abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206722304
Mobiel dus geen plaatje
We have far more in common than that which devides us..
pi_206722343
Dikke :* voor niet leuke gebeuren bij @Isabeau
pi_206722546
Eerder vandaag ging het over taartbodems: gistbodem, bladerdeeg of zuurdesem.

Straks uiteten bij Italiaans restaurant met bijzondere pizzabodems van een echte
master pizzaiolo
Goeie dingen all over gehoord. https://www.brotherlouie.nl/menu/menukaart
pi_206722862
Ik goot net mijn speklappen af O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 18 november 2022 @ 19:06:40 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206723002
Hier wordt friet gehaald. Een kleine vegetarische kapsalon om precies te zijn. En ja, dat is lekker, niet zo zeiken.
Spoilers!
pi_206723030
Heb toch, eigenwijs, chili con carne gegeten, zo zat van alleen maar brood.
T was heerlijk
pi_206723050
We mikten een uurtje geleden 15 mini loempia's in de airfryer :D

Maar inmiddels zijn die wel gezakt, en is vriend aan het koken O+
(Het wordt niet heel spannend, gewoon iets met broccoli en aardappelkrieltjes).

Vandaag samen met mijn vader heel de voorkamer in de voorstrijk gezet, terwijl vriend muurtjes voor in de keuken aan het bouwen was. Morgen gaan we weer verder, met zowel schilderen als de muurtjes, en we gaan een gat door het plafond boren voor de ventilatie. Dat laatste wordt wel een beetje spannend maar komt vast goed :) .
pi_206723099
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt friet gehaald. Een kleine vegetarische kapsalon om precies te zijn. En ja, dat is lekker, niet zo zeiken.
Je bent gewoon jaloers op onze vette speklappen :{w
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206723114
quote:
Ik had ook vegetarische kapsalon (wel zelfgemaakt) :Y

Speklappen :N
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206723141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik had ook vegetarische kapsalon (wel zelfgemaakt) :Y

Speklappen :N
:{w jij hebt geen smaak.
Weet je best.

Ginweigeraar :{w
pi_206723142
quote:
Waarom zou dat niet lekker zijn?

Of ben je bang voor van die sneue reacties zoals 4 collega's deze week nodig vonden om te maken.
Dat ze toch zooooooooooooo moe werden van dingen zoals 'plantaardige tonijn'. (Dat was ik op mijn brood aan het smeren, zoals wel vaker, en ik had nog geen woord gesproken) En dat die extreem linkse figuren ook heel gevaarlijk en raar waren, want ze maakten nu al ophef dat Sinterklaas met het vliegtuig was gekomen, terwijl ze zelf net uit New York waren gevlogen. En ze kende ook iemand die 'vegun' was en haar zoontje was ondervoed want ze wilde geen borstvoeding geven.

....

Gelukkig had ik juist dat super fijne functioneringsgesprek gehad, dus niet mijn hele dag was volledig verpest.
Hoewel ik er de volgende ochtend nog steeds wel mee zat, toch wel.
pi_206723170
:* voor @Isabeau nog,

en @Kaatje1 ik hoop dat die blaasontsteking eens opbokt :*
pi_206723184
Sperziebonen, in eendenvet opgebakken roseval aardappelen uit de oven en ribeye. Met gerookt Maldonzout. En rode wijn.
O+
pi_206723197
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w jij hebt geen smaak.
Weet je best.

Ginweigeraar :{w
Dat ik een volkomen andere smaak heb dan jij is duidelijk :D Maar dit gin weigeren is toevallig heel legitiem :{w (ik had laatste alcoholvrij gintonic, was puik)
pi_206723198
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Of ben je bang voor van die sneue reacties zoals 4 collega's deze week nodig vonden om te maken.
Dat ze toch zooooooooooooo moe werden van dingen zoals 'plantaardige tonijn'. (Dat was ik op mijn brood aan het smeren, zoals wel vaker, en ik had nog geen woord gesproken) En dat die extreem linkse figuren ook heel gevaarlijk en raar waren, want ze maakten nu al ophef dat Sinterklaas met het vliegtuig was gekomen, terwijl ze zelf net uit New York waren gevlogen. En ze kende ook iemand die 'vegun' was en haar zoontje was ondervoed want ze wilde geen borstvoeding geven.

....

Gelukkig had ik juist dat super fijne functioneringsgesprek gehad, dus niet mijn hele dag was volledig verpest.
Wat een treurnis :') :')
pi_206723213
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:11 schreef Candaasje het volgende:
We mikten een uurtje geleden 15 mini loempia's in de airfryer :D

Maar inmiddels zijn die wel gezakt, en is vriend aan het koken O+
(Het wordt niet heel spannend, gewoon iets met broccoli en aardappelkrieltjes).

Vandaag samen met mijn vader heel de voorkamer in de voorstrijk gezet, terwijl vriend muurtjes voor in de keuken aan het bouwen was. Morgen gaan we weer verder, met zowel schilderen als de muurtjes, en we gaan een gat door het plafond boren voor de ventilatie. Dat laatste wordt wel een beetje spannend maar komt vast goed :) .
Het resultaat zal het waard zijn ;) Jullie pakken de renovatie grondig aan zeg ^O^
pi_206723228
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

....

Wat een gezeur van die collega's! Jij laat ze toch ook geen plaatjes zien uit slachthuizen, dat zij dat in stand houden?
pi_206723262
Linzen ;(
Zat ook nog in een haast niet te openen pak én het recept bleek :r kaas :r te bevatten. Niet in mijn versie dus :7

Het blijft blah. Ik ben gewoon geen fan van dingen die vooral als muffe vulling lijken te dienen en opgeleukt moeten worden. In dit geval met mais, tomatensalsa en creme fraiche met chilisaus. Dat maakte het nog redelijk te pruimen, zeg maar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206723267
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat ik een volkomen andere smaak heb dan jij is duidelijk :D
Heul niet.
Gij houdt van vrouwen, van kokosmakrons, van gin en van kewpie.
Alleen die linzen...
En dat grote gat waar allerlei lollige dierproducten zouden kunnen wonen
pi_206723268
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat een treurnis :') :')
Ja, het huzarenstukje was wel dat ik nog wel de opmerking kreeg dat ik er heus wel gezond uitzag hoor.

:')

Top, bedankt voor je ongevraagde oordeel over mijn uiterlijk.
(Daarbij zie ik er al maanden niet zo gezond uit als ik zou willen, daar hoeven we niet over te gaan huichelen)
pi_206723292
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Linzen ;(
Zat ook nog in een haast niet te openen pak én het recept bleek :r kaas :r te bevatten. Niet in mijn versie dus :7

Het blijft blah. Ik ben gewoon geen fan van dingen die vooral als muffe vulling lijken te dienen en opgeleukt moeten worden. In dit geval met mais, tomatensalsa en creme fraiche met chilisaus. Dat maakte het nog redelijk te pruimen, zeg maar.
Ik zou dan ipv de linzen orzo of zo gebruikt hebben. Ben ook niet zo'n enorme linzenfan, alleen in soep vind ik het erg lekker. Maar dan wel gepureerd (mondgevoel van linzen is brrr)
pi_206723296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Het resultaat zal het waard zijn ;) Jullie pakken de renovatie grondig aan zeg ^O^
Het is ook best leuk om te doen, je leert je huis heel goed kennen :D

De ventilatie op deze manier is trouwens een direct gevolg van mijn eis om het rookkanaal vrij te houden voor een houtkachel. (Wordt niet de hoofdverwarming, maar voor af en toe). Daardoor moest vriend zijn plannen voor ventilatiekanalen omgooien :P
pi_206723312
Ik ben dol op linzen :9

Linzen met tahin, linzen in de soep, linzen in salades.... O+
pi_206723339
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben dol op linzen :9

Linzen met tahin, linzen in de soep, linzen in salades.... O+
iew dat laatst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')