Nee joh, hoe ouder ik word hoe meer schijt ik heb aan dingenquote:
Kijk dats de spiritquote:Op donderdag 17 november 2022 11:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee joh, hoe ouder ik word hoe meer schijt ik heb aan dingen
Maar laten we dat eerst maar eens zien te halen, want helaas is niet iedereen dat gegevenquote:
Sterkte dan nog met de laatste loodjesquote:Op donderdag 17 november 2022 11:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar laten we dat eerst maar eens zien te halen, want helaas is niet iedereen dat gegeven
Werkdag duurt tot 5 hoorquote:Op donderdag 17 november 2022 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte dan nog met de laatste loodjes
Gezellig is dat altijd.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik word morgen 59...
Ga ik nog wat leuks doen? ......
[ afbeelding ]
Ja, aardappels schillen
Mijn gyazo is kapoetquote:
Ja, daar maak ik altijd een afbeelding mee, maar hij pakt hem niet zo te zien. Nu 4 x geprobeerd. dan maar geen plaatjequote:
Ken ik niet. Zal eens kijken.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik altijd een afbeelding mee, maar hij pakt hem niet zo te zien. Nu 4 x geprobeerd. dan maar geen plaatje
Oh... nou ja, erg boeiend was het ook niet. 4 zakken aardappels en 16 zakjes zuurkoolquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 11:05 schreef chufi het volgende:
Omdat Oma het niet lukt..
[ afbeelding ]
Ja nu zie ik het ook .. had al een plaatje in de OP gedaanquote:Op donderdag 17 november 2022 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh... nou ja, erg boeiend was het ook niet. 4 zakken aardappels en 16 zakjes zuurkool![]()
Maar als ik nu naar boven scrol staat hij er wel.
Ik had het darttoernooi na de meet moeten doen... hadden jullie allemaal een mesje gekregenquote:
Jeetjequote:Op donderdag 17 november 2022 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh... nou ja, erg boeiend was het ook niet. 4 zakken aardappels en 16 zakjes zuurkool![]()
Maar als ik nu naar boven scrol staat hij er wel.
Zaterdag darttoernooi (16 mensen) en voor de mensen aan de bar een borrelhap.quote:
Nee, ik maak morgenochtend 1 pan zuurkool 1 pan puree, dan mixen, afkoelen en koelkast.quote:
Nou mijn gasstel wordt wat brak (mis 2 pitten van de 5) en mijn keuken is al 20 jaar oud. In 2024 komt er een nieuwe. Met inductie en de hele mikmak. Volgend jaar eerst eens op vakantie weer.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
in de gaarkeuken van Oma Nijn vast wel
Showin out.quote:
Ah. Oké.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik maak morgenochtend 1 pan zuurkool 1 pan puree, dan mixen, afkoelen en koelkast.
Zaterdagochtend hetzelfde en dan heb ik 15 kilo ongeveer.
Als je tussentijds nog nieuwe pannen nodig hebt .. koop ze wel inductiebestandquote:Op donderdag 17 november 2022 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou mijn gasstel wordt wat brak (mis 2 pitten van de 5) en mijn keuken is al 20 jaar oud. In 2024 komt er een nieuwe. Met inductie en de hele mikmak. Volgend jaar eerst eens op vakantie weer.
Al mijn (gas) pannen doen het op inductie, oh nee ééntje niet mijn asperges pan.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je tussentijds nog nieuwe pannen nodig hebt .. koop ze wel inductiebestand![]()
Alhoewel het wel te omzeilen is ..
Ik heb wel wat dingetjes die het niet doen, maar daar heb je een adapter voorquote:Op donderdag 17 november 2022 12:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Al mijn (gas) pannen doen het op inductie, oh nee ééntje niet mijn asperges pan.
Moet magnetisch zijn idd.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je tussentijds nog nieuwe pannen nodig hebt .. koop ze wel inductiebestand![]()
Alhoewel het wel te omzeilen is ..
Klopt en dan kan dit ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best naar jaquote:
Goede bekomst.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:06 schreef chufi het volgende:
Net lekker gelunched met 2 warme puntjes bockworst
Klinkt goed jaquote:Op donderdag 17 november 2022 13:06 schreef chufi het volgende:
Net lekker gelunched met 2 warme puntjes bockworst
Ze zijn bij geen van de rechtszittingen aanwezig geweestquote:
leven ze überhaupt nog wel ?quote:Op donderdag 17 november 2022 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn bij geen van de rechtszittingen aanwezig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |