Klopt. Ik ga er vanuit dat Musk op een gegeven moment een hele rits nieuwe mensen aan zal moeten nemen. Maar dat alles op instorten staat bij Twitter is op dit moment geen bewijs voor, hysterische twitterverslaafden ten spijt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken meer dan genoeg systemen die zich eigenlijk in constante staat van bijna-catastrofaal-falen bevinden omdat men al jaren weigert structureel te investeren. Die systemen draaien vaak gewoon door, maar innovatie en doorontwikkeling kun je verder wel vergeten en de kosten stijgen ook disproportioneel omdat de enige oplossing om capaciteitsproblemen het hoofd te bieden veelal gewoon domweg meer ijzer is (en meer mensen om dat ijzer te onderhouden).
Gisteren had ik nog de pop-up, nu getest en kan zonder ingelogd te zijn scrollen. Probeer het nog eens?quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker gelezen maar ik krijg nog steeds die pop-up. En ik verrek het om een account aan te maken.
Ja leuk is dat, een platform opzetten met de expliciete bedoeling om alleen korte berichtjes te verzenden. Dat wordt dan omzeilt met afbeeldingen van alleen tekst, en nu moet daar weer allerlei onzin voor uitgevonden worden om dat 'accessible' te makenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit zelf een beetje in de toegankelijkheidssector en de schok is aardig groot dat Twitter het hele accessibility-team eruit heeft gegooid, ja. Terwijl ze juist zo goed bezig waren, door o.a. aan te dringen op alt-teksten bij afbeeldingen enzo.
De pop-up is er nog steeds.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Gisteren had ik nog de pop-up, nu getest en kan zonder ingelogd te zijn scrollen. Probeer het nog eens?
Apart, net een hele lijst kunnen doorlezen, nu ook weer de pop-up. Dooie mus maar weer begraven.quote:
In het voorjaar gaf iemand, een genie naar het schijnt, nog door dat hij allerlei extra functies ging inbouwen zodra hij het gekocht had.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, een platform opzetten met de expliciete bedoeling om alleen korte berichtjes te verzenden. Dat wordt dan omzeilt met afbeeldingen van alleen tekst, en nu moet daar weer allerlei onzin voor uitgevonden worden om dat 'accessible' te maken
Hij had het er twee weken geleden nog over.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
In het voorjaar gaf iemand, een genie naar het schijnt, nog door dat hij allerlei extra functies ging inbouwen zodra hij het gekocht had.
Goed opgemerkt. Ik geef je in principe gelijk in dat Elon ook van eenzelfde berg aan het glijden is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Allemaal viavia ja maar sommigen zien alles als waarheid hier en posten elke scheet, het lijkt wel een Trump topic.
Nee hoor, hij heeft een vinkje en 300k likes. Gaat helemaal viral. Dat is toch het belangrijkste?quote:
Een grap die Elon blijkbaar wel kan hebben.quote:
Daarmee wordt de verhouding tussen het aantal replies, likes en retweets bedoeld. Wanneer iemand een hoop likes of retweets krijgt, vinden mensen het leuk of belangrijk. Maar wanneer een tweet vooral reacties krijgt, zijn mensen waarschijnlijk ergens boos om.quote:
Blijft ook grappig om al die Tesla-fanboys een beetje in paniek te zienquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:45 schreef Montov het volgende:
Heerlijk die drama. Heerlijk hoe Twitter kapot wordt gemaakt. Heerlijk hoe duidelijk wordt voor flapdrol Musk is.
Ah.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarmee wordt de verhouding tussen het aantal replies, likes en retweets bedoeld. Wanneer iemand een hoop likes of retweets krijgt, vinden mensen het leuk of belangrijk. Maar wanneer een tweet vooral reacties krijgt, zijn mensen waarschijnlijk ergens boos om.
Dit is statistisch gezien het grote probleem. Je kunt twitter wel met 20% van het personeel draaien, echter als je dwang gaat inzetten is het juist de 20% die dit kan als eerste weg, dit zijn namelijk de personeelsleden die echt wat kunnen en makkelijk ergens anders aan de slag komen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja iedereen die andere opties heeft is nu heel efficiënt weggejaagd.
Dat levert weinig geld op en kost veel geld en is dus niet interessant.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:44 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Dit had ik me bijv nog nooit gerealiseerd.
[ twitter ]
En waarom dit zo belangrijk is:
https://www.adweek.com/so(...)tter-is-in-jeopardy/
Je had verwacht dat het technisch meteen in zou storten?quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou Twitter heeft 50% minder personeel en draait nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |