Ik woon bij Nolita in de omgeving en de zwemverenigingen hier bieden geen zwemles. Heb er al uitgebreid naar gekeken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:45 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn kinderen zwemmen via de zwemvereniging, daar hebben ze vrijwilligers genoeg lijkt het, wellicht is dat een optie Nolita? Is vaak ook een stuk goedkoper. Voor de reguliere zwemles hangen hier ook al een jaar briefjes dat ze personeel zoeken. Als ze al ver is zou ik overigens gewoon afwachten. A duurt vaak lang, B en C komen daar snel achteraan en ook niet iedereen gaat door, daardoor zijn die groepjes vaak ook kleiner en dan zou dit probleem niet echt meer moeten spelen. En ik zou wel even navragen of ze de instroom van nieuwe kinderen nu ook even pauzeren tot dit opgelost is.
Lastig, van die tegenstrijdige wensen Schanu. Ik zou dan proberen vooral speeldates bij een ander te regelen ipv bij jou. Maar wel fijn dat ze uitgenodigd is voor twee feestjes in een weekend, dan ligt ze sociaal iig wel goed in de groep! En alvast sterkte voor daarna.
Ik probeer mijn meiden wat mondiger te maken. Ze laten een beetje over zich heen lopen door hun beste vriendinnetje, die alles bepaalt. Dat één een elastiekje uit haar haar haalt, omdat ze anders niet meer mee mag spelen van dat meisje. En tig keer om snoep vragen terwijl ze dondersgoed weten dat ze dan juist niets meer krijgen. Het vriendinnetje is an sich een lief meisje, maar ik wil mijn meiden leren dat ze zich niet zo voor het karretje moeten laten spannen, maar dat is nog best lastig zonder dat meisje een beetje zwart te maken, want dat is ook niet de bedoeling.
Ja, heel verrassend hier! Contact opgenomen met diegene die mij nog zwemles heeft gegeven en daar was net een klas afgezwommen, dus gaat net weer een nieuwe groep beginnen. Hele goede timing zeg maar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:34 schreef TolstoiFan het volgende:
Wow, dat is snel, NJ!
Simon start volgende week. Hij heeft er ontzettend veel zin in
Jep, voor reguliere zwemles. Net even gekeken maar voor kleine groepen houden ze dezelfde prijzen aan, alleen de wachtlijsten zijn langer. En privé zwemles kost ¤57,25 per les.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:28 schreef SQ het volgende:
Da's inderdaad stevig aan de prijsvoor reguliere zwemles?
Ik betaal dat hier ongeveer voor het plusklasje. 45 minuten per week in een groepje van 4 kinderen. 20 euro per les. Reguliere zwemles is 10 euro per les.
Zo jammer dat die voordelen zo heel kort duren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:15 schreef FlyingFish het volgende:
Wij betalen ¤34,50 per maand, voor wekelijkse lessen van 35 minuten. Voor zoon betaal ik nog ¤30,50, de prijzen zijn flink gestegen de afgelopen twee jaar bij ons. Ze zaten in een klasje van 3 (met twee leraren), nu in het 2e badje in een klasje van 4.
Een handige tip voor iedereen: neem een schuurspons mee onder de douche. Blijkbaar vinden kleuters het heel leuk om de hele douche te poetsen tijdens het douchen, en dan vooral het onderste deel van de douche! Het leverde hier ruzie op over wie welk deel mocht poetsen(overigens willen ze ook allemaal de tafel dekken of afruimen. Langzaam komen ook eindelijk de voordelen van kinderen tevoorschijn
)
die is over, thank godquote:Op zondag 29 januari 2023 21:21 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Littledrummergirl, hoe gaat het met je kleuter en de ontsteking in zijn mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |