Wakker geworden met twee vreemde mannen in bed, en er bleek nog een derde op de bank te liggen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Teveel Bacardi Razz gehad zeker?
Same. Ben kapotquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:18 schreef Senn88 het volgende:
Gister teamuitje gehad was ontzettend leuk maar ik ben zo slecht vandaag
Toevallig wakker geworden in een vreemd bed met een onbekende vrouw en man in hetzelfde bed?quote:
Ja, wel echt iets voor Sennquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wakker geworden met twee vreemde mannen in bed, en er bleek nog een derde op de bank te liggen.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig wakker geworden in een vreemd bed met een onbekende vrouw en man in hetzelfde bed?
Toevallig niet. Gelukkig. Zou anders niet weten hoe ik dat zou moeten uitleggen aan Strawquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig wakker geworden in een vreemd bed met een onbekende vrouw en man in hetzelfde bed?
Dat overkomt ons allemaal wel eens.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn jullie al verhuisd naar Zwolle?quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Toevallig niet. Gelukkig. Zou anders niet weten hoe ik dat zou moeten uitleggen aan Straw
Nee joh gewoon zoete witte wijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mijn slaap heeft dit geholpen, thanks![]()
Van 20:00 tot 5:00 geslapen![]()
Kind nog wel ziek, maar vriend is vandaag vrij dus die heeft zijn 'papadag' samen met zijn moeder, dus ik kan even rustig doorwerken. Of 'doorwerken'.
[..]
Teveel Bacardi Razz gehad zeker?
Denken dat ik dit niet ieder weekend hebquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yes we wonen inmiddels alweer 4,5 maand in Zwollywood.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn jullie al verhuisd naar Zwolle?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Yes we wonen inmiddels alweer 4,5 maand in Zwollywood.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Yes we wonen inmiddels alweer 4,5 maand in Zwollywood.
Ik heb ook al een heleboel andere, niet-werkgerelateerde dingen gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:48 schreef STING het volgende:
I know the feeling, soms zelfs verleidelijk om een game aan te zetten
Productive procrastinationquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook al een heleboel andere, niet-werkgerelateerde dingen gedaan.
Binnenkort waarschijnlijk ook een hoop IKEA meubels uit elkaar halen en in elkaar zetten, oh joyquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:08 schreef Senn88 het volgende:
Ikea kast in elkaar zetten. Kan wel janken. Casco is bijna klaar heb echt geen motivatie meer
Eén bak koffie nog en kijken of ik er dan nog iets werkgerelateerd uit kan persen en dan is het wel klaar.quote:
Dat je Senn niet meteen ff aanbiedt om te helpen als onderdeel van dat proces.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:13 schreef STING het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk ook een hoop IKEA meubels uit elkaar halen en in elkaar zetten, oh joy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |