Dat was 155.916 euro. Nu vijf uur later is het 162.085. Dezelfde maaltijd in 5 uurtjes 6.000 duurder….. Oplichters zijn het, oplichters!quote:
Inflatie gaat harrrrd!quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was 155.916 euro. Nu vijf uur later is het 162.085. Dezelfde maaltijd in 5 uurtjes 6.000 duurder….. Oplichters zijn het, oplichters!
Ik snap sowieso niet waarom BLM er bijgehaald wordt. Vraag gaat over racen en Lewis gaat eerst even buiten de baan kijken en dan pas weer verder op de baan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:15 schreef tripel7 het volgende:
Toch knap, nog geen 24h geleden iets doen wat best positief door de hele fan-base ontvangen werd, om daarna maar te besluiten het vuurtje weer aan te steken en wat olie erop te gooien
je weet zeker dat gst voor guests staat?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
Nogmaals, die bon is FAKE! Er staat duidelijk 14 guests, ze waren met 20.
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je weet zeker dat gst voor guests staat?
Gaat toch nergens meer overquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was 155.916 euro. Nu vijf uur later is het 162.085. Dezelfde maaltijd in 5 uurtjes 6.000 duurder….. Oplichters zijn het, oplichters!
Het is ook wat je wil horen. Het is alleen duidelijk dat Max niets om politieke statements geeft.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:35 schreef tripel7 het volgende:
Lewis: F1 moet minder toxisch doen, ook Lewis:
https://streamable.com/akq3ab
"I tried to talk to him about BLM, but it obviously didn't make a difference", Lulu had kennelijk de verwachting dat Max erna elke X braaf aan de kant zou gaan als 'majesteit' eraan kwam
en je weet zeker dat ze niet gewoon minder couverts opschreven. Deed ik ook vaak op zakenreis ivm de belastingquote:
telefoonnr staat er bij dus als je het zo goed weet kan je ze ook ff bellenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
Verder is dat een STEAKhouse, denk je nu echt dat Lewis daar een etentje organiseert?
Net gebeld maar ik versta geen reet van dat Abu Dhabiaansquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
telefoonnr staat er bij dus als je het zo goed weet kan je ze ook ff bellen
Ja, want ik wil echt mijn gelijk halen tegenover een of andere anonieme gast op een forumquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
telefoonnr staat er bij dus als je het zo goed weet kan je ze ook ff bellen
Foto's op google van restaurant nusr et in abu dhabi zien er wel hetzefde uit als deze fotoquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, want ik wil echt mijn gelijk halen tegenover een of andere anonieme gast op een forum
Twitter is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Foto's op google van restaurant nusr et in abu dhabi zien er wel hetzefde uit als deze foto [ afbeelding ]
jadaag RIanne, wie geloof je nou sneller, een betrouwbare user die al 20 jaar op FOK! post of een random twittergebruiker zonder vinkje?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Twitter is het niet met je eens.
[ twitter ]
Via die link zie je letterlijk de ruimte waarin gedineerd is. Het is een Chinees Dimsum restaurant, vandaar de eetstokjes en mandjes op tafel. Het is dus niet het restaurant op de bon. En nu hou ik erover op. Je hoeft je ongelijk niet toe te geven.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jadaag RIanne, wie geloof je nou sneller, een betrouwbare user die al 20 jaar op FOK! post of een random twittergebruiker zonder vinkje?
Kubicaquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:47 schreef heywoodu het volgende:
Lawson, Shwartzman, Sargeant, Fittipaldi, O'Ward, Doohan, Drugovich...leuke eerste sessie
Ja ik geef het op. Zonde van de energiequote:Op zaterdag 19 november 2022 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog steeds die fake bon![]()
@:Rianne
Omdat er Gst 14 op staat?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je Alzheimer?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Komt er één hier achter dat ie niet thuis is tijdens de kwalificatie
Tsjaa. Zo werkt dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:36 schreef Evenstar het volgende:
Mooi ook, één of andere mafkees gooit een bon op internet en 99% neemt het zonder na te denken over
Heb je niet opgelet hoe snel de mythe dat Verstappen expres voor een crash ging het internet rond ging?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:36 schreef Evenstar het volgende:
Mooi ook, één of andere mafkees gooit een bon op internet en 99% neemt het zonder na te denken over
Vonden ze het bonnetje van Teeven en Opstelten maar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:36 schreef Evenstar het volgende:
God nou neem me niet sorry hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over 100 jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vonden ze het bonnetje van Teeven en Opstelten maar.
Nouja, in dit geval was het 251x eerder gepost.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Ik lees wel gewoon mee... hoeven er ook geen users dramatisch te doen over mijn posts.
Nee, vertel?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
Had iemand dat nepbonnetje al gepost?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je maar op moeten letten
Ja ik let een keer niet op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:44 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Nouja, in dit geval was het 251x eerder gepost.
Dat valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik let een keer niet op.
Meteen afgefikt.
Niet opletten kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik let een keer niet op.
Meteen afgefikt.
Was gisteren in de Q vd F2 ook een paar keer. Kennelijk is de beeldverbinding met Abu Dhabi niet altijd even stabielquote:
Alle capaciteit is door Qatar opgekochtquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was gisteren in de Q vd F2 ook een paar keer. Kennelijk is de beeldverbinding met Abu Dhabi niet altijd even stabiel
F1TV werkt uitstekend.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was gisteren in de Q vd F2 ook een paar keer. Kennelijk is de beeldverbinding met Abu Dhabi niet altijd even stabiel
Wat bedoel je met motec?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:51 schreef pmponer het volgende:
maar eh.. Iemand die dit weet?
En dan heb ik het over motorsport.com of ziggo
Hoe komen al die journalisten eigenlijk aan de motec data van die teams?
Ik neem aan dat dit niet openbaar is
Op de mediums tijdens een long run zo dicht op de rest zitten is prima hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
Zo gaat het niet lukken checo, nog even oefenen.
Zijn nog geen 20 minuten om van FP3quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Max als enige nog niet buiten geweest
Viaplay deed het nog, alleen de beeldverbinding met Abu Dhabi haperde even.quote:
Zij die andere tijden op medium dan geen longruns?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de mediums tijdens een long run zo dicht op de rest zitten is prima hoor
Ja, die verbinding dus ook uitstekendquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Viaplay deed het nog, alleen de verbinding met Abu Dhabi haperde even.
Het leuke van long runs is dat het geen ene flikker zegt over daadwerkelijke snelheid, want te veel variablen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zij die andere tijden op medium dan geen longruns?
Sorry dat is de data van de wagen/coureur dus input van gas en rem pedaal stuur uitslag mooi weergegeven in grafiekjes. Dat is wat je als coureur ook mooi kan gebruiken om te zien waar je wat snelheid kan vinden tov de andere kant van de pitboxquote:
Dat komt van de app en is niet heel bruikbaar door de lage frequentie en andere limitaties.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sorry dat is de data van de wagen/coureur dus input van gas en rem pedaal stuur uitslag mooi weergegeven in grafiekjes. Dat is wat je als coureur ook mooi kan gebruiken om te zien waar je wat snelheid kan vinden tov de andere kant van de pitbox
nou ja om perez te helpen moet hij niet te snel gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef ZaZoe het volgende:
Max heeft waarschijnlijk veel vertrouwen in de huidige setup van zijn RB
FIA being FIAquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sorry dat is de data van de wagen/coureur dus input van gas en rem pedaal stuur uitslag mooi weergegeven in grafiekjes. Dat is wat je als coureur ook mooi kan gebruiken om te zien waar je wat snelheid kan vinden tov de andere kant van de pitbox
Is onderdeel van de live timing. Daar is ook telemetry data beschikbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je tracklimits van anderen bijhoudtquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
Lando naait Hamilton#44 er bij
Nou ja bij ziggo laten ze bijvoorbeeld zien dat Perez raar op het gas ging in Monaco en zo zijn er wel vaker vergelijkingen. Het lijkt mij niet data wat een team weggeeft. Maar @Nattekat zei dat het uit de f1 app kan komen en dat het dus minder in detail is dan wat het team heeft (zo heb ik het begrepen)quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!
In de uitzendingen vd FP's bedoel je?
De uitzending niet van "journalisten", die is vd FOM. Die toont die data dus. Zal overeengekomen zijn met de teams lijkt me.
mwah, er zijn motoren die minder lekker klinkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Audio up! Naar de grasmaaier luisteren
Ferrari?quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, er zijn motoren die minder lekker klinken
Dan is ie de lul. De FIA is doorgaans niet echt soepel met dit soort overtredingen.quote:
Als je een jaaroverzicht van voor 2014 en liefst nog van voor 2006 erbij pakt weet je weer wat je mist aan de F1.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, er zijn motoren die minder lekker klinken
Die V8 klonk ook wel lekker hoor. Heb daar wel eens bijna naast gestaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je een jaaroverzicht van voor 2014 en liefst nog van voor 2006 erbij pakt weet je weer wat je mist aan de F1.
Klopt, op zich ging die V8 ook nog wel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die V8 klonk ook wel lekker hoor. Heb daar wel eens bijna naast gestaan
Did you see the diagram!?quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toto stuurt wel een mailtje, geen zorg.
geel licht?quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Ja, doei Hamilton. Lando inhalen was ok, maar die Haas inhalen was ruim nadat het rode licht aan ging.
Nee, was overduidelijk rood vanuit die andere hoek. En zelfs als het geel was, haalde hij in onder geel.quote:
Daar hebben we een bonnetje vanquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef ZaZoe het volgende:
No worries, HAM smijt er weer een etentje tegenaan
Oostenrijk een paar jaar geleden. Hij had het moeten zien. Dat kostte toen 3 plekken gridstraf.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:11 schreef DKUp het volgende:
Alsof Hamilton gaat zeggen de rode vlag gezien te hebben tijdens het inhalen….
DAt is het zelfde als "ja meneer agent ik reed dan wel 102 maar ik wist niet dat ik hier maar 50 mocht"quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:11 schreef DKUp het volgende:
Alsof Hamilton gaat zeggen de rode vlag gezien te hebben tijdens het inhalen….
op zijn dash was er niks te zien, dus ik wacht de strafmaat af.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, was overduidelijk rood vanuit die andere hoek. En zelfs als het geel was, haalde hij in onder geel.
Dat is nooit een valide excuus geweest. Verstappen is daar in Qatar voor gestraft vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op zijn dash was er niks te zien, dus ik wacht de strafmaat af.
Die flippo uit Roosendaal is zijn huurauto al kwijt vanwege joyridingquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
DAt is het zelfde als "ja meneer agent ik reed dan wel 102 maar ik wist niet dat ik hier maar 50 mocht"
Dat gaat niet vliegen
Dat was bij Verstappen ook geen reden om niet te straffen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op zijn dash was er niks te zien, dus ik wacht de strafmaat af.
Going out with a bang.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Latifi is aan het oefenen voor zondag.
Was dat niet albon?quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Norris vs Latifi.quote:
Latifi reed een volkomen normale lijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het niet, zag het niet goedquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijdt Albon met een Latifi helm?
Anders ga je even serieus in op een sarcastische opmerkingquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Latifi reed een volkomen normale lijn.
Wat deed die extreem langzaam rijdende McLaren daar aan de binnenzijde vd bocht?
Uhuh, ineens is het een sarcastische opmerkingquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders ga je even serieus in op een sarcastische opmerking
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhuh, ineens is het een sarcastische opmerking
Of de limiet flink aan het opzoeken.quote:
Ik denk dit ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of de limiet flink aan het opzoeken.
Nee vandaar dequote:Op zaterdag 19 november 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat je daar op een bootje zit.
Ahquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee vandaar de![]()
Zag een gigantische jacht in beeld met heli platform![]()
Mooie dingen welquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee vandaar de![]()
Zag een gigantische jacht in beeld met heli platform![]()
Nergens last vanquote:
quote:
Geen last van.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:25 schreef ZaZoe het volgende:
Zit een stagiaire bij Viaplay aan de stekkers te trekken
Ik heb een bootquote:
Hij gaat zo ruw om met zijn materiaalquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:32 schreef Netsplitter het volgende:
De auto van albon heeft er genoeg van.
Zelf vinden ze dat het wel goed gaatquote:
quote:
Maar staat er een half slapende marshal daar wel te zwaaien met een lapje? Want dat teltquote:
vlaggen zijn leidendquote:
Kan ook door de frequentie of de lichtinval komen dat je niets zietquote:
Dank je voor het melden, ik wist helemaal niet dat er dit weekend F2 wasquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dank je voor het melden, ik wist helemaal niet dat er dit weekend F2 was
Krijgt hij zwaardere straf dan Verstappen bij dubbel geel tijdens een kwalificatie in 1 of andere zandbakrace?quote:
Uiteraard niet, aangezien het ná de FP bekeken zou worden. En ze de coureur en het team over het algemeen eerst nog horen. Zo snel gaat dat meestal nietquote:
Dit ook hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:52 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Wat kreeg Gasly in Japan?
Edit:oh nee, dat was te hard rijden onder rood.
Foei, niet meer doen!quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij moet zich over 4 minuten melden
zou wel moeten, omdat rood zwaarder is dan dubbel geelquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgt hij zwaardere straf dan Verstappen bij dubbel geel tijdens een kwalificatie in 1 of andere zandbakrace?
MIAquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat wordt geen penalty natuurlijk voor Hamilton, dat weten we toch allemaal wel.
Dat is meer voor Ferrari en Alpha Tauri (Italiaanse teams)quote:
Owh, de 4 minuten waren om?quote:
Ik denk dat hij wellicht de M van Mercedes bedoelt net als jij. Maar dan andersquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is meer voor Ferrari en Alpha Tauri (Italiaanse teams)
Nee hoor. ik vind het de lading net iets beter dekken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is meer voor Ferrari en Alpha Tauri (Italiaanse teams)
Jup dat wordt geen straf.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat wordt geen penalty natuurlijk voor Hamilton, dat weten we toch allemaal wel.
Verstappen kreeg vorig jaar in Zandvoort geen straf voor inhalen onder rood.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgt hij zwaardere straf dan Verstappen bij dubbel geel tijdens een kwalificatie in 1 of andere zandbakrace?
Het gaat om die Haas, niet om Norris.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup dat wordt geen straf.
https://streamja.com/92RLv
Volgens mij kan Hamilton er niks aan doen
Het gaat niet om inhalen onder rood, het gaat om te hard rijden onder rood.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat om die Haas, niet om Norris.
Zodra hij het bord ziet mindert hij vaart. Veel meer kan hij toch niet doen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat om die Haas, niet om Norris.
De vraag is welke kleur dat bord knipperde voor hij de Haas inhaalde en welke vlaggen daar te zien waren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zodra hij het bord ziet mindert hij vaart. Veel meer kan hij toch niet doen?
Overduidelijk rood.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vraag is welke kleur dat bord knipperde voor hij de Haas inhaalde en welke vlaggen daar te zien waren.
Dat bord staat net na de 150 meterquote:
Heb je mijn post gemist met al die afbeeldingen? Je weet wel, letterlijk één post hierboven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat bord staat net na de 150 meter
Precies daar gaat ie van het gas af.
Onbekende rijdt daar zo langzaam offline dat vol remmen gevaarlijker was dan uitbollen
Zure matten voor Britse fansquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb alvast zoute popcorn klaargezet om ultiem te genieten van schuimbekkende Nederlanders
Popcornquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb alvast zoute popcorn klaargezet om ultiem te genieten van schuimbekkende Nederlanders
Ik ga zo inclusieve pepernoten eten met bak warme cappuccino.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Om zuur te zijn hebben ze geen matten nodig
Jij zegt dat ie er makkelijk achter had kunnen blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je mijn post gemist met al die afbeeldingen? Je weet wel, letterlijk één post hierboven.
Wie gaat dat betalen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:05 schreef ZaZoe het volgende:
Hij zal er wel mee wegkomen, en vanavond na de kwali gaat ie uit eten met Garry Connelly
Goh dat had ik nou niet verwachtquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:30 schreef DKUp het volgende:
@:Pisces29 kijkt ook gezellig mee, welkom prinses.
Geen straf voor Hamilton, je verwacht het niet……
Water is nat.quote:
Gelukkig heeft de vader van Perez niets te maken met Red Bullquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:41 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Lekker, die Mexicaanse drugs![]()
![]()
Te laat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:52 schreef Rianne84 het volgende:
Viaplay bedenkt gauw een winterprogramma voor iedereen opzegt
Welke abonnees?quote:
Even lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |