
Zwitserland - Kameroen kijken straks? @:Pisces29
Erg vreemd dat user @Mexicanobakker nog geen topic heeft geopend voor deze topper.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:00 schreef Oriente het volgende:
Zwitserland - Kameroen kijken straks? @:Pisces29
WK / [Groep G 24-11 11:00] Zwitserland - Kameroenquote:Op donderdag 24 november 2022 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg vreemd dat user @:mexicanobakker nog geen topic heeft geopend voor deze topper.
Nou, gelukkig hebben we @Coco als mod en niet jou danquote:Op donderdag 24 november 2022 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop met een half oog aan te kunnen haken.
Al besproken, maar die is er wel hoor. Alleen was niemand geinteresseerd in de potjes van vandaag, dus alles is weggezakt.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg vreemd dat user @:mexicanobakker nog geen topic heeft geopend voor deze topper.
Dat heb jij goed gezien.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou, gelukkig hebben we @:Coco als mod en niet jou dan
Zwi - Kam en Uru - ZKo mogen wat mij betreft ook gewoon schriftelijk afgedaan wordenquote:Op donderdag 24 november 2022 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken, maar die is er wel hoor. Alleen was niemand geinteresseerd in de potjes van vandaag, dus alles is weggezakt.
Brazilië - Servië is wel een toffe.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken, maar die is er wel hoor. Alleen was niemand geinteresseerd in de potjes van vandaag, dus alles is weggezakt.
Zwitserland tegen Kameroen is nog wel een geinig affiche, maar kan ook wel het risico hebben dat het uitdraait op allebei willen niet verliezen. Vooral voor Kameroen is een punt winst.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Brazilië - Servië is wel een toffe.
De andere drie kunnen geinig worden maar niet meer dan dat.
Zwitserland - Kameroen wordt een schopfestijn.
Want ze zijn allemaal WOKE?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:16 schreef alpeko het volgende:
Ik kan dus met mijn jongere collega's niet over het WK praten... wat is dat voor kut generatie zeg.
Nee niet eensquote:Op donderdag 24 november 2022 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Want ze zijn allemaal WOKE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |