Hier was een hoop siervuurwerk en dat werd hier wel gewaardeerd. Maar er waren ook een hoop absurde knallen bij en dat vond ie wat minder. Begrijpelijk wel natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:44 schreef PKM het volgende:
Beste wensen allemaal en sterkte maar weer @:NicolasJoy!
Poffertje vond het vuurwerk al een paar dagen eng. Gisteravond was ook voor het raam kijken eigenlijk te spannend. Ik tilde haar toch mee naar buiten toen we ons vuurwerk zouden afsteken en dat vond ze mooi en wou ze steeds meer zien.![]()
Met koptelefoon op ging het nog beter en zijn we ook nog een stukje gaan wandelen. Best stoer van haar.![]()
Ze kan nou ook nephuilen trouwens. Vooral als mijn kleuter huilt natuurlijk.Sowieso is "ik ook" haar favoriete uitspraak.
Gaaf! Congrats, ideaal als je op dat punt komt!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:45 schreef Ynske het volgende:
Hier nu enige weken dag en nacht zindelijk. Denk dat ik de luiers in huis maar ga verkopen
Wij hebben rechts heel erg gestimuleerd.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hier was een hoop siervuurwerk en dat werd hier wel gewaardeerd. Maar er waren ook een hoop absurde knallen bij en dat vond ie wat minder. Begrijpelijk wel natuurlijk.
Kan je al zien met zeg 2,5 jaar of je kind links of rechts is? Ik zie hier een flinke voorkeur voor links. Ook de manier hoe hij zijn stift beet heeft, het ziet er wat makkelijker uit dan dat hij dat met rechts doet.
Bij zulke acties wil ik 't liefst altijd even de vinger in soda hebben ofzo, maar dat is hier nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:15 schreef Donna het volgende:
Ohh NJ klinkt heerlijk (behalve het kwijlen). De peuter hier is ook zo gezellig met praten enzo. Ze heeft nu een ontstoken (nagelriem) vingertje dus duimen maar dat het niet erger wordt. Gelukkig heeft ze er niet heel veel last van en mag ik ook wel kijken enzo, maar het ziet er altijd zo kwetsbaar uit als het zo enorm rood is.
Nouja, morgenochtend maar weer zien hoe het er voor staat.
Ik lees her en der enge dingen over onstoken vingers of nagelriemen. Ik bel wel even voor advies morgenochtend. Haat aan zulke dingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:45 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Bij zulke acties wil ik 't liefst altijd even de vinger in soda hebben ofzo, maar dat is hier nog nooit gelukt.Meestal is het 10x vertellen 'pijn/au' en dan lijken ze het te vergeten.
Wij waren ook zo lang bezig op een gegeven moment, en op een avond waren we er helemaal klaar mee. Toen hebben we welterusten gezegd en de kamer uitgegaan. Toen was het wel huilen, maar na 5 min zijn we teruggegaan, gezegd dat het bedtijd is, welterusten gezegd en dat we beneden waren/hij kon roepen als er iets was en toen weer weggegaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:05 schreef jogy het volgende:
Noëlle is nogal een nachtbraker. Heeft dus met oud en nieuw bij vrienden geen seconde geslapen tot 0:45 in de nacht. Hadden slaapbedje meegenomen en knuffels en de hele bende maar waren haar speentje vergeten
. Reserve speentje van vrienden gegeven maar dat mocht niet baten. Was geen seconde echt moe dus tja. In de auto terug naar huis (we zouden daar blijven slapen maar dat hoefde dus niet door te gaan, kleine zegeningen) was ze wel in slaap gevallen en gelukkig niet echt meer wakker te krijgen ondanks het uit doen van haar jas en laarsjes, pyjama had ze al aan. Toch uitgeslapen tot net na 9 uur.
Nu wil ze niet alleen gelaten worden in haar bedje maar gaat ook niet slapen als we erbij zijn. Dat is wel lastig. Dus we gaan op een gegeven moment wel weg, dan gaat ze huilen maar op een gegeven moment gaat ze wel slapen.
Iemand nog tips hoe dit aan te pakken verder? Het werkt op zich wel maar is best sneu. Blijven tot ze slaapt kan extreem lang duren (2 uur) en dan went ze eraan. Boekjes worden gelezen, slaapliedjes worden gezongen en nadat ze in bed ligt roept ze altijd 'zitten!' en dat doen we dan ook maar het is dus nooit genoeg en ze begint te spelen als we er bij blijven. Meh..
Waar in drenthe zit je?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:10 schreef NicolasJoy het volgende:
Soms wel lastig wat je wel of niet kunt ondernemen met je peuter. Zijn nu in Drenthe op vakantie, meerdere parken/attracties e.d. aan het bekijken, maar het is momenteel nat en vies buiten, of ze is nog net even te klein voor veel dingen. Wat dat betreft is het wachten tot ze meer naar de kleuterleeftijd gaat. Maar ja, dan zit je met schooldagen.
Exloo, dus vrij veel is nog best te rijden. Zouden eigenlijk naar familie in Groningen gaan ook, maar die plannen lijken niet door te gaan door zieken helaas.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:19 schreef Elleska het volgende:
[..]
Waar in drenthe zit je?
Drentse Koe is bijvoorbeeld leuk met slecht weer.
Beterschap!quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:49 schreef Donna het volgende:
Nou antibiotica zalf gekregen voor het vingertje. Nu hopen dat het snel beter wordt!
Kabouter land al geweest? Dat vond Bas als dreumes al echt geweldigquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:24 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Exloo, dus vrij veel is nog best te rijden. Zouden eigenlijk naar familie in Groningen gaan ook, maar die plannen lijken niet door te gaan door zieken helaas.
Wilden we naar toe inderdaad, maar helaas gesloten!quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kabouter land al geweest? Dat vond Bas als dreumes al echt geweldigen daar is ook een deel binnen/overdekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |