Okquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Vooral in februari zijn mijn weekenden nog onbekend qua werk dus ik kijk uiteindelijk of ik kan aansluiten
Ze hebben een chef's table voor een groep tot 22 personen. Ik denk zo maar dat wij daar gebruik van willen maken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:48 schreef over_hedge het volgende:
Hey daar werk ikOke niet bij black smoke zelf. Maar op het terrein van de van nelle fabriek.
Tip: Neem niet de spareribs. Waren laatste keer dat ik er was super droog.
Ze hebben ook een soort tafetlje met allemaal verschillende stukken vlees etc. Voor 2 personen. Die kan ik wel echt aanraden
Ah ja. Dat is volgens mij het zelfde waar ik het over heb. Is te koop vanaf 2. Anyway heb ik 4x gegeten en het is wel echt prima. Mits je van vlees houdt danquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben een chef's table voor een groep tot 22 personen. Ik denk zo maar dat wij daar gebruik van willen maken.
Hoaxquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:27 schreef minilot het volgende:
Ik werd hier naartoe gedirigeerd door niet nader te noemen entiteiten.Kwam goed uit, want al sinds de dagen weer korter worden denk ik geregeld: ik mis deze lui een beetje
En dan vergeet ik het weer zonder er aan toe gekomen te zijn ook daadwerkelijk iets te posten
Maar eens als een malle mee beginnen nu, zodat ik hopelijk enig recht verwerf op zo'n felbegeerde plek aan tafel @ het awesome Black Smoke
! jij hier!quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:27 schreef minilot het volgende:
Ik werd hier naartoe gedirigeerd door niet nader te noemen entiteiten.Kwam goed uit, want al sinds de dagen weer korter worden denk ik geregeld: ik mis deze lui een beetje
En dan vergeet ik het weer zonder er aan toe gekomen te zijn ook daadwerkelijk iets te posten
Maar eens als een malle mee beginnen nu, zodat ik hopelijk enig recht verwerf op zo'n felbegeerde plek aan tafel @ het awesome Black Smoke
Volgens mij was de laatste grote cul meet vlak voor de corona ellende begonquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook graag komen, velen al heel lang niet gezien en eten
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij was de laatste grote cul meet vlak voor de corona ellende begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |