Thijs eruit zal episch zijnquote:
Dat is het hele punt van het tv-programma? Dat mensen kijken en een mening vormen/wat daarbij voelen? Overigens zat Niels net zo goed met een vol buikje en voldoende slaap op de bank toen hij besloot om hier willens en wetens aan mee te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is altijd mooi om met een vol buikje en voldoende slaap kritiek te hebben op mensen die al 27 dagen amper eten en slapen
Hij gedraagt zich als dat pokertrio van paar seizoenen geledenquote:
Met helaas helaas het verschil dat die het tot de finale haalden…kots. Wat een ellendelingen waren dat zeg.quote:Op maandag 21 november 2022 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich als dat pokertrio van paar seizoenen geleden
quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Wel een nichtenstreek van Niek, hopelijk wint Thijs wel van Vincent want die mag er echt uit met zijn enge maniertjes/toontjes.
En London volkomen kansloos moment om je net geplunderde immuniteitsmunt in te zetten. Erg dom want die plunder was nergens voor nodig. Snap sowieso het nut er niet van. Hoeft niet meer terug te keren volgend seizoen.
Haha, ja jammer dat hij zo sportief reageerdequote:Op maandag 21 november 2022 22:12 schreef Cirilico het volgende:
Dag Thijs.Ik weet dat je van binnen huilde.
Dat kan ik me niet voorstellen aangezien thijs titaal niet dominant isquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:41 schreef Magica het volgende:
Had dzifa het nou over Thijs in dat voorstukje dat over dominante mensen ging?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen aangezien thijs titaal niet dominant is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |