Nee joh, hoe ouder ik word hoe meer schijt ik heb aan dingenquote:
Kijk dats de spiritquote:Op donderdag 17 november 2022 11:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee joh, hoe ouder ik word hoe meer schijt ik heb aan dingen
Maar laten we dat eerst maar eens zien te halen, want helaas is niet iedereen dat gegevenquote:
Sterkte dan nog met de laatste loodjesquote:Op donderdag 17 november 2022 11:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar laten we dat eerst maar eens zien te halen, want helaas is niet iedereen dat gegeven
Werkdag duurt tot 5 hoorquote:Op donderdag 17 november 2022 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte dan nog met de laatste loodjes
Gezellig is dat altijd.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik word morgen 59...
Ga ik nog wat leuks doen? ......
[ afbeelding ]
Ja, aardappels schillen
Mijn gyazo is kapoetquote:
Ja, daar maak ik altijd een afbeelding mee, maar hij pakt hem niet zo te zien. Nu 4 x geprobeerd. dan maar geen plaatjequote:
Ken ik niet. Zal eens kijken.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik altijd een afbeelding mee, maar hij pakt hem niet zo te zien. Nu 4 x geprobeerd. dan maar geen plaatje
Oh... nou ja, erg boeiend was het ook niet. 4 zakken aardappels en 16 zakjes zuurkoolquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 11:05 schreef chufi het volgende:
Omdat Oma het niet lukt..
[ afbeelding ]
Ja nu zie ik het ook .. had al een plaatje in de OP gedaanquote:Op donderdag 17 november 2022 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh... nou ja, erg boeiend was het ook niet. 4 zakken aardappels en 16 zakjes zuurkool![]()
Maar als ik nu naar boven scrol staat hij er wel.
Ik had het darttoernooi na de meet moeten doen... hadden jullie allemaal een mesje gekregenquote:
Jeetjequote:Op donderdag 17 november 2022 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh... nou ja, erg boeiend was het ook niet. 4 zakken aardappels en 16 zakjes zuurkool![]()
Maar als ik nu naar boven scrol staat hij er wel.
Zaterdag darttoernooi (16 mensen) en voor de mensen aan de bar een borrelhap.quote:
Nee, ik maak morgenochtend 1 pan zuurkool 1 pan puree, dan mixen, afkoelen en koelkast.quote:
Nou mijn gasstel wordt wat brak (mis 2 pitten van de 5) en mijn keuken is al 20 jaar oud. In 2024 komt er een nieuwe. Met inductie en de hele mikmak. Volgend jaar eerst eens op vakantie weer.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
in de gaarkeuken van Oma Nijn vast wel
Showin out.quote:
Ah. Oké.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik maak morgenochtend 1 pan zuurkool 1 pan puree, dan mixen, afkoelen en koelkast.
Zaterdagochtend hetzelfde en dan heb ik 15 kilo ongeveer.
Als je tussentijds nog nieuwe pannen nodig hebt .. koop ze wel inductiebestandquote:Op donderdag 17 november 2022 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou mijn gasstel wordt wat brak (mis 2 pitten van de 5) en mijn keuken is al 20 jaar oud. In 2024 komt er een nieuwe. Met inductie en de hele mikmak. Volgend jaar eerst eens op vakantie weer.
Al mijn (gas) pannen doen het op inductie, oh nee ééntje niet mijn asperges pan.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je tussentijds nog nieuwe pannen nodig hebt .. koop ze wel inductiebestand![]()
Alhoewel het wel te omzeilen is ..
Ik heb wel wat dingetjes die het niet doen, maar daar heb je een adapter voorquote:Op donderdag 17 november 2022 12:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Al mijn (gas) pannen doen het op inductie, oh nee ééntje niet mijn asperges pan.
Moet magnetisch zijn idd.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je tussentijds nog nieuwe pannen nodig hebt .. koop ze wel inductiebestand![]()
Klopt en dan kan dit ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best naar jaquote:
Goede bekomst.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:06 schreef chufi het volgende:
Net lekker gelunched met 2 warme puntjes bockworst
Klinkt goed jaquote:Op donderdag 17 november 2022 13:06 schreef chufi het volgende:
Net lekker gelunched met 2 warme puntjes bockworst
Ze zijn bij geen van de rechtszittingen aanwezig geweestquote:
leven ze überhaupt nog wel ?quote:Op donderdag 17 november 2022 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn bij geen van de rechtszittingen aanwezig geweest
Pacifistisch katjequote:
Het plan is om werkelijk alles nieuw te kopenquote:Op donderdag 17 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Koperen pannen,toe maar.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het plan is om werkelijk alles nieuw te kopen![]()
Ik wil koperen pannen en eigenlijk een zwarte keuken.![]()
Maar opa met die kalkzooi altijd![]()
Ja dan moet je hem buiten eerst af laten douchenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Buitendouche aan de straatkantquote:Op donderdag 17 november 2022 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan moet je hem buiten eerst af laten douchen
Sexyquote:Op donderdag 17 november 2022 15:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Buitendouche aan de straatkant
quote:
Ik ga niet met electra kutten.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingetjes die het niet doen, maar daar heb je een adapter voor
Bijna.quote:
Je ziet alles op zwart.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Insgelijks.quote:
Maar wel klappen?quote:Op donderdag 17 november 2022 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in mn fauteuilis zitten
En het was koud brrquote:Op donderdag 17 november 2022 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is goed donker idd. En nog steeds regen.
Het is 20 hier.quote:
De gasprijs ook gelijk omhoog.quote:
Logischerwijsquote:Op donderdag 17 november 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De gasprijs ook gelijk omhoog.
Buiten de helft.quote:
Ik vind het wel lekker ik slaap beter in de kouquote:Op donderdag 17 november 2022 17:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Twee dagen en twee nachten -2/-6
Ik ook met de warmte wel..quote:Op donderdag 17 november 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker ik slaap beter in de kou
Lekker het raam open.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker ik slaap beter in de kou
Over het weer zeiken heeft niet veel zin toch?quote:
Ja de regen horenquote:
Regen geen watervalquote:
Nah veranderd weer idd niet vanquote:Op donderdag 17 november 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Over het weer zeiken heeft niet veel zin toch?
Klimaatverandering.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nah veranderd weer idd niet van
was het maar zo...quote:Op donderdag 17 november 2022 17:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik hou er wel van. Dat wisselende Ik zou niet kunnen waar het altijd zonnig is.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niks nee.. als hele jaar warm is ben op den duur ook wel klaar meequote:Op donderdag 17 november 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou er wel van. Dat wisselende Ik zou niet kunnen waar het altijd zonnig is.
Een vette regenbui maakt me happyquote:Op donderdag 17 november 2022 17:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niks nee.. als hele jaar warm is ben op den duur ook wel klaar mee
Als ik er niet door hoefquote:Op donderdag 17 november 2022 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vette regenbui maakt me happy
Ik hou ervanquote:
Geen drinkwater en wat te snuiven als lucht.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Over tig jaar geen winter meer
Watertekort zou wel een ramp zijn..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen drinkwater en wat te snuiven als lucht.
Uhh..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Water te kort zou wel een ramp zijn..
Dat maken wij niet meer meequote:Op donderdag 17 november 2022 18:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Over tig jaar geen winter meer
Nee gelukkig nietquote:
Klopt. Vorig jaar heeft hij nieuw toilet gemaakt. Zwarte pot en accessoires en Portugese tegels mosgroen/zwart/wit.quote:
Gevolgen zoetwatertekortquote:
Nou ja poets je wat vakerquote:Op donderdag 17 november 2022 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar heeft hij nieuw toilet gemaakt. Zwarte pot en accessoires en Portugese tegels mosgroen/zwart/wit.
Prachtig....maar
Dan neem ik wel bier .. deden ze vroeger ookquote:Op donderdag 17 november 2022 18:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Watertekort zou wel een ramp zijn..
Er zijn 2 dingen wat ik haat....koken en poetsenquote:
Vroeger waren ze ook heel vaak dronken..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan neem ik wel bier .. deden ze vroeger ook
Het is nu al een probleem. Er zitten wat bedrijven aan de A7 (googel) die meren en water leeg trekken. Het moet cool he?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gevolgen zoetwatertekort
Zoetwatertekort kan de volgende problemen veroorzaken:
Drinkwaterbedrijven kunnen niet genoeg water winnen dat geschikt is om drinkwater van te maken.
Veendijken kunnen barsten of scheuren door uitdroging waardoor ze geen veiligheid meer kunnen bieden tegen hoog water.
Bier had vroeger geen alcohol. Dat werd gedronken omdat water smerig wasquote:Op donderdag 17 november 2022 18:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vroeger waren ze ook heel vaak dronken..
Ohquote:Op donderdag 17 november 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Bier had vroeger geen alcohol. Dat werd gedronken omdat water smerig was
Ja de poep en pisquote:
Had vroeger ook alcohol.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Bier had vroeger geen alcohol. Dat werd gedronken omdat water smerig was
Ik vind dat soms wel leuk, geschiedenis. Mensen stonken een uur in de windquote:
Ja maar heel laag.quote:
Hygiëne was er niet neequote:Op donderdag 17 november 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soms wel leuk, geschiedenis. Mensen stonken een uur in de wind
Ja voor de rijken, een bad. Maar ook die scheten op straatquote:
Nee bier was drinkbaar, water nietquote:
Daarom als water niet meer drinkbaar is ... ga ik meer aan het bierquote:Op donderdag 17 november 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bier was drinkbaar, water niet
Ja fuck waterquote:Op donderdag 17 november 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom als water niet meer drinkbaar is ... ga ik meer aan het bier
Ja dan is er ook geen bier meerquote:
Grapjasquote:
Die lijkt me leukquote:Op donderdag 17 november 2022 18:29 schreef Loveable het volgende:
Ik kijk nu deze serie..
https://www.moviemeter.nl(...)zien-op-netflix-7287
Ga er vanavond mee verder, heb maar een klein stukje gekeken netquote:
Je kan ook zo'n waterontharder/ontkalker plaatsen, geen last van kalk meerquote:Op donderdag 17 november 2022 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zijn 2 dingen wat ik haat....koken en poetsen
Niet spoileren ik mag voorlopig nog even niet kijken. Vanaf december/januari heb ik nog wat in te halen.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ga er vanavond mee verder, heb maar een klein stukje gekeken net
Waarom mag je niet kijken dan?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet spoileren ik mag voorlopig nog even niet kijken. Vanaf december/januari heb ik nog wat in te halen.
Maar na Dark is deze volgens mij wel gaaf, have fun!
Even andere belangrijke prioriteiten. Daarom ben ik ook Fok wat minder vaak aan het bezoekenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waarom mag je niet kijken dan?
En ik spoiler nooit haha
Ah ok.. met je werk?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Even andere belangrijke prioriteiten. Daarom ben ik ook Fok wat minder vaak aan het bezoeken
onder anderequote:
Ja, klopt. Maar die zijn ook niet zaligmakend en met een man die een eigen onderhoudsbedrijf heeft is het niet handig, maar zoo mooi. Dilemma, dilemmaquote:Op donderdag 17 november 2022 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n waterontharder/ontkalker plaatsen, geen last van kalk meer
nee, zondag ben ik jarig, rum stond op de lijstquote:Op donderdag 17 november 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
Morgen is de slijterij vast wel weer geopend
Ja maar wat moet je van nu tot zondag zonder rum ?quote:Op donderdag 17 november 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, zondag ben ik jarig, rum stond op de lijst
Waarom sla jij het niet per doos in? Dan kom je niet zo snel tekortquote:
Vattenquote:Op donderdag 17 november 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom sla jij het niet per doos in? Dan kom je niet zo snel tekort
Groot vat nemen dan, kan je erin zwemmenquote:Op donderdag 17 november 2022 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen sterke drank gelukkig
dan vermeng je het met colaquote:Op donderdag 17 november 2022 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen sterke drank gelukkig
Ik houd het bij pilsquote:Op donderdag 17 november 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groot vat nemen dan, kan je erin zwemmen
Hydraulische persquote:Op donderdag 17 november 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
Mag ik ze dan nog wel fijn knijpen...
Nee, alleen platslaan op je voorhoofdquote:Op donderdag 17 november 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
geen idee, als een fles uit vorm is vreet ie hem nietquote:Op donderdag 17 november 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
Ja minimaal 25000 psiquote:Op donderdag 17 november 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik die dan zelf aanschaffen?
Joo Bds, wazzup.. Waarom kom je niet naar de meet? Vous ętes le bienvenuquote:
Niks mis mee. Kan gewoon door de zuurkoolquote:Op vrijdag 18 november 2022 07:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Zet ik de eerste pan zuurkool op..kom ik erachter, dat ik voor Ī 20,- gerookt spek heb ipv zuurkoolspek![]()
Echt waarquote:Op vrijdag 18 november 2022 07:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kan gewoon door de zuurkool
Zekerquote:Op vrijdag 18 november 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn jullie klaar voor de winter dit weekend?
Heer aloa.quote:
Prima ontbijt.quote:
Als het wit wordt zekerquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Ga je een sneeuwpop maken?
Ook zuurkool of wat anders?quote:
Hier ook zuurkool, 4.50 voor een stukje zuurkoolspekquote:Op vrijdag 18 november 2022 07:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Zet ik de eerste pan zuurkool op..kom ik erachter, dat ik voor Ī 20,- gerookt spek heb ipv zuurkoolspek![]()
Ff gerekend. Wel ongeveer 16/17 kilo stamppotquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook zuurkool, 4.50 voor een stukje zuurkoolspek![]()
gister sperciebonen, 2.00 een pond
En idd opletten of je de goede hebt, ik ken het.
Schrikbarend duur allesquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook zuurkool, 4.50 voor een stukje zuurkoolspek![]()
gister sperciebonen, 2.00 een pond
En idd opletten of je de goede hebt, ik ken het.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:
Nog vele aardappels toegewenstquote:
wat?quote:
Ligt Belgie in het noorden? En Berlijn?quote:
voor jou welquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt Belgie in het noorden? En Berlijn?
Belgie niet hoor, dat is ten westen en zuidenquote:
Als je naar het westen de grens over fiets en daarna rechtsaf naar het noorden gaat fiets je nog wel even in Belgie rond..quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belgie niet hoor, dat is ten westen en zuiden
Ga ik binnenkort doen jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je naar het westen de grens over fiets en daarna rechtsaf naar het noorden gaat fiets je nog wel even in Belgie rond..
ID standaard bij me,quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel je paspoort meenemen en geen vuurwerk smokkelen
In de woonkamer wel,maar dat is meer voor de dieren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aan staan?
Doe hem hier ook net aan, meer om te testen of ie wel werktquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de woonkamer wel,maar dat is meer voor de dieren.
In de zomer wel, in de winter heeft het noorden het vaak net iets warmer door de warme golfstroomquote:
Dus moeten we de 11stedentocht naar het zuiden verhuizenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
In de zomer wel, in de winter heeft het noorden het vaak net iets warmer door de warme golfstroom
Welke provincie heeft nog meer 11 steden?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus moeten we de 11stedentocht naar het zuiden verhuizen
Geen enkelequote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke provincie heeft nog meer 11 steden?
quote:Wist je dat er officieel helemaal geen dorpen en steden meer bestaan in Nederland? Dat betekent dat Haarlem officieel ook geen stad is. Stadsrechten zijn al meer dan tweehonderd jaar afgeschaft en in de Nederlandse wet gaat het alleen nog maar over gemeenten
Ten Zuiden van Friesland bedoel ik .. ik het niet over een provinciequote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke provincie heeft nog meer 11 steden?
Wat mij betreft lassen ze het alsnog af.quote:
Wel sneaky nu de meeste supporters hun tickets mogelijk hebben ... Gaan er naast die 50 betaalde Nederlandse supporters nog andere mensen heen vraag ik me dan af ..quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft lassen ze het alsnog af.
Al zat dit er natuurlijk aan te komen ..........
Gaan er wel, maar het schijnt ze wel tegen te vallen hoeveel er nu werkelijk komen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel sneaky nu de meeste supporters hun tickets mogelijk hebben ... Gaan er naast die 50 betaalde Nederlandse supporters nog andere mensen heen vraag ik me dan af ..
Heeft ie Perez eindelijk voor laten gaan?quote:
Dat zien we zondag pas.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ie Perez eindelijk voor laten gaan?
Tot dan ga ik niet voor hem juichenquote:
Ik welquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot dan ga ik niet voor hem juichen
Volgens mij doet hij het met een reden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
He, debieltje is sneller dan verwacht met twitter slopen en heel vele miljarden euro's gewoon laten verdwijnen
https://www.ad.nl/tech/cr(...)-storingen~adff94fc/
En wat zou die reden moeten zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het met een reden.
Gaat niet gebeueren zolang Perez 4 plaatsen achter hem rijdt en Leclerc voor hem ....quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ie Perez eindelijk voor laten gaan?
Ah mooiquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie af en toe wel minder fouten ..
Dat is de vraag.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat zou die reden moeten zijn?
Als hij het sloopt zal het een stuk minder waard worden, doorverkopen gaat dan geen winst opleveren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is de vraag.
Musk is wel een zakenman, misschien sloopt hij het bewust om het dan toch weer door te verkopen ofzo. Armer wil hij er niet door worden.
Het is gewoon geen reet meer waard nuquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij het sloopt zal het een stuk minder waard worden, doorverkopen gaat dan geen winst opleveren.
Goed plan kan nogquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Mooi het topic is bijna vol, dan kunnen we mooi een Oma-Nijn-verjaardagstopic
Oma-Wijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan kan nog[ link | afbeelding ]
Happy birthday Nijn
Boeiequote:
Ik 45quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon geen reet meer waard nu
Ik bied 44 dollar
Je mag het hebbenquote:
Wat volgooien?quote: