quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Shots firedquote:
Niet om de wensenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze zijn zo te zien op uiterlijk gematcht
Afgevinkt.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:32 schreef alpeko het volgende:
Mods, ik wil melding maken van een topic kaap
Wat u wilt dat u niet geschied, doe dat ook een ander niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:32 schreef alpeko het volgende:
Mods, ik wil melding maken van een topic kaap
Ik heb nog nooit gekaapt….oke 1x van Lenny maar dat was terechfquote:Op donderdag 17 november 2022 19:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Wat u wilt dat u niet geschied, doe dat ook een ander niet.
Onze apothekervriendquote:Op donderdag 17 november 2022 19:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gekaapt….oke 1x van Lenny maar dat was terechf
'ik heb al veel meegemaakt'quote:Op donderdag 17 november 2022 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
Ah een echte break up, 21 jaar en praten alsof ze al 100 jaar is
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Niet forceren
Ach soms is er iets extra’s nodig @:Rickocum
Extra appje als iemand geen reactie geeft.quote:
En daarna zeker zeggen dat er wel een vriendschappelijke klik is en verder niets. Lekker amicaal ja. "Ik zoek een maatje, geen seks"quote:Op donderdag 17 november 2022 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
amicaal, wat is er mis met vriendelijk en sociaal?
Dikke clash. Zomer vs winter. Doe mij maar een surfleraar.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:36 schreef Fosive het volgende:
Dit lijkt me wel iets voor @:Pisces29
ik ben er in de buurt opgegroeid, waarom kan hij niet zeggen waar hij gewoond heeft.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ken je Gorinchem
Nee joh hoe kom je erbij
Red Bull,quote:
Gorrrkhumquote:Op donderdag 17 november 2022 19:40 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die Gorkum zeggen.
Daar is wel tekort aan.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Eigen bedrijf, misschien kan ze iets doen met coaching.
testquote:Op donderdag 17 november 2022 19:39 schreef Fosive het volgende:
Waarom is die knop rechtsonderin verdwenen om meerdere quote/like-alerts in 1x weg te klikken? @:Coco
Dan doen ze pas na een burnoutquote:Op donderdag 17 november 2022 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Eigen bedrijf, misschien kan ze iets doen met coaching.
Dan kent niemand het. Komt ie met Spijk of Arkel. Of Schelluinen.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ben er in de buurt opgegroeid, waarom kan hij niet zeggen waar hij gewoond heeft.
Je browservenster zit gewoon niet goed.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:39 schreef Fosive het volgende:
Waarom is die knop rechtsonderin verdwenen om meerdere quote/like-alerts in 1x weg te klikken? @:Coco
Hoi ik kom uit Arkel, dat licht bij Gorinchemquote:Op donderdag 17 november 2022 19:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan kent niemand het. Komt ie met Spijk of Arkel. Of Schelluinen.
En ben ligt getintquote:Op donderdag 17 november 2022 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hoi ik kom uit Arkel, dat licht bij Gorinchem
Gelukkig is hij niet gesloten en is het geen burgerlijk dingquote:
Ik las weer iets andersquote:
Geen opvoeding meer tegenwoordigquote:Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
Zo'n kind dat thuis alles mag bepalen wat er gebeurt en jij hebt maar te accepteren.... leuk.
Ze zoekt tegengasquote:Op donderdag 17 november 2022 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind haar niet als een warm gezellig persoon overkomen. Hopelijk kan Koen daar wat aan doen.
Ze is in ieder geen gemakkelijk type, zoals ze zelf al zei , en dat straalt ze ook compleet uit.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
Ze vind het niks, ga maar weer naar huis Coen. ze zoekt Johnny Depp op een wit paard.
Bij 1 bericht is het er niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:45 schreef Fosive het volgende:
Oh nu is hij weer terug @:Coco
Raar allemaal
Verveeld muiltje. Kan niet verkopen dat ze het niks vindt.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ze is in ieder geen gemakkelijk type, zoals ze zelf al zei , en dat straalt ze ook compleet uit.
man man man, kansloos.quote:
Als ik jou was riep ik nu get a roomquote:
Ik zie d'r wel in een latexpak met een zweep…quote:Op donderdag 17 november 2022 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ze is in ieder geen gemakkelijk type, zoals ze zelf al zei , en dat straalt ze ook compleet uit.
Nou je het zegt....verrek.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie d'r wel in een latexpak met een zweep…
Niks ‘heel erg’ is leuk imoquote:Op donderdag 17 november 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:
Heel erg zelfverzekerd is niet echt aantrekkelijk
Maar als je niks samen kunt doen heb je gewoon geen raakvlakken. Einde oefening.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Als die persoon leuk genoeg is dan wil je ook wel eens dingen doen die je zelf niet super vindt, of wellicht ontdek je wat nieuws. Mensen zoeken een plaatje in hun hoofd op alle vlakken blijkbaar.
Vind ik wel liever klinken dan “je exxxxx”quote:
Ze kenden elkaar net en dan 0 dingen samen kunnen doen lijkt me schromelijk overdreven.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je niks samen kunt doen heb je gewoon geen raakvlakken. Einde oefening.
Ik kan sowieso al één ding bedenkenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je niks samen kunt doen heb je gewoon geen raakvlakken. Einde oefening.
Oh ik hoorde alleen z’n verhaal over z’n oude relatie, als ik het tenminste goed gehoord heb.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze kenden elkaar net en dan 0 dingen samen kunnen doen lijkt me schromelijk overdreven.
Je hoeft @Coco niet zo te stangenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al één ding bedenken
Sowquote:Op donderdag 17 november 2022 19:52 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb haar al eens op tlc gezien, my 6lbs life
Zit inmiddels in de ladequote:Op donderdag 17 november 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Getrouwd en toen kwam die kast deur
Nerveusquote:Op donderdag 17 november 2022 19:54 schreef Poefbank het volgende:
Hij praat/kijkt alsof er een boertje bij hem vastzit
We doen ons bestquote:
Hardlopers zijn meestal refo'squote:Op donderdag 17 november 2022 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Oh het zijn Gristenen. Hij had al zon gereformeerd EO hoofd.
Open persoon, dat zijn wequote:
Nou, zijn haar zit blijkbaar wel leuk.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Veel te spontaan en ongelofelijk ver uit zijn league qua looks.
Komt door je XXXquote:
Kapsalon = Rotterdamquote:
Dit denkquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef Rickocum het volgende:
Verschrikkelijk. Hoe kan je in een bio winkel werken als je zelf niet eens biologisch congruent bent?
Stofzuiger er bij en break free…quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Ik voel me huisvrouw uit de jaren 60
Nou nou nouquote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef Rickocum het volgende:
Verschrikkelijk. Hoe kan je in een bio winkel werken als je zelf niet eens biologisch congruent bent?
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef Centenbak het volgende:
Wat een ontiegelijk goor man/wijf
Nee zo doen we dat nietquote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef Centenbak het volgende:
Wat een ontiegelijk goor man/wijf
quote:
Ik zou zelf wegrennen want grote kans dat ze dan minderjarig is.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:01 schreef XSbig het volgende:
Als mijn date zou zeggen dat ze tiktok filmpjes maakt, zou ik per direct opsodemieteren.
Ik zou inderdaad ook opstaan en bedanken. Arriverdeciquote:Op donderdag 17 november 2022 20:01 schreef XSbig het volgende:
Als mijn date zou zeggen dat ze tiktok filmpjes maakt, zou ik per direct opsodemieteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |