Niet je geld opstapelen en als bijzettafel gebruikenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:16 schreef Faxie het volgende:
Geen bijzettafeltjes van 3000,- per stuk hebben
Amalia ben jij het?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je geld opstapelen en als bijzettafel gebruiken
Niet je geld opstapelen en het aan mij gevenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je geld opstapelen en als bijzettafel gebruiken
Nog energie voor een tettenpic?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:41 schreef Senn88 het volgende:
Zou nog zoveel willen doen vandaag maar de energie raakt op
De post waarvan je wist dat die zou komenquote:
Nu nog de app waarvan je wist dat die zou komen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die zou komen
En dan Air, waarvan je weet dat die gaat komen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog de app waarvan je wist dat die zou komen.
En dan lekker ontspannen gaan slapen. Ik gun het iedereen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan Air, waarvan je weet dat die gaat komen.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest grinnikenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan Air, waarvan je weet dat die gaat komen.
Nee kan ik niet opbrengen sorryquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen weer een dag.quote:
Oh was vouwen vind ik wel zen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:04 schreef Senn88 het volgende:
Was opvouwen met een keer in je vingers knippen zou ook echt een droom zijn
Jij mijn was vouwen ik jouw huis stofzuigen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh was vouwen vind ik wel zen.
Van stofzuigen krijg ik wel de zenuwen en hoofdpijn.
Ja, gewoon lekker blijven liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |