abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206679466
Het begon allemaal hiermee :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hij treuzelt niet en gaat meteen over tot actie

twitter

Na wat getouwtrek is het nu rond met Twitter en lijkt het nu toch te gebeuren:

twitter

Wat voor veranderingen kunnen we verwachten? Wat denken jullie?
De enige echte.
pi_206679470
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 21:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Het hele idee is dat je je baas dan niet zo publiekelijk terecht wijst. Als de persoon in kwestie dat zo voelt.
Dat is kennelijk not done. En Musk kan dat niet handelen.

Andersom is het prima als de baas je per Twitter ontslaat. Dat vindt niemand vreemd. 8)7
Ook niet oke van Musk, moet hij niet doen.
De enige echte.
pi_206679472
maandag 14 november 2022 21:49 schreef capricia het volgende:[/b]

[..]
Het hele idee is dat je je baas dan niet zo publiekelijk terecht wijst. Als de persoon in kwestie dat zo voelt.

Andersom is het prima als de baas je per Twitter ontslaat. Dat vindt niemand vreemd. 8)7
[/quote]

Kapitalisme begint steeds meer op feudalisme te lijken.
Ah je hebt kritiek? Kop er af.

Waar ik me aan erger is dat het gepeupel op hande is van de tirannieke Koning
  maandag 14 november 2022 @ 21:56:07 #4
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206679478
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:52 schreef Rnie het volgende:

[..]

Wat heeft dat met deze vraag te maken: De android app is langzaam, wat heb je gedaan om het op te lossen?
De enige reden dat Musk die vraag stelt, is omdat die programmeur reageert op Elons onzinpost.
pi_206679494
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:52 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wat heeft dat met deze vraag te maken: De android app is langzaam, wat heb je gedaan om het op te lossen?

Als je dan in 10 posts antwoord geeft op de vraag, maar tegelijkertijd ongevraagd de pijnpunten van de app blootlegt :') dan heb je het totaal niet begrepen.
Normaal zou ik het wel met je eens zijn. Maar als de CEO op Twitter om verduidelijking vraagt, terwijl Musk hem ook gewoon kan mailen, bellen of wat ze intern dan ook voor communicatie gebruiken. Hoezo ligt de discretie volledig bij de werknemer?
pi_206679539
quote:
Kapitalisme begint steeds meer op feudalisme te lijken.
Ah je hebt kritiek? Kop er af.

Waar ik me aan erger is dat het gepeupel op hande is van de tirannieke Koning
Ja. Van die mensen die wel even uit gaan leggen dat ie ontslagen moet gaan worden. En Musk die dat dan ook per tweet doet.
Man man man.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206679543
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Normaal zou ik het wel met je eens zijn. Maar als de CEO op Twitter om verduidelijking vraagt, terwijl Musk hem ook gewoon kan mailen, bellen of wat ze intern dan ook voor communicatie gebruiken. Hoezo ligt de discretie volledig bij de werknemer?
De vraag is toch niet negatief geladen? De vraag is positief, wat heb je gedaan om de android app beter te maken? Dan verwacht je toch niet dat je medewerker zegt dat het ronduit stront is allemaal.
De enige echte.
  maandag 14 november 2022 @ 22:01:36 #8
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206679573
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 22:00 schreef Rnie het volgende:

[..]
De vraag is toch niet negatief geladen? De vraag is positief, wat heb je gedaan om de android app beter te maken? Dan verwacht je toch niet dat je medewerker zegt dat het ronduit stront is allemaal.
Ik denk niet dat het positief is als je publiekelijk verantwoordelijk wordt gehouden voor de traagheid door de directeur _O-
pi_206679585
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:36 schreef Jouska het volgende:

[..]
Volgens mij ook niet :P
Oh ok, dan snap ik niet helemaal waar je op doelde met die miljardenclaims.
pi_206679607
quote:

[..]
Die les is dus geleerd :D , bij Musk moet je er dus een beetje met bloemige taal om heen lullen. Maar heel chique was het niet, maar het lijkt daar zo een chaos te zijn dat ik het ook niet meer zou weten :D

Musk zou gillend wegrennen als hij een Nederlands bedrijf zou leiden waar zelfs de koffiedame de directeur corrigeert als deze onzin uitkraamt _O-
pi_206679615
Net even getest, 2FA via sms werkt nog gewoon.
pi_206679636
quote:

[..]
De vraag is toch niet negatief geladen? De vraag is positief, wat heb je gedaan om de android app beter te maken?
Wat een flapdrol ben jij zeg. Dus als iemand eerst in het publiek klaagt dat iets langzaam is en dan aan een developer vraagt wat hij allemaal heeft gedaan om performance te verbeteren dan is dat een positief bericht? Gast, hoe oud ben jij? Heb je ooit langer dan een jaar voor een bedrijf gewerkt?

En "bloatware, technical debt, network lag" is iets waar elk bedrijf met een product in the cloud mee te maken heeft.
pi_206679646
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Het legt wel mooi het absurdisme bloot van de huidige twitter-cultuur.
pi_206679657
quote:

[..]
Daar was echt niets positiefs aan. Dat was denigrerend bedoeld. En dat backfired volledig.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206679669
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 22:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Daar was echt niets positiefs aan. Dat was denigrerend bedoeld. En dat backfired volledig.
De originele tweet van die kerel ook. Die was uit op zijn 15 minutes of fame en dat heeft hij gekregen.
pi_206679728
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 22:04 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Wat een flapdrol ben jij zeg. Dus als iemand eerst in het publiek klaagt dat iets langzaam is en dan aan een developer vraagt wat hij allemaal heeft gedaan om performance te verbeteren dan is dat een positief bericht? Gast, hoe oud ben jij? Heb je ooit langer dan een jaar voor een bedrijf gewerkt?

En "bloatware, technical debt, network lag" is iets waar elk bedrijf met een product in the cloud mee te maken heeft.
Idd.
Het was ook allemaal niet zo spannend wat die gast schreef. Echt, iedere ontwikkelaar ken dit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206679787
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 22:04 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

Is die positief of negatief geladen?
De enige echte.
pi_206679823
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 21:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Van die mensen die wel even uit gaan leggen dat ie ontslagen moet gaan worden. En Musk die dat dan ook per tweet doet.
Man man man.
En vervolgens op een of andere (economisch) rechtse partij stemmen omdat het allemaal zo kut is op de arbeidsmarkt en de prijzen zo hoog zijn etc etc...

Ik snap niet dat ze zo slaafs en onderdanig willen zijn. Ik snap niet waarom ze geen rechten willen als werknemer zijnde. Ik snap niet dat ze de volledige macht bij werkgevers willen leggen en zo veel vertrouwen hebben dat mensen zoals Musk dan sociaal goede dingen gaat doen. Dingen die goed zijn voor mensen zoals zij zelf die kei en kei hard moeten werken voor wat brood op de plank.

Ik snap niet dat er mensen zijn die miljardairs, die al bewezen hebben op nogal dubieuze wijze die miljarden te hebben verzameld (emerald-mijn slavernij), de totale macht willen geven en dan serieus denken dat zij er als slaaf zijnde beter van worden.
  Overall beste user 2022 maandag 14 november 2022 @ 22:21:16 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206679887
Beetje raar dat de zelfbenoemde voorvechter van de vrijheid van meningsuiting op Twitter iemand ontslaat omdat die persoon zijn mening gaf.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206679902
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 22:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Hoe kan jij 100% zeker weten dat het denigrerend is dan? Stel dat dat wel zo is, dan geeft dat je als medewerker nog niet het recht om je mond voorbij te praten. Vooral ook niet ongevraagd antwoord geven op vragen die niet zijn gesteld.

Stel dat het niet zo is, waarom zou je dan alsnog ongevraagd dingen verkondigen die niet gevraagt zijn.
De enige echte.
  maandag 14 november 2022 @ 22:22:17 #21
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206679904
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 21:49 schreef capricia het volgende:
Het hele idee is dat je je baas dan niet zo publiekelijk terecht wijst. Als de persoon in kwestie dat al zo voelt.

In Aziatische landen zou dit super not done zijn om iemand zo publiekelijk tegen te spreken en gezichtsverlies te geven. Dat hoor je prive te doen en dan is het aan 'de baas'/Musk om er later publiekelijk op terug te komen 'na feedback van een expert' :Y
  Overall beste user 2022 maandag 14 november 2022 @ 22:24:36 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206679948
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 22:22 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe kan jij 100% weten dat het denigrerend is dan? Stel dat dat zo is, dan geeft dat je als medewerker nog niet het recht om je mond voorbij te praten. Vooral ook niet ongevraagd antwoord geven op vragen die niet zijn gesteld.
Maar je mag tegenwoordig toch je mening geven? Geen censuur meer?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 november 2022 @ 22:24:51 #23
12221 Tijn