abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2022 @ 12:20:33 #276
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_206707078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 11:28 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

Is dit hoe Verstappen Perez helpt? "Jij mag alle trainingen doen, ik offer mij wel op" :+
Dit hoort in het voorbeschouwingstopic dat er nog niet is :)

Sowieso zijn er volgens mijn informatie 9 8 coureurs die in de eerste VT rijden in plaats van de reguliere coureurs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Starflyer op 17-11-2022 13:07:08 (8 coureurs ipv 9) ]
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 november 2022 @ 12:26:25 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206707136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 12:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Iets met één zwaluw en zomer.
Die zogenaamd ervaren teamgenoot heeft zichzelf ook kapot gereden op Alonso in België. Russell is alleen vlak na de start in Silverstone een keer gecrasht, al heeft ie wel de neiging om zijn tegenstander eraf te rijden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 november 2022 @ 12:28:13 #278
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206707152
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 12:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die zogenaamd ervaren teamgenoot heeft zichzelf ook kapot gereden op Alonso in België. Russell is alleen vlak na de start in Silverstone een keer gecrasht, al heeft ie wel de neiging om zijn tegenstander eraf te rijden.
Lewis anders ook, misschien ligt het gewoon aan de Mercedes.
pi_206707354
quote:
99s.gif Op donderdag 17 november 2022 12:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wel grappig trouwens: toen chevi een tijdje terug zei dat Perez er geen kloten van kon kreeg hij het hele forum over zich heen gewalst. Want middelmatige uitslagen lag niet aan Perez, dat lag er aan dat de RB veel minder snel was dan de Ferrari.
Dat Perez geen wondercoureur is, is toch juist 1 van de zaken waar dit forum het wel over eens is? Alleen is dan de discussie of hij enkel een klasse minder is dan de topcoureurs of dat hij er echt helemaal niks van kan :D
pi_206707425
twitter
pi_206707494
quote:
Hier de originele link:
(schaamteloze zelfquote uit algemene topic)

RBR: 'foutje gemaakt in Brazilie, sorry Max!'

https://www.redbullracing(...)nt-brazil-grand-prix

quote:
As a team we made some mistakes in Brazil. We had not envisaged the situation that unfolded on the last lap and we had not agreed a strategy for such a scenario before the race. Regretfully, Max was only informed at the final corner of the request to give up position without all the necessary information being relayed. This put Max, who has always been an open and fair team player, in a compromising situation with little time to react which was not our intention. Following the race Max spoke openly and honestly, allowing for both drivers to resolve any outstanding issues or concerns. The Team accept Max's reasoning, the conversation was a personal matter which will remain private between the team and no further comment will be made.
Mooi. Dit gezeur ook weer uit de wereld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 november 2022 @ 13:24:18 #282
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206707801
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 12:42 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat Perez geen wondercoureur is, is toch juist 1 van de zaken waar dit forum het wel over eens is? Alleen is dan de discussie of hij enkel een klasse minder is dan de topcoureurs of dat hij er echt helemaal niks van kan :D
Er wordt ook niet gesteld dat hij er niks van kan. Er wordt gezegd dat hij beter is als zijn voorgangers, terwijl de auto ook anders (beter) is. Dat vergelijk is niet eerlijk.
Ook kan hij zich met de winnende auto niet consequent in de top plaatsen, wat ook wel aangeeft dat hij geen topper is. Net als 4 wins in 12 seizoenen ook al een aardige indicator zijn. Hij is zeker niet de slechtste van het veld, maar een zitje in een top team is hij niet waard.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206707876
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 13:24 schreef daNpy het volgende:

[..]
Er wordt ook niet gesteld dat hij er niks van kan. Er wordt gezegd dat hij beter is als zijn voorgangers, terwijl de auto ook anders (beter) is. Dat vergelijk is niet eerlijk.
Ook kan hij zich met de winnende auto niet consequent in de top plaatsen, wat ook wel aangeeft dat hij geen topper is. Net als 4 wins in 12 seizoenen ook al een aardige indicator zijn. Hij is zeker niet de slechtste van het veld, maar een zitje in een top team is hij niet waard.
Mja, dat 1e ben ik niet met je eens, ik denk namelijk wel dat hij beter is dan z'n voorgangers, ook al is de auto nu inderdaad beter. Maar ook in de races waarin Max liet zien dat de RB een winnende auto was, kwamen Gasly en Albon niet in de buurt om voor een tactisch overwicht te kunnen zorgen, terwijl je juist dat van een teamgenoot van Max wel verwacht.

En volgens mij zijn we het ook wel eens dat Perez geen topper is, maar waarschijnlijk wel de beste optie die er was toen ze voor hem kozen. Maar dat was vooral het geluk van Perez op dat moment dat de andere opties nog ergens anders vast lagen of niet wilden.
  donderdag 17 november 2022 @ 13:37:31 #284
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_206707939
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 13:24 schreef daNpy het volgende:

[..]
Perez is beter, is sowieso meer een racer dan Albon en Gasly. Albon die begon te mekkeren “they are racing me so hard” en Gasly die duidelijk problemen had met het feit dat Verstappen een stuk sneller was.
Qua pure snelheid zullen de 3 elkaar niet veel ontlopen, maar qua racecraft en slimmigheid wint Perez het echt wel. Wat hij deed in AD 2021 hadden Gasly en Albon niet geflikt.
  donderdag 17 november 2022 @ 14:19:54 #285
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206708483
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 13:37 schreef tja77 het volgende:

[..]
Perez is beter, is sowieso meer een racer dan Albon en Gasly. Albon die begon te mekkeren “they are racing me so hard” en Gasly die duidelijk problemen had met het feit dat Verstappen een stuk sneller was.
Qua pure snelheid zullen de 3 elkaar niet veel ontlopen, maar qua racecraft en slimmigheid wint Perez het echt wel. Wat hij deed in AD 2021 hadden Gasly en Albon niet geflikt.
Klopt, maar hij loopt al 12 jaar mee. De anderen waren nog rookies. Geef hun de auto die zoveel makkelijker rijdt als de Red Bull van Perez en hun resultaten zullen allicht beter worden. Of ze dan Perez bij kunnen houden is een tweede, maar het gat zal m.i. niet meer zo groot zijn.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 17 november 2022 @ 14:21:27 #286
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_206708508
Gasly was voor en in zijn Red Bull Racing tijd niet serieus genoeg. Dacht dat alles hem wel kwam aanwaaien en gaf eerder anderen de schuld dan zichzelf. Dat is sinds dat fatale weekend in Spa, waar zijn vriend Antoine Hubert om het leven kwam, wel verbeterd. Hij is nu een stuk serieuzer en dat is ook te zien in zijn resultaten bij AlphaTauri. Daar heeft hij mooie dingen laten zien. Hopelijk kan hij dat bij Alpine doorzetten.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')