Dit is ook weer zo'n mythe. Ja, je kan jezelf nog steeds een beetje comfortabel houden, maar dat wint het echt totaal niet van gewoon lekker in een shirt naar buiten kunnen zonder probleem.quote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n mythe. Ja, je kan jezelf nog steeds een beetje comfortabel houden, maar dat wint het echt totaal niet van gewoon lekker in een shirt naar buiten kunnen zonder probleem.
Stukje wandelen zoquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:22 schreef Adrie072 het volgende:
Droog, blauwe lucht, niets mis mee.
Ja, dat blauwe was tot een uur geleden nog niet eens zichtbaar hier. En het hangt nog steeds een paar kilometer ten noorden van me, dus de zon is nog steeds verstopt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:22 schreef Adrie072 het volgende:
Droog, blauwe lucht, niets mis mee.
Hele ochtend al zon hier.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat blauwe was tot een uur geleden nog niet eens zichtbaar hier. En het hangt nog steeds een paar kilometer ten noorden van me, dus de zon is nog steeds verstopt.
Hier niet. Had net het verschil kunnen maken tussen wel en niet verwarmingquote:
Dat maakt wel verschil idd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier niet. Had net het verschil kunnen maken tussen wel en niet verwarming
Begint wel lichter te worden, dus ik denk dat het niet meer dan 30 minuten gaat duren.
Nu zou het helemaal fijn zijn, want mijn verwarming moet bijgevuld worden, dus hij doet momenteel net niet genoegquote:
Dan vul je die toch bijquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu zou het helemaal fijn zijn, want mijn verwarming moet bijgevuld worden, dus hij doet momenteel net niet genoeg
Kan niet als ie warm is, dus dat moet ik doen op het moment dat ie 2 uur niet aan is geweest.quote:
Dat red jij! 😉quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan niet als ie warm is, dus dat moet ik doen op het moment dat ie 2 uur niet aan is geweest.
Nee, want ik moet over iets meer dan 2 uur weg, dus ik heb er geen tijd voorquote:
O, oké. Apart.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan niet als ie warm is, dus dat moet ik doen op het moment dat ie 2 uur niet aan is geweest.
Niet echt. Wat denk je dat warme materialen doen als je er plots koud water overheen gooit?quote:
Doe je er lauw water in. Denken in oplossingen, niet in problemen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt. Wat denk je dat warme materialen doen als je er plots koud water overheen gooit?
Ik vul hem gewoon. Gebeurt niks.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt. Wat denk je dat warme materialen doen als je er plots koud water overheen gooit?
Het is een oplossing, maar wel een hele lastigequote:Op zaterdag 19 november 2022 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Doe je er lauw water in. Denken in oplossingen, niet in problemen.
Probleem'n = poar neem'n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |