Wat fijn om te horen dat zijn ontsteking voorbij is, en dan ook nog bij de eigen tandarts en zonder trauma's!quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die is over, thank god, de kies in kwestie is uiteindelijk getrokken door zijn eigen tandarts d.m.v. een shotje dormicum. Daar werd ie dan weer rete agressief en boos van (t leek wel een dier.. )
maar gelukkig is het ze wel gelukt om iig die kies eruit te halen. Dus geen team hamster hier meer
en, hij is alles rond die ingreep vergeten thnx to de dormicum
Vriendinnetje van mijn dochter had met 4 al een paar tanden eruit. Zelf is nu pas net begonnen met wisselen, ze is 7. Dus het verschilt nogalquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:34 schreef rena het volgende:
Van die mijlpalen waarvan je niet dacht het als mijlpaal te zien; mijn schoonmoeder appt net dat C thuiskwam met haar tandje er uit. Ze had van de week al eens gezegd dat haar tand zeer deed maar ik nam het niet zo serieusDe appel op school hielp bij het verwijderen
Maar ik dacht wel dat het redelijk vroeg is, ze is in december pas 5 geworden?
T. was redelijk op tijd met zijn tanden, maar heeft nog geen tand gewisseld (hij wordt in maart 6). Dus dat vraag ik me af.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Nolita het volgende:
Zou het tempo van krijgen van de melktanden een voorspeller zijn? Kleuter had pas laat haar melkgebit compleet, en 1 voorste snijtand pas met 2,5..peuter had het melkgebit met 2 al compleet. Ik verwacht dan ook dat wisselen bij kleuter nog wel even op zich laat wachten.
C had vlot haar melktanden, dus ergens verbaasd het me niet dat ze nu haar eerste tand al gaat wisselen. Maar geen idee of dat een indicatie is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Nolita het volgende:
Zou het tempo van krijgen van de melktanden een voorspeller zijn? Kleuter had pas laat haar melkgebit compleet, en 1 voorste snijtand pas met 2,5..peuter had het melkgebit met 2 al compleet. Ik verwacht dan ook dat wisselen bij kleuter nog wel even op zich laat wachten.
Ik heb net meer dan 10 dagen de griep gehad. Wist ook echt niet wat me overkwam. Er heerst echt een horrorgriep nu. Iedereen om me heen die het heeft zegt hetzelfde. Hopelijk valt het mee, beterschap!quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:09 schreef eponine het volgende:
Kleuter hier is ziek. Afgelopen vrijdag haalde ik hem als een dood vogeltje uit school en eigenlijk is het niet veel verbeterd sinds toen. Af en aan koorts, weinig eten, wisselend drinken. Vanochtend toch maar even de huisarts gebeld en ze wil hem vanmiddag even zien.
Kind weet niet wat hem overkomt, hij is nog nooit zo lang zo ziek geweest
Ik begreep zoiets ja, ongeveer de helft van de school zit ziek thuis… vreselijk! Fijn dat jij weer opgeknapt bent. Ik hoop dat het mij/de rest van het gezin bespaard blijft maar aan mijn spierpijn en keelpijn nu te voelen vrees ik het ergstequote:Op woensdag 15 februari 2023 10:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb net meer dan 10 dagen de griep gehad. Wist ook echt niet wat me overkwam. Er heerst echt een horrorgriep nu. Iedereen om me heen die het heeft zegt hetzelfde. Hopelijk valt het mee, beterschap!
onze tandarts zei laatst dat het gemiddeld rond het zesde jaar begintquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:38 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
T. was redelijk op tijd met zijn tanden, maar heeft nog geen tand gewisseld (hij wordt in maart 6). Dus dat vraag ik me af.
Nee, ik kan goed met de moeder opschieten en zij weet ook wel dat ik dat nog niet wil. Maar ik vind de vader een beetje 'zo zo' en heb zo'n vermoeden dat hij met mooi weer straks gewoon toegeeft. Gisteren was het vriendinnetje bij ons te spelen en ze had het er toen al de hele tijd over dat ze onze dochter de speeltuin wil laten zien enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:50 schreef Lemijn het volgende:
Jacob mocht dat 1x om te oefenen, walkie talkie mee. Hij vond het zelf niet fijn dus we hebben het niet meer gedaan. Hij is een kind dat zich behoorlijk goed aan regels houdt. En het was vanaf mijn eigen huis, dus ik wist precies hoe lang en waar en zo.
Heb je aarzeling om dit te bespreken met die ouders? Al vinden zij het overbezorgd, dat maakt toch niet uit? Je mag gewoon staan voor je eigen grenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |