Nee joh, hoe ouder ik word hoe meer schijt ik heb aan dingenquote:
Kijk dats de spiritquote:Op donderdag 17 november 2022 11:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee joh, hoe ouder ik word hoe meer schijt ik heb aan dingen
Maar laten we dat eerst maar eens zien te halen, want helaas is niet iedereen dat gegevenquote:
Sterkte dan nog met de laatste loodjesquote:Op donderdag 17 november 2022 11:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar laten we dat eerst maar eens zien te halen, want helaas is niet iedereen dat gegeven
Werkdag duurt tot 5 hoorquote:Op donderdag 17 november 2022 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte dan nog met de laatste loodjes
Gezellig is dat altijd.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik word morgen 59...
Ga ik nog wat leuks doen? ......
[ afbeelding ]
Ja, aardappels schillen
Mijn gyazo is kapoetquote:
Ja, daar maak ik altijd een afbeelding mee, maar hij pakt hem niet zo te zien. Nu 4 x geprobeerd. dan maar geen plaatjequote:
Ken ik niet. Zal eens kijken.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik altijd een afbeelding mee, maar hij pakt hem niet zo te zien. Nu 4 x geprobeerd. dan maar geen plaatje
Oh... nou ja, erg boeiend was het ook niet. 4 zakken aardappels en 16 zakjes zuurkoolquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 11:05 schreef chufi het volgende:
Omdat Oma het niet lukt..
[ afbeelding ]
Ja nu zie ik het ook .. had al een plaatje in de OP gedaanquote:Op donderdag 17 november 2022 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh... nou ja, erg boeiend was het ook niet. 4 zakken aardappels en 16 zakjes zuurkool![]()
Maar als ik nu naar boven scrol staat hij er wel.
Ik had het darttoernooi na de meet moeten doen... hadden jullie allemaal een mesje gekregenquote:
Jeetjequote:Op donderdag 17 november 2022 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh... nou ja, erg boeiend was het ook niet. 4 zakken aardappels en 16 zakjes zuurkool![]()
Maar als ik nu naar boven scrol staat hij er wel.
Zaterdag darttoernooi (16 mensen) en voor de mensen aan de bar een borrelhap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |