Sinds wanneer is het aan RTL om brieven "vrij te geven voor publicatie", wat een vreemd verhaal.quote:
Lijkt me zeer aannemelijk dat Van Nieuwkerk hiervan wist. Zelfs bij het plaatsen van zijn foto bij een interview moest eens zes keer heen en weer gemaild worden om te controleren of het licht goed viel op z'n tuitmondje.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het aan RTL om brieven "vrij te geven voor publicatie", wat een vreemd verhaal.
Eens, goed betoog, eerlijk en oprecht. Ik sta achter Matthijs, en hopelijk komt hij snel terug met mooie programma's en gewoon bij RTL wanneer die deug heksenjacht teneinde is. Laat de NPO eerst maar eens zelf in de spiegel kijken en get their SHIT together! Hypocrisie is their middle name daar.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede brief van Matthijs en deels heeft hij gelijk dat hij nu weer, zonder echt nader onderzoek en wederhoor, door BNN/Vara beticht wordt van een aantal zaken, terwijl die in het rapport van Van Rijn niet naar voren kwamen.
Hij heeft een publieke rol en vangt 600k aan publiek geld. Dan mag je branden.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik snap zijn frustratie wel een beetje. De hele werkcultuur bij de publieke omroep lijkt verrot, maar dat zijn kop met herhaling op het hakblok gaat, zal ergernis oproepen.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)rmd-door-zijn-bazen/quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Matthijs' gedrag voor DWDD. Zoals bij die krant waar hij hoofdredacteur was. Zou hij toen ook zo'n opgefokte eikel zijn geweest?
Ik heb met hem indertijd bij Het Parool samen gewerkt. Hij was toen al een fanatiek mannetje (36 jaar jong en al een baasje), maar ik heb hem nooit betrapt op seksistisch of anderszins onbetamelijk gedrag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Matthijs' gedrag voor DWDD. Zoals bij die krant waar hij hoofdredacteur was. Zou hij toen ook zo'n opgefokte eikel zijn geweest?
Ze bedoelt dat ze een warme gehaktstaaf wiltquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:48 schreef Perrin het volgende:
Toch benieuwd wie en wat Claudia hier bedoelt.
[ afbeelding ]
Ah, u werkt zo te lezen bij de NPO.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:49 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze een warme gehaktstaaf wilt
Ik ben manager bij de rijksoverheid, soms lijkt dat wel op de NPO jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ah, u werkt zo te lezen bij de NPO.
Heb je die andere deuggleuf ook weer in de bocht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:48 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Eens. Zeg dan niets of onthul wat je hebt gezien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb je die andere deuggleuf ook weer in de bocht.
owja verrek, v de NPO/vara had speciaal dispensatie voor v Nieuwkerk inzake de Balkenende-normquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij heeft een publieke rol en vangt 600k aan publiek geld. Dan mag je branden.Hopelijk komt hij nooit meer op tv.
Graag de Ali B behandeling ook toepassen voor van Nieuwkerk.
Echt een rare tweet wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:48 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
HOW CAN I MAKE THIS ABOUT MEquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:48 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |