Die heeft een rustdag, dus neuh.quote:Op zondag 27 november 2022 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vriendin je eindelijk zo ver had gekregen
Sporten op de dag des Heren moet ook gewoon niet kunnen. Rusten zult gij.quote:
Wat betekent dat we......gaan krijgen?quote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef aloa het volgende:
Dit zie je ook niet vaak. 1070 mb hogedruk boven Groenland. Aan hogedruk geen gebrek de komende tijd![]()
[ afbeelding ]
Veel te onzeker allemaal. Nederland ligt weer eens op de grens tussen kou en warmte.quote:Op zondag 27 november 2022 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat betekent dat we......gaan krijgen?
dat we? dit: De typerende deprimerende donkergrijze voor kerst en triest weer waar je niks aan hebt lijkt een tandje bij te schakelen. Goed, over ruime 3 maand begint de lente alweer en over 3 weken hebben we de langste dag al gehad. Echt zo kansloos. Of sneeuw en vorst of gewoon +10/12quote:Op zondag 27 november 2022 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige wat dit zegt over het weer is dat het weer achterlijk warm op de Noordpool gaat worden en dat Canada de diepvries in gaat. Voor ons een verhoogde kans op winterse stormen en/of grijze kutdagen als deze, maar het is net te warm om van winter te spreken. Groenland is veel te ver weg om een significant effect te hebben.quote:Op zondag 27 november 2022 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Etterbakquote:Op zondag 27 november 2022 14:13 schreef dick_laurent het volgende:
Alrighty. Bijna op onze eindbestemming na 2 dagen rijden. Momenteel ff rustpauze op parkeerplaats net boven Valencia.
Warme zon en een graad of 18. Tshirt weertje![]()
Zo. Ik zal jullie verder niet vervelen, jullie hebben het al zwaar genoeg.
Is wel de temperatuur op drukniveau 850hPa he, niet op 2 m.quote:Op zondag 27 november 2022 22:06 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt misschien niet uit, maar het is wel mooi om naar te kijken.
I know, maar het is gewoon mooi.quote:Op zondag 27 november 2022 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Is wel de temperatuur op drukniveau 850hPa he, niet op 2 m.
Of na het weekend:quote:Op maandag 28 november 2022 10:17 schreef aloa het volgende:
Mogelijk wat sneeuw in het weekend.
[ afbeelding ]
En sneeuwquote:Op maandag 28 november 2022 10:31 schreef xpompompomx het volgende:
Ik hoop op vorst met Sinterklaas iig
![]()
![]()
Gelukkig kunnen de nieuwe pieten wel tegen de kou.quote:Op maandag 28 november 2022 10:31 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
![]()
Wat dan helemaal door trekt tot en met de jaarwisselingquote:Op maandag 28 november 2022 10:31 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
![]()
En heel ver weg zekerquote:Op maandag 28 november 2022 12:29 schreef aloa het volgende:
Die laatste kaarten van gfs zijn wel heel erg koud
Zou kunnen. Ver weg idd...quote:Op maandag 28 november 2022 12:29 schreef Houtenbeen het volgende:
De laatste run van GFS komt met een serie ijsdagen vanaf 12 december
[ afbeelding ]
En -35 in Wit-Rusland
[ afbeelding ]
Of het echt gaat gebeuren is nog maar de vraag natuurlijk, waarschijnlijk niet, of misschien toch wel.
Meest kansloze weer wat er is. Hele week ook weer. Eigenlijk gewoon zielig dat het elk jaar zo lang hetzelfde is.quote:
Kan goed koud gaan worden, als het allemaal uit gaat komen..quote:Op maandag 28 november 2022 18:08 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt in iedergeval een winterse tendens te komen.
er is een begin. nu wel zonder sneeuwquote:Op maandag 28 november 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan goed koud gaan worden, als het allemaal uit gaat komen..
quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:10 schreef Nattekat het volgende:
De wens is vader van de gedachte. Gaat niets gebeuren.
Nattekat is nu al ZIEDEND bij de gedachte dat er mensen zijn die straks misschien wel zowaar een keertje bij uitzondering en gods gratie eventueel iets dat met een beetje geluk winters plezier genoemd zou kunnen worden krijgenquote:
Kouder dan gemiddeld toch voor december?quote:
Als ik het zo zie worden er steeds meer opklaringen ingetekend dan vorige week, waardoor met name de minima lager uitvallen. Helemaal prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |