Daar was ik niet bij, ik was voor het laatst bij een meet in Rotterdam volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste grote cul meet vlak voor de corona ellende begon
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook graag komen, velen al heel lang niet gezien en eten
Ik kon toen ook nietquote:
Dit lijstje quoten en jezelf er bij zettenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2022 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit lijstje quoten en jezelf er bij zetten
7 januari: Leintjeuh, LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori
14 januari: Isabeau, LS, MadMaster, Barreltje, (golfer en Blues als dit 'm wordt verzetten wij een afspraak), Cat vanaf 18.00 uur, kaatje, fietsie, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori
21 januari: LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori
28 januari: LS, Cat, MadMaster, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori
4 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori
11 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje?, fietsie, pdehoog ,borisz, Yinny, z80,Memento-Mori
18 februari: LS, Cat, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, (fietsie??), borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori
25 februari: LS, Cat, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, (fietsie??), borisz, z80, Memento-Mori,anndb
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je leukEr zijn wel meer mensen die niet eerder mee zijn geweest maar die posten wel zo af en toe mee. Jij bent een echt vers slachtoffer
En de keer daarna in Argentiniequote:Op vrijdag 18 november 2022 19:50 schreef foodlover het volgende:
Had het heel leuk gevonden![]()
Volgende keer in Spanje?
18 februari is ook meer kans op de chefs table toch?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Hier ben ik eindelijk. Er speelt hier een en ander. Dat zorgt er ook gelijk voor dat ik minimaal tot en met half januari aan huis gebonden ben dus dat is top.
Jullie kunnen bijvoorbeeld op 14 januari gaan zonder mij (Isa heeft ook afgezegd btw) of op 18 februari met mij. Ik heb natuurlijk een voorkeur voor 18 februari maar ik snap ook dat jullie zo snel mogelijk willen. 18 Februari is dus de datum waarop de meeste mensen kunnenmaar het is ook heel ver weg
Ik doe het wel!quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, dat is fijn om te horen CUL-vriendjes![]()
Iets anders. Het gaat hier dus echt niet ok met mijn gezondheid. Kan ik het reserveren, het menu en de groepsgrootte bepalen misschien aan iemand anders overlaten?
Dit inderdaad. In elk geval @Lonaa, @derLudolf, @gcjoel, @AnneX en haar meneer en meer.quote:Op zondag 27 november 2022 08:46 schreef Lonaa het volgende:
Er waren geloof ik ook nog wat mensen die pas zouden melden of ze mee gingen als er een datum bekend was. Dus ik zou eerst even hengelen of er nog meer mensen mee willen als het inderdaad 18 februari wordt.
En volgens mij konden op 18 februari ook @Leintjeuh en @mascara-klodder ?quote:Op zondag 27 november 2022 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit inderdaad. In elk geval @:lonaa, @:derludolf, @:gcjoel, @:annex en haar meneer en meer.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet als je de namen niet goed schrijft nee
oeps.quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet als je de namen niet goed schrijft nee
Moi! Woar komst weg?quote:Op zondag 27 november 2022 10:58 schreef Nagelslak het volgende:
Rotterdam is helaas te ver weg voor mij, ik zou jullie graag willen ontmoeten en samen lekker eten. Als het iets centraler ligt, Overijssel of zuiden van Drenthe dan doe ik mee.
De hele kaart op tafel lijkt me een goed plan. Kan iedereen van alles uitproberen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:41 schreef Yinny het volgende:
Ik heb gebeld!
Maar grote groepen werken met tijdslots:
[poll=4689]
En willen we alles van de kaart op tafel om te delen?
Ik ga morgenmiddag emailen, want 18 februari is een chefs table mogelijk
Dit moest ik een paar keer lezen voordat ik de juiste afbrekingen van de lettergrepen ontdekt had…quote:
Haha, ja ik ook.quote:Op zondag 27 november 2022 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit moest ik een paar keer lezen voordat ik de juiste afbrekingen van de lettergrepen ontdekt had…
Gestemd…
Ja dank je! Ik had het topic weer uit het oog verloren. 18 februari kan ik zekerquote:Op zondag 27 november 2022 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In elk geval @:lonaa, @:derludolf, @:gcjoel, @:annex en haar meneer en meer.
Op de website van BS staat een pdf over groepen, daar staat iets over de verschillende opties en iets over een tafel maar ik denk nu niet scherp dus ik snap niet goed wat er staat.
Mij lijkt het in elk geval leuk om zo veel mogelijk verschillende dingen op tafel te krijgen. Niet iedereen hetzelfde driegangenmenu maar meer sharing platters. Al eet ik alles eigenlijk wel. Ik ben wat huiverig voor beenmerg maar ik kan me niet voorstellen dat dat een gegronde angst is dus ik wil dat gewoon eten als het op tafel komt.
Thanks @:Yinny![]()
![]()
Ik zit dan op Texel dus helaas voor mij….quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Hier ben ik eindelijk. Er speelt hier een en ander. Dat zorgt er ook gelijk voor dat ik minimaal tot en met half januari aan huis gebonden ben dus dat is top.
Jullie kunnen bijvoorbeeld op 14 januari gaan zonder mij (Isa heeft ook afgezegd btw) of op 18 februari met mij. Ik heb natuurlijk een voorkeur voor 18 februari maar ik snap ook dat jullie zo snel mogelijk willen. 18 Februari is dus de datum waarop de meeste mensen kunnenmaar het is ook heel ver weg
Ik ben sinds kort vegetariërquote:Op zondag 27 november 2022 08:00 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ik doe het wel!
Als ik goed tel is het voor 14 man (gezien J. ook meegaat), die alles willen eten?
Is er een beperking qua budget?
Dan moeten we gewoon nog een meet organiseren...quote:Op zondag 27 november 2022 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit dan op Texel dus helaas voor mij….
Dit inderdaad, ik ga gewoon op de fiets dus tijd maakt niks uit hierquote:Op maandag 28 november 2022 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het tijdstip maakt voor mij niet zoveel uit, Rotterdam is om de hoek.
Is dit het goede lijstje? Ik zie op de 18e anndb er niet meer bijstaan…quote:Op maandag 28 november 2022 06:44 schreef mascara-klodder het volgende:
7 januari: Leintjeuh, LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe?
14 januari: Isabeau, LS, MadMaster, Barreltje, (golfer en Blues als dit 'm wordt verzetten wij een afspraak), Cat vanaf 18.00 uur, kaatje, fietsie, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe? , MK
21 januari: LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe
28 januari: LS, Cat, MadMaster, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe
4 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe
11 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje?, fietsie, pdehoog ,borisz, Yinny, z80,Memento-Mori, moemoe
18 februari: LS, Cat, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, (fietsie??), borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori, moemoe, MK
Kunnen we daarna ook wel de kroeg inquote:Op maandag 28 november 2022 06:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik ga gewoon op de fiets dus tijd maakt niks uit hierTevens joe @ hele kaart want ik eet alles
Ik dacht dat ik het goede lijstje had gepakt maar copy/paste doet raar bij mij. Ik verwijder mijn post wel even om meer verwarring te voorkomenquote:Op maandag 28 november 2022 07:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dit het goede lijstje? Ik zie op de 18e anndb er niet meer bijstaan…
En als ik het goed heb is inmiddels 18 februari geprikt dus knippenplakken is sowieso niet meer nodig.
Yesss.quote:Op maandag 28 november 2022 07:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kunnen we daarna ook wel de kroeg in
Liever bij minilot maar als het moet slaap ik ook wel in de kroeg denk ik.quote:
quote:Op maandag 28 november 2022 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Liever bij minilot maar als het moet slaap ik ook wel in de kroeg denk ik.
Klinkt tof, maar het is wel anderhalf uur fietsen naar huis en ik kan nog geen tien meter met iemand achteropquote:Op maandag 28 november 2022 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Liever bij minilot maar als het moet slaap ik ook wel in de kroeg denk ik.
Anderhalf uur fietsen met iemand achterop is voor niemand een goed idee.quote:Op maandag 28 november 2022 11:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar het is wel anderhalf uur fietsen naar huis en ik kan nog geen tien meter met iemand achteropDat en kleuter thuis die steevast in het Grote Bed komt slapen als één van de ouders van huis is. Geen chill logeeradres voor postmeetvunzigheden dus - het ligt aan mij, niet aan
![]()
jou
![]()
Dan nemen jullie samen een vunzig hotelletje?quote:Op maandag 28 november 2022 11:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar het is wel anderhalf uur fietsen naar huis en ik kan nog geen tien meter met iemand achteropDat en kleuter thuis die steevast in het Grote Bed komt slapen als één van de ouders van huis is. Geen chill logeeradres voor postmeetvunzigheden dus - het ligt aan mij, niet aan
![]()
jou
![]()
Dat klinkt echt een duizendvoud te decadent voor hoe @Lonaa en ik gewoonlijk rollen!quote:Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan nemen jullie samen een vunzig hotelletje?
Je bent terug of je bent het niet hè
Dat hoeft niet, ik zie ook een Shurgard in de buurt. Samen in een hokquote:Op maandag 28 november 2022 13:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt echt een duizendvoud te decadent voor hoe @:Lonaa en ik gewoonlijk rollen!Als ik het me goed herinner althans, want ik ben pas net terug na lang weg..
We slapen wel in een steegje
Reserveer je die meteen mee? Doe er maar drie.quote:Op maandag 28 november 2022 14:09 schreef Yinny het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik zie ook een Shurgard in de buurt. Samen in een hok
Ik ben nog steeds vrij makkelijk in dit soort dingen.quote:Op maandag 28 november 2022 13:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt echt een duizendvoud te decadent voor hoe @:Lonaa en ik gewoonlijk rollen!Als ik het me goed herinner althans, want ik ben pas net terug na lang weg..
We slapen wel in een steegje
Er valt de 18e genoeg vlees te kluiven bij Black Smoke, dus daar moet je het maar mee doen...quote:Op maandag 28 november 2022 14:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vrij makkelijk in dit soort dingen.
quote:Op maandag 28 november 2022 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er valt de 18e genoeg vlees te kluiven bij Black Smoke, dus daar moet je het maar mee doen...
Ik tel pas 14 namen in het overzichtje voor de 18e.quote:Op maandag 28 november 2022 09:45 schreef Yinny het volgende:
Goed, ik ga zo reserveren voor 22 personen om 17 uur op zaterdag 18 februari. Met verzoek om alles van de kaart op tafel te zetten!
Klopt. Het overzichtslijstje is niet kloppend meer. Daar kwamen later nog wat aanmeldingen bij.quote:Op maandag 28 november 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik tel pas 14 namen in het overzichtje voor de 18e.
Ik dacht dat er meer animo was…
yup!ik ga mee!quote:
quote:
Je staat erbij!quote:Op woensdag 30 november 2022 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik onder voorbehoud ook nog bij de lijst?
Natuurlijk adviseren ze het meest dure menu. Ik denk dat er met wat onderhandelen wellicht wat goedkopere alternatieven zijn waarbij we toch zoveel mogelijk kunnen proeven en proberen?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:11 schreef Yinny het volgende:
Mail terug gehad:
Hi Yinny,
Ik heb de reservering aangemaakt van 17:00 tot 20:00 uur! Uiteraard zijn jullie na 20:00 uur van harte welkom in onze bar/lounge.
Er is een bevestiging gestuurd per mail vanuit ons reserveringssysteem.
Voor grotere gezelschappen werken wij met groeps menu's.(zie bijlage)
Aangezien je het leuk vind om van alles wat te proberen zou ik willen adviseren om het BBQ-Overload menu te combineren met wat van onze big cuts, dit zijn grotere steaks zoals bijv. een Tomahawk.
Op die manier hebben jullie zowel gerechten bereid in de smoker als van de grill, uiteraard is het ook mogelijk om i.p.v. de nacho's een ander voorgerecht te kiezen of te combineren.
Ik hoor graag van je of jullie dit een leuk idee vinden.
https://blacksmoke.nl/wp-(...)-20-Groepsmenus-.pdf
Ftfyquote:Op woensdag 30 november 2022 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat er met wat onderhandelen wellicht contante betaling wat goedkopere alternatieven zijn waarbij we toch zoveel mogelijk kunnen proeven en proberen?
Nee, ik doe niet meer aan contant betalen en het slaat nergens op om daar dan korting voor te vragen.quote:
En wij op hem 😉quote:Op woensdag 30 november 2022 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn meneer gaat zeker mee. Hij is dol op mijn internetgekkies.
Ik had je er al bijgezet.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Als lurker extraordinaire meld ik me bij dezen nog aan voor hetBlack Smoke
feest
![]()
als het kan. En mag
Goed idee.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:45 schreef Yinny het volgende:
Gezien het grote aantal wat kleinere eters, is het een idee om bijv. 10x de bbq bonanza als hoofdgerecht te bestellen en wat meer side orders of andere dingen erbij? En dan bijv. alle voorgerechten 2x (dat zijn er dan 12) om te delen?
Zo zijn de kosten lager...en waarschijnlijker dat alles opgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |