Ja, voelt lekker.quote:
Je kan wel snel moe worden, door kou. Stevige dingen eten met heel veel eiwitten helpt. Daarom zijn we ooit die stampotten en erwtensoep enzo gaan eten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, voelt lekker.
Moet wel zeggen dat je echt went aan een lagere temperatuur. (Zal wel snel voorbij zijn!)
Kan mij indenken inderdaad dat je lichaam best wel wat energie verbrandt om je op 37 graden te houden als je omgeving iets van 18 is en je niet als een Eskimo op de bank zit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:37 schreef christmastsunami het volgende:
Je kan wel snel moe worden, door kou.
Ohhhh ik voel jouquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Na 2,5 weken en 3 monteurs verder doet de CV het hier langer dan 10 minuten.![]()
Ik heb dus even 3 uur de toko warm laten worden tot 20. Wat een genot, voel me weer mens.
Kan niet wachten op de lente en zomer.![]()
Verder gewoon ons ben zuunig vanaf morgen.
Dit vind ik niet echt normaal hoorquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:27 schreef Centenbak het volgende:
Was een paar dagen 14,5 en vanmorgen 14. Was er helemaal klaar mee.
Vanmorgen mezelf verwend door de verwarming op 17 te zetten en daarna uit. Is nu nog 16,5 van over.
Oké ik heb gezondigd maar fuck it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |